חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד רונן אורן | עורך דין רונן אורן עו"ד | עורך דין פיננסי פלילי לענייני עבודה

מאת: alon solerדיני עבודה20/02/20121611 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפי סקרים רבים, התחום המועדף על עורכי הדין הוא עורן דין פלילי. הסיבות לכך  הן רבות – החל מסרטים הוליוודיים וסדרות מושקעות ועד הבלורית המתנפנפת של עורך דין פלילי ידוע, התחום המועדף הוא עורך דין פלילי.

אחד מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל הוא עו"ד רונן אורן. עורך דין רונן אורן, שהוא גם עורך דין פיננסי ועורך דין דיני עבודה, מספר כי העדפה לתחום הפלילי הייתה קיימת בישראל מאז הקמתה, אך  מגמה זו התגברה ב-20 השנים האחרונות.

רונן אורן הוא עו"ד בעל התמחויות מגוונות, ולכן ניחן בראייה כוללת לגבי מקצוע עריכת הדין בכללותו. עו"ד רונן אורן הוא גם עורך דין לענייני עבודה, ועובדה זו מספקת לו פרספקטיווה רחבה עוד יותר על חיי האדם העובד הישראלי.

אך מה בעצם הפך את עורך הדין הפלילי למושא הערצתם של כ"כ הרבה סטודנטים למשפטים? לפי עורך דין רונן אורן, הסיקור התקשורתי הרב הוא הבסיס להצלחת המקצוע.  רונן אורן ממשיך ואומר, כי מטבע הדברים עורכי הדין הפליליים הם אלה שמוצגים לעיתים תכופות ביותר בטלוויזיה – היות ומיוצגיהם הם אלה שמבצעים את מרבית העבירות.

למרות שהוא גם עורך דין פיננסי ועורך דין דיני עבודה, עו"ד רונן אורן מכיר בחשיבות עורך הדין הפלילי כמקצוע החשוב ביותר בתחום המשפט הישראלי.

ועם זאת, אורן רונן פונה לכל הסטודנטים למשפטים וקורא להם לא ללכת שבי אחרי המקצוע הנחשק. יש לגשת אליו בעיניים פקוחות, ולהבין שלא כל עורך דין פלילי (בדיוק כפי שלא כל עורך דין לענייני עבודה) מגיע תמיד ללקוחות הרווחיים ביותר. להיפך, עורך דין רונן אורן מספר, דווקא עורכי הדין הפליליים מייצגים את האוכלוסיות החלשות והעניות ביותר, אנשים שכמעט ואין להם כסף לשכור שירותי עו"ד.

אם אתם סטודנטים למשפטים  ורוחכם כבר מפנטזת על ייצוג  איש פשע לכאורה שהוא מיליונר גדול, עו"ד רונן אורן קורא לכם לשמור על איפוק – בכדי להגיע לעבריינים העשירים, צריך לעבוד קשה, ורק אחוז קטן מעורכי הדין הפליליים אכן מגיעים לייצור עבריינים פליליים עשירים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלון סולר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alon soler

מאמרים נוספים בנושא דיני עבודה

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה10/09/20949 צפיות
עובד המפוטר ממקום עבודתו זכאי לשכר של חודש כנגד כל שנת עבודה (אלא אם כן, הוסכם על שיעור גבוה יותר), בעת פיטוריו או בעת היותו מתפטר כדין מפוטר או כמוסכם בהסכם עבודה. תשלומי פיצויים מגלמים בתוכם את רכיב העמלות (בחישוב ממוצע של 12 החודשים האחרונים), ואת רכיבי השכר הקבועים, גם כאלה שלא נכנסים תחת הקטגוריה "שכר בסיס". עם זאת, פיצויים אינם משולמים עבור פרמיות, מענקים, בונוסים, החזרי הוצאות, משכורת 13 ותוספות מותנות. הכלל הבסיסי הינו (למעט במקרה של מתפטר בדין מפוטר), שעובד מפוטר בלבד, זכאי לפיצויי פיט

מאת: רונית בילרדיני עבודה14/03/181380 צפיות
חוק פיצויי פיטורים קובע, כי עובד אשר פוטר ממקום עבודתו לאחר שנת עבודה זכאי לפיצויי פיטורים מהמעביד. כמו כן, קובע החוק, כי בנסיבות מסוימות זכאי עובד לתשלום פיצויי פיטורים אף לאחר התפטרותו מעבודה. (הרעת תנאים, התפטרות לצורך טיפול בילד, מעבר מגורים לצורך עבודתו של בן הזוג ועוד).

מאת: tiloniדיני עבודה07/09/171913 צפיות
לעיתים, כמו בכל משפחה, יכולים להתגלע ויכוחים וחילוקי דעות, אולי אפילו להיאמר מילים קשות אך במקום העבודה, בניגוד למקרים דומים בתוך המשפחה הקרובה או לחברים הקרובים, עלול הצד השני לראות בדברים אלו כהוצאת לשון הרע בעבודה ולתבוע את אומרם בבית המשפט תחת חוק ""איסור לשון הרע התשכ"ה- 1965"

מאת: שירה אלהדיני עבודה20/12/161708 צפיות
במסגרת עבודתו, זכאי העובד לזכויות שונות, כגון חופשה שנתית, דמי הבראה, גמול שעות נוספות ועוד.

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה01/08/162687 צפיות
אישור מרופא תעסוקתי המורה כי אין העובד מסוגל לחזור לעבודתו הקודמת, או מצב הזהה לה, וזאת בשל תפקוד לקוי של אחד מאברי הגוף. עובד הסובל מבעיות בריאותיות ומציג מסמכים מרופא מומחה, המציין את הלקות בכושר עבודתו ומגבלותיו הרפואיות בעבודתו. עובד הסובל ממגבלה בריאותית ומבצע עבודה אשר אינה מתאימה ליכולותיו הרפואיות עקב מצב בריאותי לקוי.

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה02/06/163297 צפיות
החובה לשלם שכר בחגים לעובדים, עולה מתוקף צו ההרחבה להסכם המסגרת במגזר העסקי. בהתאם לכך, עובד חודשי ועובד שכר (בתנאים הרשומים להלן) זכאים לשכר רגיל, אף בימים אשר לא עבדו בהם בשל היותם ימי מנוחה בחגים.

מאת: אבי דוידידיני עבודה23/05/163466 צפיות
בקצרה על הרעת תנאים בעבודה לאלו המחליטים להתפטר ולאלו המחליטים להישאר במקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica