חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על כל צרה שלא תבוא: כך תבחרו ביטוח מקיף לרכב - בחכמה

מאת: אורן רענןביטוח רכב22/01/20121122 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על כל צרה שלא תבוא: כך תבחרו ביטוח מקיף לרכב - בחכמה

עבור האדם הממוצע, עולם הביטוח נשמע כמו מעין סוד בלתי מובן; ביטוח חובה, ביטוח צד ג', ביטוח מקיף לרכב ועוד שלל מושגים... כל סוגי הביטוח נשמעים מאיימים ולא ברורים וזה עוד לפני שאמרנו מילה על מונחים מקצועיים הלקוחים מעולם ביטוח הרכב וגורמים לבלבול בקרב אלה שביקשו לרכוש ביטוח לרכבם וכעת מרגישים כאילו עליהם לרכוש השכלה בעולם הביטוח – לצד הפוליסה, כמובן.

ביטוח מקיף לרכב – בדומה לשאר סוגי הביטוח – הוא דווקא עסק קל להבנה, בתנאי שמסבירים את כל מה שיש לדעת עליו בצורה ברורה ונהירה.

מעצם היותו מכשיר שעומד או נוסע במרחבים הפתוחים, הרכב שלכם חשוף לכל מיני נזקים פוטנציאליים; שריפות, חבלות בזדון, שבירת זגוגיות, נזקי טבע, תאונות, גניבות ועוד – כל אלה מאיימים על שלמותו של הרכב שרכשתם במיטב כספכם. ביטוח מקיף לרכב הומצא בדיוק עבור המקרים הללו והעיקרון העומד מאחוריו פשוט; הרכב שלכם ניזוק? מגיע לכם פיצוי כספי, החל מהוצאות התיקונים שיש לשאת בהן וכלה בזיכוי כספי מלא עבור שווי הרכב (במקרה של נזק חמור מאוד או גניבה).

המטרה: צרכנות נבונה

אם אתם מתעניינים ברכישת ביטוח מקיף לרכב – בטח כבר ידוע לכם שבדומה לכל תחום אחר, גם כאן – מחירי הפוליסות משתנים מחברת ביטוח אחת לאחרת, כשבכולן מוצבים פרמטרים שונים שמטרתם לקבוע את הצעת המחיר. בפרמטרים אלו נכללים סוג הרכב ושנת ייצורו, נתונים סטטיסטיים בדבר גניבת סוג הרכב, מחיר החלפים לרכב, וותק הנהג ומינו ועוד. על מנת להיות צרכנים נבונים ולחסוך כמה שיותר כסף, עלינו להשוות מחירי ביטוח מקיף לרכב בטרם נחליט באיזו חברה אנחנו מעוניינים לבטח את רכבנו.

שלא תדעו מצרות

בעת השוואת ביטוח מקיף לרכב יש לשקלל את הפרמטרים והשירותים שמוצעים לכם במסגרת אותו ביטוח מקיף לרכב – ולא להתמקד אך ורק במחיר הסופי. בדקו מה הם השירותים הנלווים אותם מציע לכם הביטוח: האם במסגרת אותו ביטוח מקיף לרכב כלולים ביטוח שמשות, שירותים עד הבית, שכר טרחת עורך-דין, רכב חלופי ושירות גרירת רכב? אלמנטים אלה, שאולי לא נראים כרגע כחשובים מאוד, עשויים להיות קריטיים כשבאמת תזדקקו להם בשעת צרה.

פרמטר נוסף שיש לבדוק בעת השוואת ביטוח מקיף לרכב הוא כיצד מפצה הביטוח במקרים שונים (גניבה, נזקי טבע, תאונה וכו'); מהו גובה ההשתתפות העצמית? במקרה של נזק לרכב – כגון נזקי צבע ופחחות, נזקים לשמשות, נזקים הנגרמים לרדיו או אפילו כשמעורב צד ג' בעניין – מה כולל הביטוח? שוב, ייתכן שכעת אתם לא רואים את החשיבות שבכל זה, אבל בעת הצורך – הדברים הללו הופכים לקריטיים ועשויים לחסוך לכם זמן יקר, כסף רב ומאמצים מיותרים.

לבסוף, אתם אינכם רוצים למצוא את עצמכם תקועים בשעת ערב מאוחרת עם מוקד ביטוח שלא עונה. לכן, בעת השוואת מחירי ביטוח מקיף לרכב – כדאי לברר גם מה הן שעות פעילות מוקד הלקוחות והאם החברה בה בחרתם מפעילה מוקד חירום של 24/7.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן רענן

מאת: אורן רענןביטוח21/02/128620 צפיות
אין ספק כי התחרות בענף הביטוח הורידה מחירים. גם התחרות בתחום ביטוחי חובה לרכב הולידה מחירים שונים לפוליסות אלה, ולכן עוד לפני שרוכשים את ביטוח החובה יש לערוך השוואת ביטוח חובה, כדי לעמוד על כל האפשרויות העומדות בפניכם.

מאת: אורן רענןביטוח רכב21/02/121143 צפיות
ביטוח צד ג לרכב הוא ביטוח רשות (להבדיל מביטוח חובה) המכסה את נהג הרכב מפני נזקים שייגרמו כתוצאה מפגיעה ברכב אחר. הביטוח מכסה את נזקי הצד השלישי (צד ג'), אך לא את ניזקי הרכב הפוגע. כמו כן, מכסה ביטוח צד ג לרכב כל פגיעה ברכוש כתוצאה מהנהיגה, כמו רמזורים, תמרורים או כל רכוש אחר העלול להיפגע במהלך תאונת דרכים. הביטוח אינו מכסה ניזקי גוף (את זאת מכסה ביטוח החובה) ולא מכסה מקרים של גניבה או פגיעה ברכב של המבוטח.

מאת: אורן רענןביטוח רכב22/01/121159 צפיות
בעלי רכבים רבים שומעים את המונח ביטוח לרכב ומיד מתחילים לחשוש; "מה אנחנו מבינים בזה?", יתהו חלקם. "מאיפה לי לדעת שרכשתי את הביטוח הנכון?" – ישאלו אחרים ואם מדובר בבעלי רכב טריים, כלומר כאלה שזה עתה רכשו את האוטו הראשון שלהם, הפאניקה עלולה להיות גבוהה במיוחד.

מאת: אורן רענןביטוח רכב13/12/111284 צפיות
כלי רכב כיום הם כבר מזמן אינם בגדר מותרות, אלא אמצעי חשוב מאין כמותו לכלל פעולות החיים הבסיסיות - החל מניוד לצורכי עבודה וכלה בחופש התנועה שלנו לענייני פנאי וחברה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164125 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163069 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica