חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצובים בגבס לבית

מאת: מדריך אתריםשיפוצים06/03/2012838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבנה אחרי שיפוץ הוא בית שאנו נהנים לחיות בו, זאת הסיבה שבגללה מוודאים שהוא נקי, מקשטים אותו עם חפצים בעלי ערך אסתטי וסנטימנטלי, מרהטים אותו בפריטים לפי טעמנו האישי, ומארגנים את סביבת המגורים באופן נוח ונעים לעין. ולעתים, אנו חוסכים קצת לטובת שיפוצים, אשר מאפשר לנו לעצב את ביתנו כרצוננו ולהפוך את סביבתו למרחב המחיה המושלם - מבחינה דקורטיבית ופונקציונלית.

האם אתם מעוניינים לשפץ את בית המגורים בתקציב נמוך, ועדיין שיראה מצוין? בעזרת עבודות גבס וטיפה צבע אתם יכולים להפוך גם את הבית הישן ביותר לארמון מפואר ויפהפה, והכל ללא הצורך לקחת הלוואה ענקית.

מפתיע לגלות שמבין נותני השירות השונים בתחום שיפוץ הבית, דווקא נישות גבס ו- תקרות גבס נתקלים בקצת הערכה בקרב הציבור. הגבסים, אשר מרבית עבודתם עד לא מזמן היתה בנייה ופירוק של מחיצות זמניות, החלו לאחרונה לתפוס חלק גדול בהרבה בתחום שיפוץ הבית עם בניית הנמכות תקרה דקורטיביות, התקנת גופי תאורה כספוטים או מפזרי אור ואף פריטי ריהוט כגון מדפים ומזנונים שמשתלבים באופן טבעי בקירות הבית. כך גם בנוגע לצבעים, אשר עם נגישותם של שלל גוונים שונים, הסוגים השונים של הצבע ושיטות הצביעה הקיימות כיום, מאפשרים לנו לרענן כל חדר מגורים משעמם.

עבודות גבס נותנים אפשרות לכל אדם שחפץ בריענון הבית או הדירה לערוך שיפוץ בזריזות רבה ובהשקעה קטנה:

כך למשל, עבודת צבע של בית ממוצע אורכת בערך יום-יומיים, אך גורמת לבית בקלות להראות בממוצע עשר עד עשרים שנה פחות מגילו האמיתי. בניית נישות בקיר, הנמכת תקרה, או הרכבת גופי תאורה פשוטים בגבס גם היא אורכת מספר קטן של ימים מקסימום, וגורמת לכל חדר להיראות מטופח, אפילו בתעריף נמוך.

אז אם אתם מעוניינים שביתכם ייראה הכי טוב שיש, והייתם רוצים לעשות זאת בהשקעה כספית מצומצמת ובתוך זמן קצר, בואו לאתר בעלי מקצוע והמון מידע באתרים שלנו אז נאחל לכם רק. שיפוץ קל!

 



תגיות המאמר: עבודות גבס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך אתרים

מאת: מדריך אתריםשיעורים פרטיים20/05/128297 צפיות
קושי, יותר מוסדות לימוד, מחירים טובים וגם הסמכה שתאפשר לכם לפתוח עסק או לעבוד בתחום.

מאת: מדריך אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/121142 צפיות
אף. בשבוע הראשון אחרי שעברתם את הניתוח על מנת לעזור בהפחתת הנפיחות והאדמומיות, מומלץ לשמור על הראש מוגבה קצת כאשר רוצים ללכת לישון ולמנוע הצטברות נוזלים באזור סביב האף.

מאת: מדריך אתריםבגידות20/05/121142 צפיות
בהנחייה מקצועית, שמכוונת לגשר על פערים. בכל מקרה טיפול לא מסוגל להציע מזור למצבים שבהם בני זוג פשוט לא מתאימים זה לזו, דבר שמתגלה פעמים רבות אחרי שמנהלים זוגיות של שנים.

מאת: מדריך אתריםבית חכם20/05/121140 צפיות
ידיעה שאין אפשרות לפרוץ למקום ללא הסכמה, להשחית או לגנוב רכוש וחלילה, לגרום אפילו לפגיעה פיזית.

מאת: מדריך אתריםשיפוצים19/05/121269 צפיות
גופי תאורה ורהיטים כמזנוני גבס שמשתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם בנוגע לצבעים, אשר עם נגישותם של שלל גוונים, סוגי החומרים ושיטות הצביעה הקיימות, באפשרותם לרענן כל חדר משעמם.

מאת: מדריך אתריםבתים משותפים19/05/121615 צפיות
בקשו מהטכנאי אם קיימות אצלו המלצות. להזכירכם שאם ברשותכם מכשיר יקר ערך, ההמלצות הן חשובות יותר.

מאת: מדריך אתריםתקליטנים19/05/121022 צפיות
מוכשר תפקידו לקרוא את קהל היעד שלו ולשלב סגנונות שונים לפי הקהל.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232665 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223319 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212882 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211353 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211230 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201405 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica