חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיזוק וחיטוב הגוף דרך ריקודי בטן

מאת: סטניסלבפעילות אירובית04/03/20121297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו כל אישה את בטח רוצה בטן שטוחה וחזקה וגוף חטוב ונאה, אבל את כבר משתעממת מכפיפות בטן וחדרי כושר, שתדעי לך ישדרכים אחרות מלבד האימוניים השגרתיים שכולם עושים. האם את מוכנה לנענעה את האגן שלךולעשות קצת שמח? את יכולה לחזק ולעצב את גופך בעזרת שיעורים של ריקודיבטן.

ישנה סיבה ברורה למה רקדניות בטן לא מתביישות מלהשוויץ בבטנם. בזמן שהן רוקדות הן לא רק נהנות מאימון אירובי מטורף ושריפת קלוריות עצומה, בנוסף הןמחזקות את השרירים בעזרת תרגילים כמו החזקת שרירי הבטן יציבים בזמן תנועת ה"שימי", מרידותאת הירכיים שלהן בדרך שמדהימה את הקהל. כדי לך לנסות זאת, חשוב להיות יציבה, ולשמורעל שרירי הבטן חזקים ומכווצים בזמן ביצוע תנועות הריקוד פשוטות אלו.

צלעות

בתור התחלה, עמדי עם הרגליים צמודות וידיים על המותניים. תנסי לבודד את הצלעותשלך, להעביר אותם ורק אותם ימינה, חזרה למרכז, שמאלה ובחזרה למרכז. להיכנסלקצב ותנועה זורמת ולהמשיך לנוע קדימה ואחורה.

הרמת חזה

בדומהלתרגיל הקודם, עמדי עם רגליים צמודות, ידיים על המותניים שלך. לבודד אתהחזה, להרים אותו למעלה ולהוריד למטה. לחזור מספר פעמים בקצב קבועה.

סיבובי ירך

תרגיל זה של ריקודי בטן קצת יותר קשה, עמדי עם הרגליים ברוחב האגן ותתני לזרועותלהיותמונחות באופן טבעי לצדי הגוף. התחלי לעשות סיבובי ירכיים כאילו את מסובבת חישוק, הולך מהחזית ימינה, אחורה, שמאלה ועוד סביב. אחריכמה חזרות לכיוון אחד, להפוך את התנועה לכיוון השני.


גלגול בטן

נסיים בתרגיל הכי חושני. תעמדי עם הרגליים ברוחב האגן והזרועות נמצאות מעט מאחוריך.עכשיו תנסי לגלגל את הבטן מלמעלה למטה ובחזרה. שאפי אוויר כדי למשוךאת שרירי הבטן התחתונה שלך, לאחר מכן תשחררי את שרירי הבטן התחתונה שלךומשכי את שרירי הבטן העליונה. המשכי לסירוגין או בקצב קבועה  את שתי הפעולות לצירת אפקטמתגלגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SHIMMYSTYLE.COM - חנות אקססוריז לריקודי בטן.

צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניים, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף ועוד.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטניסלב

מאת: סטניסלבקולנוע07/05/13988 צפיות
מבוסס על רומן באותו השם, הסיפור שאינו נגמר הוא סרט אמריקאי שפורסם בכיכובו של הכוכב הצעיר והמבטיח ג'ייסון ריטר ג'יימס. הסרט יצא לאקרנים ברחבי העולם בשנת 1994

מאת: סטניסלבאסטרולוגיה17/03/131157 צפיות
אם נולדת תחת מזל נחש על פי לוח השנה הסיני, התמזל מזלך! נחשים הם חכמים ושנונים, בדרך של עורמה והתגנבות, בשקט בשקט, הם יכולים לפגוע במהירות הבזק, ובהפתעה מוחלטת.

מאת: סטניסלבאופנה26/12/12814 צפיות
בעולם העצום של האופנה הגותית יש אפשרויות רבות של אבזרים מסוגננים גם לגברים וגם לנשים האוהבים את הסגנון. זה חשוב שכל אביזר שנבחר ייצג את אישיותו של העונד אותו ויבטא בצורה מאוד ברורה את סגנונו האישי.

מאת: סטניסלבאופנה02/12/12841 צפיות
האם את גותית או פשוט אוהבת את הסגנון הגותי ?הסגנון הגותי משמעותו הפשוטה היא ביטוי האינדיבידואליות שלך! דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך היא להוסיף מגע של יחודייות למראה שלך עם תכשיטים בסגנון גותי.

מאת: סטניסלבחיות מחמד18/09/12914 צפיות
מציאת מעון יומי לכלב או פנסיון כלבים למספר ימים דורש את אותה כמות של מחקר כמו במציאצ בייביסיטר. לבקש מבני משפחה או חברים לשמור הכלב בזמן שאתה בנסיעות או בחו"ל לא תמיד מסתדר. מציאת דוגסיטר מנוסה אשר יטפל בחברך הפרוותי בזמן שאתה בנסיעת עסקים או בחופשה,

מאת: סטניסלבקולנוע17/09/12921 צפיות
בילבו, הדמות הראשית בספר, היא דמות צנועה . הספר עוקב אחר בילבו כאשר הוא עוזב את הקהילה החקלאית השקטה שלו ועובר למעמקי הארץ התיכונה, ונתקל בנסיבות ויצורים מסוכנים.

מאת: סטניסלבתכשיטים05/09/121397 צפיות
למילה גותיקה יש אינטרפטציה של הצד האפל, כמוה גם תכשיטים גותים מעוררים דימויים של דמויות אפלות והעל טבעי: ערפדים, רוחות, מגייה שחורה ואומנות שחורה. יש שפע של חנויות וירטואליות וחנויות פיזיות שמתמחות ושמות דגש על תכשיטים גותים

מאמרים נוספים בנושא פעילות אירובית

מאת: ויקיפעילות אירובית30/03/147810 צפיות
מהו אימון אירובי? במה הוא שונה מאימון כוח? כיצד מבצעים אותו נכון?

מאת: דיאנה בן צביפעילות אירובית12/02/131784 צפיות
סוף-סוף מישהו גילה פורמולה מנצחת לשמירת הגזרה ועשיית פעילות גופנית בשיא הכיף! פורמולה זו מורכבת משלוש מילים - מוזיקה, פשטות וכיף או במילה אחת זומבה.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית31/12/128589 צפיות
דומה כי אין מי שלא שמע היום על הזומבה, טרנד האירובי והריקודים החדש, ולא בכדי. הזומבה היא שילוב מנצח של כיף והנאה עם ספורט, כושר וחיטוב הגוף. כל זה לרקע זומבה שירים - מוזיקה בסגנון לטיני קצבי ובוער שמעוררת את כל הגוף בקצב ובריקוד.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית26/12/128594 צפיות
ריקודי זומבה מגיעים אלינו עם הרבה ניחוחות לטינים. אכן, ריקודי זומבה מגיעים מברזיל והם מאופיינים במקצב ובתנועות של התרבות במקום. כיום, ריקודי זומבה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשיעורים הניתנים לקבוצות בחדרי הכושר השונים. הפופולאריות הרבה של ריקודי זומבה מיוחסת כמובן לאופי של הפעילות הגופנית.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית25/12/128304 צפיות
ריקודי זומבה הינם הפיתרון! זומבה הינו תחום בספורט אשר נהיה נפוץ מאוד בשנים האחרונות בארץ בפרט וברחבי העולם בכלל. למעשה, זומבה מחליף את האירובי הישן והממוצה וגורם לכולם להיכנס לכושר בכיף ובהנאה. במהלך שיעור זומבה רוקדים ונהנים וכל הזמן שורפים קלוריות.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית25/12/128337 צפיות
אם אתם מעוניינים לשמוע מעט על זומבה, ריקודי זומבה , זומבה שירים הגעתם למאמר הנכון. אנו כתבנו עבורכם קצת מידע על זומבה, ריקודי זומבה , זומבה שירים שיוכל לעניין אתכם ולסקרן אתכם עוד. במיוחד כיום שזומבה הפכה לנפוצה בכל מקום וכולם מדברים עליה, מעט ידע על הנושא לא יכול להזיק.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית09/12/128341 צפיות
השעה כבר מאוחרת, אתם אחרי יום עבודה מתיש במיוחד. הטלוויזיה פתוחה, אכלתם ארוחת ערב והנה כל מה שבא לכם לעשות הוא לשקוע בספה ולנוח. בכל זאת, כדאי לכם לקום. אם אתם שואלים למה, כדאי שתדעו ששיעור ריקודי זומבה, על אף הוצאת האנרגיות הרבה שהוא כולל, יכול לספק לכם שפע של כוחות ואנרגיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica