חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגדה של פסח, מסורת משפחתית שעוברת מדור לדור

מאת: רונן הללאומנות - כללי01/03/2012963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מלכיאור אומנות בעור מציעה הגדות לפסח בכריכות מהודרות

עוד מציעה החברה שירות מיוחד של כריכת עור להגדות שעברו מדור לדור במשפחה

מדי שנה, יש ערב אחד מיוחד בו מתכנסות משפחות ויושבות יחד סביב שולחן הסדר. לכל משפחה יש את המאכלים המיוחדים לליל הסדר, את הסיפורים והחוויות מסדרים קודמים, בכל משפחה יש תפקידים מוגדרים (זה קורא את חכם, ההוא תמיד הרשע...). כל משפחה עם הסיפור שלה. אולם לכל בית בישראל יש דבר אחד במשותף – ההגדה של פסח.

יש הרבה סוגים של הגדות אבל אין כמו הגדה וותיקה שנמצאת במשפחה שנים רבות. אם זו הגדה עתיקה שעוברת מדור לדור, או הגדה פשוטה שנמצאת אצל המשפחה כבר שנים וצברה קילומטרז' סביב שולחן הסדר, להגדות המיוחדות יש מקום של כבוד בפולקלור המשפחתי.

חברת מלכיאור אומנות בעור מציעה במיוחד לחג הפסח הגדה של פסח בכריכת עור מהודרת, מיוצרת בעבודת יד, בטכניקות עתיקות ע"י אומני עור. אפשר לבחור בין מספר גדלים וסגנונות כריכה, וההגדות עצמן מהודרות ועשויות בתשומת לב נדירה, עם עיטורים, מנייר איכותי. ההגדות של מכילאור מתאימות לעדות המזרח ועדות אשכנז, במגוון שפות.

בנוסף מציעה חברת מלכיאור אומנות בעור שיקום וכריכה מחודשת של הגדות לפסח ולספרים מיוחדים ובדרך זו מצליחים לשמור על הספרים ועל מסורות משפחתיות לדורות הבאים.

לחג הפסח מציעה החברה מגוון סוגים של הגדה של פסח וספרי ברכות בטווח מחירים של בין 160 ל-460 ש"ח.

ניתן לרכוש ברשת ג'נטלמן, בחנות מלכיאור בחזית מלון דן בתל אביב או באמצעות פנייה לחברת מלכיאור אומנות בעור בטלפון  03-9410151

אודות מלכיאור אומנות בעור:

מלכיאור אמנות בעור הינה חברה המתמחה בייצור מגוון מוצרים בעלי כריכות עור בעבודת יד. החברה מציעה מגוון רחב של ספרים בכריכת עור, ספרי קודש, ספרי אורחים, מחברות מעוצבות, יומנים, אלבומי תמונות מהודרים ועוד מגוון מוצרים בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח, בגימור מושלם ואיכות נדירה.

חברת מלכיאור עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר על מנת לייצר את מגוון מוצריה השונים וזאת על מנת להבטיח מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, אשר ישמשו את לקוחות החברה לאורך שנים בעמידות מרבית ובאיכות מושלמת.

חברת מלכיאור עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר על מנת לייצר את מגוון מוצריה השונים וזאת על מנת להבטיח מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, אשר ישמשו את לקוחות החברה לאורך שנים בעמידות מרבית ובאיכות מושלמת

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר החברה: http://www.melkhior.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141892 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131163 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223269 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223552 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223294 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205194 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206129 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica