חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רואה חשבון בפתח תקווה לתושבי המרכז?

מאת: מכונת כתיבהראיית חשבון23/02/20121142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יותר ויותר תושבים מאזור המרכז, עצמאיים ושכירים כאחד, מחפשים רואה חשבון בפריפריה. רואה חשבון בפתח תקווה או רואה חשבון בשוהם זה כלל לא משנה, העיקר שיהיה מחוץ לתל אביב. למה אנו עדים לתופעה הזו ומה בדיוק מניע אותה?

התשובות לשאלות האלה מורכבות. ראשית יש לציין שיותר ויותר ישראלים ותושבי תל אביב והמרכז אכן מעדיפים להשתמש בשירותיו של רואה חשבון בפתח תקווה למשל ולא כזה שמחזיק משרדים בתל אביב. כאשר דיברנו עם לקוח של אחד המשרדים האלו, תושב העיר ללא הפסקה, הוא ציין שלא מדובר רק בתמחור הכולל.

לטענתו, לעניין התשלום יש היבט שכן, יש סיכוי ש-רואה חשבון בפתח תקווה או רואה חשבון בשוהם למשל לא יבקשו את אותו הסכום של רואה החשבון התל אביבי המצוי. אולם לנדבך הזה יש משקל קטן יותר שכן, הישראלים ובמיוחד בעלי העסקים והמשרדים הבינוניים מעדיפים להשתמש בשירותיו של מומחה מהפריפריה רק בזכות היחס והשירות החם.

'רואה חשבון בפתח תקווה', ציין המרואיין שלנו מעניק לי יחס הרבה יותר אישי מאשר רואה חשבון במרכז שיושב במגדלי עזריאלי ולמען האמת אינו משקיע את כל מרצו בעסק שלי כפי שהוא משקיע בחברה בינלאומית'. עוד הוא טוען כי רואה חשבון בפתח תקווה, ובמיוחד למשרד בוטיק, יש יותר ידע בנקודות הרלוונטיות הקשורות לעסק שלו. הוא מספר כי רואי חשבון שונים המעניקים שירותים לחברות ענק אינם מסוגלים לזהות 'נקודות חשובות' עליהן עולה משרד בוטיק שמתעסק ברמה היומיומית עם עסקים בסדרי גודל אחרים, מה גם ש-'רואה חשבון בפתל תקווה למשל מודע לצרכי העסק הבינוני טוב יותר'.

אם כך אנו מניחים שאכן רואה חשבון בפתח תקווה או רואה חשבון בשוהם יכולים לבצע את העבודה הטובה יותר גם עבור תושבי המרכז הרותח. האם הטרנד הזה ימשיך לכבוש את התל אביביים הנמרצים? ימים יגידו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה כתיבה והפצת מאמרים ברשת

הבית שלך לכתיבת מאמרים וכתיבת תוכן ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת כתיבה

מאת: מכונת כתיבהטלפונים סלולריים28/02/121236 צפיות
חנויות פרטיות של אביזרים לאייפון יעניקו לכם מבחר גדול יותר של מוצרים ובמחיר משתלם. אילו מוצרים ניתן למצוא בחנויות של אביזרים לאייפון, ולמה כדאי לקנות באופן פרטי?

מאת: מכונת כתיבהטלפונים סלולריים26/02/121139 צפיות
החלפת מסך לאייפון 4 היא תיקון הכרחי לבעלי המכשיר שיש להם מכשיר סדוק. למסך שבור או סדוק יש סיכונים רבים, כך שכדאי לשקול החלפת מסך לאייפון 4

מאת: מכונת כתיבהאירועים וחתונות – כללי26/02/121087 צפיות
איך ניתן לדעת מהי חברת צילום אירועים איכותית ומה כדאי לבדוק כאשר מחפשים אחת כזו ברשת.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121207 צפיות
מדוע לא כדאי להכניס את הכלב לאמבטיה הביתית ואיך מספרת כלבים מספרת כלב.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121279 צפיות
האם כדאי להשתמש במספרת כלבים או שמא לספר את חיית המחמד שלנו לבד בבית? התשובה לשאלה המורכבת הזו מופיעה לפניכם.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121154 צפיות
כסא גלגלים מאפשר את העצמאות הכה חשובה לאדם, על כן חשוב לבחור כסא גלגלים מתאים. ישנם עוד אביזרים לנכים רבים אשר יכולים לתרום מאד.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121143 צפיות
ניתן לקנות מיטה סיעודית לשימוש ביתי, בכל מיטה סיעודית ישנן פונקציות שונות שמסייעות למצבים שונים. כסא שירותים הינו עוד אביזרי חיוני ופרקטי ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ראיית חשבון

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162560 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152558 צפיות
טיפול בענייני מס נחשב מזה שנים רובת כשייך לרואי חשבון המייצגים עצמאיים ואנשי עסקים המגלגלים כסף רב, אך המצב אינו כזה ולאחרונה עוד ועוד שכירים מגלים כיתכנון מס אפקטיבי עבורם לא פחות מאשר עבור המעסיק שלהם.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152066 צפיות
פתיחת עסק עצמאי דורשת לא מעט אומץ ותעוזה כמו גם התמחות ויכולת בתחום שבו בחרתם. מעבר לכל אלו חשוב לנהל את כל ההתנהלות העיסקית בצורה נכונה וזאת באמצעות ליווי של רואה חשבון מקצועי.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151930 צפיות
אם אתם מקימים עסק חדש אתם חייבים לשכור שירותי רואה חשבון באזור המגורים שלכם ולקבל ממנו את כל סל השירותים המקובל בין רו"ח ללקוח. על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151968 צפיות
אחת הדרכים הנוחות ביותר להרוויח כסף מעבודה צדדית לזו שלכם כשכירים או סטודנטים היא באמצעות פתיחת תיק של עוסק פטור. מדובר על רישום כחוק כמי שעוסק בעבודה כעצמאי אך בהיקפים קטנים שפוטרים אותו מתשלומי מעמ או קבלה שלהם. על כך במאמר הבא.

מאת: יוסי נטוביץראיית חשבון08/02/152260 צפיות
בחינת הבקרות הפנימיות בארגון ובפרט בתהליכים עסקיים הייתה ונשארה אבן היסוד בעבודת המבקר הפנימי. תהליכים עסקיים רבים בארגון מתבצעים כיום במערכות ממוחשבות ומורכבותם, במיוחד בארגונים גדולים, מקשה על יכולת המבקר לבצע עליהם ביקורת אפקטיבית ללא אמצעים ממוחשבים. פיתוח טכנולוגית כריית התהליכים (Process Mining) לניתוח ניהולי של התהליכים עורר התעניינות מחקרית רבה ביכולות השימוש שלה גם ככלי בקרה בין היתר לזיהוי הפרות אבטחת מידע , ולאחרונה אף ככלי לביקורת פנימית לניהול סיכונים , ולזיהוי הונאות ומעילות

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151913 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica