חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פגמים דרמטולוגיים כיצד ניתן לשפר

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה06/03/20121159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פגמים דרמטולוגיים כיצד ניתן לשפר 

מאת מרים קיסר

האיפור הקבוע צבר תאוצה בשנים האחרונות והפך לפופולארי בקרב הנשים. רוב  הנשים בארץ מכירות  את תחום האיפור הקבוע מניסיונן האישי או מהסובבים אותן.

מראה של שפתיים מלאות בצבע שזיף ורדרד, גבה סמיכה  ופס איליינר אלכסוני מהווים הדגשה והבלטה של תווי הפנים או תחליף לאיפור ללקוחה רגישה ואלרגית למוצרי האיפור או שפשוט היא רוצה להתפנק בבוקר ולקום מאופרת.

הקו המוביל בתחום האיפור הקבוע הינו למצוא את האיזון ולנסות לשפר תווי הפנים. בדרך כלל מומלץ לעבור על כל האזור על מנת ליצור אחידות ושיווין בכמות הפיגמנט בתוך העור. משמע אם נצטרך לעשות מילוי שפה שלמה נאלץ לעבור על כל השפה במספר פגישות ולוודא שכל האזור אחיד והומוגני  ואין אזורים בהירים יותר. 

הבעיות מתעוררות כאשר יש צורך לעבור על אזור ספציפי או קטע קטן לפי בקשת הלקוחה, להשתלב בצורה מקסימלית ולכסות פגמים דרמטולוגיים וכמובן שאף אחד לא יבחין בשינוי.

התאמת הצבע או השיטה, שאינה ברורה במקרים אילו, דורשת דיוק מרבי כמריחת מכחול הצייר ועל כן נשים דגש במקרים מיוחדים ופתרונם.

חיך שסוע

חיך שסוע הוא מום מולד בתינוקות הנוצר במהלך ההיריון כאשר מתקבל שסע לאורך השפה והחיך. הטיפול במצב זה הינו ניתוח או סדרת ניתוחים כירורגיים המתירים צלקת באזור שבין האף לשפה.

צלקת זו יכולה לשנות את צורת השפה ולעיתים לחצוץ ולהזיז אותה. במקרה זה כאשר הקטע חסר צבע או שונה מגוון השפה יש צורך למצוא את הגוון המתאים ולמלא את החסר. מומלץ להתחיל לעבוד בצבע בהיר ובמידה וצריך יש להכהות מטיפול לטיפול. יש לזכור שהעור יכול להכיל כמות מסוימת של צבע ועל כל מומלץ להתמקד קודם כל באבחון הצבע שעליו צריכים להגיע. יש לעבוד  במחט דקה יותר ולהחדיר הצבע בצורה אחידה ומלאה כאשר התוצאה היא השתלבות לגוון הטבעי של השפה ללא הבדל.

צלקות באזורי שיער

צלקות באזורי שיער נוצרות מחבלות או מניתוחים פלסטיים. ניתן לראות את הצלקות גם לאחר ניתוח "פייסליפטינג" (באזורי הרכות) ולפעמים מהכנה לניתוח השתלת שיער. בהכנה  לניתוח זה לוקחים רצועת שיער מהחלק האחורי של הקרקפת המאפשרת לשיער לצמוח בתוך הצלקת, מה שגורם לה להיות מינימלית ביותר, היות והשיער הצומח בתוכה מטשטש אותה עוד יותר. ולאחר מכן משתילים השיער באזור החסר. היתרון בשיטה זו שניתן להשתיל בפעם אחת עד 4000 שערות והחיסרון הוא, שהצלקת בכל זאת תראה, בבעלי תספורת קצרה מאד.

במקרה זה, ובשאר המקרים בהם יש צלקת באזור שעיר,  ניתן להשלים החסר באמצעות האיפור הקבוע. מומלץ להתאים הצבע הנבחר לעבודת האיפור הקבוע לצבע שורש השערה ולא לצבע השערה עצמה, העלולה להיות בהירה יותר או לעיתים צבועה. ניתן לעשות בדיקה בקטע קטן מהאזור על מנת למצוא את הצבע המתאים. יש לעבוד בצורה נקודתית  (ולא בצורת קו) עם מחט דקה  מספר 1 או 3OUTLINE  ולעבוד בצורה הומוגנית (יש להשוות הרווחים בין שורשי השערות  או צפיפות השערות לבין כל נקודה ונקודה שנעשית). עבודת הניקוב צריכה להיות מהירה וקצרה על מנת להחדיר הצבע בנקודות זעירות ולשקף מראה טבעי של שורש מתוך העור.

השתלת שיער שאינה הומוגנית

ישנם מקרים בהם השתלת השיער אינה הומוגנית והדבר נראה לעין. שטח העבודה במצבים אילו הינו גדול יותר ועל כן יש לחלק העבודה למספר פגישות. את צפיפות הנקודות יש למזער מפגישה לפגישה ולעבוד תמיד בצורה הומוגנית. העבודה בשטחים גדולים עלולה להתארך ועל כן מומלץ לא לעבוד באזור זה יותר משעה. את האזור לא מאלחשים מאחר והוא בעל פעילות נוירולוגית חשובה. במידה ומתחילה רגישות במהלך הטיפול  מומלץ לעצור ולהמשיך פגישה הבאה.

מחלת מלנין - ויטיליגו

ויטיליגו הינה מחלת עור אוטואימונית, אינה מדבקת, הגורמת להופעתם של כתמים בהירים  או לבנים על פני העור. במחלה זו כתמים אילו נובעים מהרס של התאים האחראיים על צבע העור המכונים מלנוציטים, מהמילה מלנין. מדובר בכתמים שהשפעתם קוסמטית, בעלי שוליים מוגדרים היטב המתחילים באזור קטן ומתפשטים ע"י הרחבת אזור השוליים. מספרם של הכתמים עלול לגדול עם הזמן. האזורים החשופים לעיין באזור גב כפות הידיים, בית חזה, צוואר ופנים מפריעים יותר כאשר פתרון האיפור הקבוע חייב להיות מדויק ולהתאים לגוון העור שלהם. בחירת הצבע הינה כמו בחירה של גוון מייק מתאים. יש לזכור שהקטע בו עובדים הוא בהיר יותר וניתן להכהות מטיפול לטיפול. נקודה נוספת למחשבה היא שאזור הבריא של העור הסמוך לאזור הויטיליגו עלול להשתנות בהתאם לעונות השנה (קיץ חורף).

האיפור הקבוע המציע  פתרון אסתטי, מתקן והולם למקרים אילו הינו זמני ויש לתחזק ולחזור עליו בהתאם להרגשת המטופל/ת כמו איפור קבוע רגיל ואפילו מוקדם יותר. מצד המטופל/ת יש להגן עליו כמה שיותר מחשיפה לשמש המבהירה את הצבע ע"י שימוש במקדם הגנה או חבישת כובע. מומלץ שמוצרים פעילים הגורמים לחשיפת העור כגון חומצות או מוצרים המכילים ויטמין A שלא למרוח על האזורים בהם הוחדר פיגמנט.

החשוב מכל להיות קשובים לדרישת הלקוח/ה בכדי לתאם ציפיות ולהגיע לתוצאות משביעות רצון. במידה ומגיעים לבעיה בלתי פתורה אשמח לייעץ במקרה הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרים קיסר אסתטיקה ומרכז להדרכה מקצועית בע"מ

קוסמטיקאית ומנהלת מרכז הדרכה בתחום האסתטיקה

יבואנית למוצרי קוסמטיקה פרא-רפואית מארה"ב

יבואנית בלעדית לחברת M.T.DERM גרמניה בתחום האיפור קבוע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרים קיסר

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה05/03/121276 צפיות
גורמים חיצוניים של הסביבה וגורמים פנימיים שבגופינו משפיעים על צבע העור וגורמים לפיגמנטציה. כיצד נטפל ונמנע...

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה24/08/111248 צפיות
בזמן ביצוע איפור קבוע חשוב ביותר לשמור על הגיינה למען בטיחותנו ובטיחות לקוחותינו להלן מספר המלצות וכללים שיוכלו לעזור לכן

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה22/08/111133 צפיות
הטלפון הנייד יכול להקל על התנהלותנו גם כשאנו לא במשרד ראו מספר דרכים לכך

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה22/08/11967 צפיות
חשוב לנקות ולארגן את העסק הפרטי כך שיהיה יעיל ותפוקתי יותר

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה10/08/111301 צפיות
לקראת טו באב אנו מציעים לכם מתנות ופינוקים אוהבים

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה20/07/111574 צפיות
ביצוע תיקונים באיפור קבוע כך שיראו טבעיים

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה19/07/111621 צפיות
אילו טיפולים נוכל להציע לקהל הלקוחות בקוסמטיקה הפרא רפואית

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187293 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152094 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152031 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151797 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151888 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica