חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדרסים

רבים מאיתנו מבצעים פעולות יום יומיות במצב עמידה או הליכה, בין אם זה במסגרת עבודתינו (כמו בעבודות אבטחה, בנין, משלוחים וכדומה) ובין אם זה במסגרת פעילות ספורטיבית או חברתית (הליכה בפארק, ריצה עם חבר וכדומה).

כשאנחנו מבצעים פעילות המשלבת עמידה ממושכת, הליכה או ריצה אנחנו נעזרים רבות בכפות הרגליים שלנו.

פעמים רבות הלחץ על כפות הרגליים הוא רב וזה עלול לגרום ליבלות, מתיחויות בגידים ובשרירים, כאבים בכפות הרגליים ובעיות ביציבה.

כשבעיות אלו צצות, במקרים רבים הרופא ימליץ לנו לרכוש מדרסים.

תפקידם העיקרי של המדרסים הוא לאפשר פיזור בריא ומבוקר של מסת הגוף על כפות הרגליים ובכך לפעול רפואית ב2 מישורים:

1) הקלה (ולעיתים ריפוי מלא) של הסימפטומים מהם סובל המטופל.

2) מניעת כאבים ובעיות יציבה עתידיות.

מדרסים אורטופדיים הם מוצר שמצריך מומחיות רבה, הן בשלב לקיחת המידות ע"י יצרן המדרסים והן בהכנת המדרסים עצמם. מסיבות אלו, רצוי לבחור במכון מדרסים מוכר ובעל מוניטין, כזה שכבר יש עליו המלצות חמות רבות. כמובן שגם מכוני מדרסים עם המלצות הם לא מושלמים ולכן יש לבדוק כל פרט עם המכון, לא להשאיר שאלות פתוחות. כדאי גם לברר על המכון שבחרתם בפורומים רלבנטים באינטרנט, פעמים רבות אנשים אחרים שעשו מדרסים באותו מכון יוכלו לתת לכם חוות דעת אובייקטיבית על השירות שהם קיבלו שם!

זיכרו: מדרסים הם לא אביזר אופנתי אלא אביזר בריאותי!

השיקולים שצריכים להנחות אתכם בעת בחירת מדרסים הם שיקולים בריאותיים כמו נוחות המדרסים, רמת היציבות שהם יקנו לכפות הרגליים שלכם וכדומה.

שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא רמת הגימור והציפוי של המדרסים. מדרסים בעלי ציפוי איכותי יהיו (על פי רב) ניתנים לשטיפה ויבוש. נתון זה חשוב היות ושימוש אינטנסיבי במדרסים מבלי לשטוף אותם יעלה את הסיכוי לפטריות ברגליים.

כל האמור לעיל הוא לידע כללי בלבד, בכל בעיה רפואית כדאי ומומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה.

 



תגיות המאמר: מדרסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212855 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201431 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181330 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181363 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171463 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172606 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171753 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica