חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"הלך" הרכב? בדיוק לשם כך יש רכב חלופי

מאת: אורן רענןביטוח רכב13/12/20111287 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אותם פרקי זמן אשר בעל רכב מוצא את עצמו ללא רכב, יכולים להשרות עליו אווירת מצוקה אמיתית כאשר חוסר הניידות משליך על כלל תחומי החיים.

מסיבה זו, חשוב שתהיו מודעים ליכולת שלכם לקבל רכב חילופי כחלק מהכיסוי הניתן בפוליסת הביטוח של רכבכם.

פרטים אודות השירות

שירות רכב חילופי ניתן בדרך כלל כחלק מהכיסוי של פוליסות ביטוח מקיף שונות. חברות הביטוח אשר מספקות את הפוליסות השונות יודעות כי שירות רכב חילופי אמין וטוב עשוי להוות את ההבדל בין הבחירה של מבוטח פוטנציאלי בין מספר סוגי פוליסות ביטוח מקיף שונות.

כחלק משירות רכב חילופי , זכאי בעל הפוליסה לקבל רכב חילופי מטעם חברת הביטוח (דרך חברות השכרה או ישירות מהחברה המבטחת), אשר ישמש לו רכב צמוד עד לקבלת רכבו הקודם מתיקון, או לחילופין עד לרכישת רכב חדש על ידי המבוטח.

התנאים לקבלת רכב חילופי

חרף שינויים מסוימים אשר נהוגים בין חברות ביטוח שונות, רוב המוחלט של המקרים המזכים באפשרות לקבל רכב חילופי נופלים לאחת מן שלוש הקטגוריות:

· גניבת רכב- במקרה בו נגנב רכבו של המבוטח, הנו זכאי לקבל מחברת הביטוח רכב חילופי אשר ישמשו עד לקבלת רכב חדש או דמי הפיצויים בעבר הגניבה.

· תאונה-  מבוטח יהיה זכאי לקבל רכב חילופי כאשר רכבו ניזוק בתאונה בצורה אשר אינו מאפשרת לו לעלות על הכביש (מבחינה פיזית או חוקית). במקרים של תאונה אשר מצריכה טיפול משמעותי במוסך, המבוטח יקבל רכב חילופי למשך כלל תקופת הטיפול.

· מקרים של Total-Lost – מקרים אלו הנם מקרים בהם הרכב היה מעורב מתאונה וכתוצאה מכך ניזוק כה קשות עד שלא ניתן (או לא משתלם כלכלית) לתקנו ולכן בעל הרכב יהיה זכאי לקבל מחברת הביטוח רכב חילופי עד לקבלת סכומי הכסף הנדרשים לרכישת רכב חדש.

· שונות- קיימים מקרים נוספים אשר מקנים זכאות לקבלת רכב חילופי מחברת הביטוח, אך מקרים אלו תלויים בהרחבות הספציפיות שנעשו בפוליסה של בעל הביטוח המקיף - לכן יש לשים דגש על בחינת הפוליסה ותנאיה המדויקים.

דגשים חשובים

כלל אצבע אשר נכון לכל סוגיה ביטוחית , ולסוגיה זו בפרט, הנו בחינה מעמיקה של תנאי פוליסת הביטוח. לפני רכישת הפוליסה חשוב לבדוק באילו מן המקרים אשר מוזכרים לעיל קיימת זכאות לקבלת שירות רכב חילופי. נתון חשוב נוסף שיש לבחון הנו משך הזמן אליו קיימת הזכאות לשירות רכב חילופי בכל סיטואציה וסיטואציה- כאשר גם אם הנכם זכאים לקבל רכב חילופי במגוון רחב של מקרים, אין זה מספק במידה ומדובר בזכאות לזמן קצר בלבד.

לסיכום

הרכב החילופי, אשר מוצע לכם כחלק מהכיסוי הניתן במסגרת ביטוח מקיף לרכב, הנו שירות חשוב ביותר אשר מאפשר לכם להמשיך בשגרת חייכם ללא כל הפרעה גם לאחר מקרים בהם רכבם הושבת מסיבות שונות. לפיכך, חשוב לוודא כי הנכם בקיאים ומעורים בכלל הפרטים הנוגעים לזכאותכם לשירות רכב חילופי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן רענן

מאת: אורן רענןביטוח21/02/128623 צפיות
אין ספק כי התחרות בענף הביטוח הורידה מחירים. גם התחרות בתחום ביטוחי חובה לרכב הולידה מחירים שונים לפוליסות אלה, ולכן עוד לפני שרוכשים את ביטוח החובה יש לערוך השוואת ביטוח חובה, כדי לעמוד על כל האפשרויות העומדות בפניכם.

מאת: אורן רענןביטוח רכב21/02/121146 צפיות
ביטוח צד ג לרכב הוא ביטוח רשות (להבדיל מביטוח חובה) המכסה את נהג הרכב מפני נזקים שייגרמו כתוצאה מפגיעה ברכב אחר. הביטוח מכסה את נזקי הצד השלישי (צד ג'), אך לא את ניזקי הרכב הפוגע. כמו כן, מכסה ביטוח צד ג לרכב כל פגיעה ברכוש כתוצאה מהנהיגה, כמו רמזורים, תמרורים או כל רכוש אחר העלול להיפגע במהלך תאונת דרכים. הביטוח אינו מכסה ניזקי גוף (את זאת מכסה ביטוח החובה) ולא מכסה מקרים של גניבה או פגיעה ברכב של המבוטח.

מאת: אורן רענןביטוח רכב22/01/121162 צפיות
בעלי רכבים רבים שומעים את המונח ביטוח לרכב ומיד מתחילים לחשוש; "מה אנחנו מבינים בזה?", יתהו חלקם. "מאיפה לי לדעת שרכשתי את הביטוח הנכון?" – ישאלו אחרים ואם מדובר בבעלי רכב טריים, כלומר כאלה שזה עתה רכשו את האוטו הראשון שלהם, הפאניקה עלולה להיות גבוהה במיוחד.

מאת: אורן רענןביטוח רכב22/01/121127 צפיות
עבור האדם הממוצע, עולם הביטוח נשמע כמו מעין סוד בלתי מובן; ביטוח חובה, ביטוח צד ג', ביטוח מקיף לרכב ועוד שלל מושגים...

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171742 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164130 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163077 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143618 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147858 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica