חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב לוגו

מאת: רונן חזיעיצוב20/03/2012810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צמיחה כלכלית היא השרשה של שורשיםחזקים

אחד מהשורשים החשובים לעסק הואלוגו

לוגו הוא שלב חשוב בסולם העולה שלמיתוג העסק. כמה פעמים חשבת כיצד לשבות לקוחות בקסם של העסק שלך ולשכנע אותם לעבודיחד איתך? הקרב מול עשרות הלקוחות הוא לא קל אבל אפשר לצלוח אותו בפשטות. כאמור, ישלדאוג למיתוג נכון ולחשיפה מרבית אצל קהל היעד של לקוחות אפשריים. לא תמיד יש לךזמן רב מול הלקוח. במציאות הקיימת כל גולש ברשת נחשף למוצרים רבים ולפרסומות רבותבכל שעת גלישה. ללוגו שלך יכולות להיות מוקדשות שניות בודדות.

עיצוב לוגו משפיע על המיתוג

לוגו הוא סמל קטן המורכב מאיורכלשהוא ביחד עם כיתוב קטן הכולל את שם העסק. חשבו על כל עסק גדול שאתם מכירים וחשבוכמה אתם נחשפים ללוגו שלו. לא תמיד יש לבעל העסק רעיון כיצד להרכיב לוגו טוב. תפקיד עיצוב לוגו מופקד אצל מעצבים גראפיים. המעצבים אשר מומחים בתחום עיצוב לוגוידעו לייעץ ולבנות את הלוגו בצורה שתרשים את הלקוח ואולי תעודד אותו לפעול אל ביתהעסק שלכם. עיצוב לוגו על ידי מעצבים נעשה בתוכנות משוכללות ופונקציות שאינן זמינות לרוב אצל בעלי עסקרבים. בדרך הטבע אי אפשר שעסק אחד יהיה גם מקצועי בתחומו וגם בעל שיווק הטוב ביותר.עיצוב לוגו מקצועי יכול לעלות מאות שקלים ואף יותר.

עיצוב לוגו ממקם אותך ברמת איכותבמחשבתו של הלקוח

כאשר לקוח מתרשם שתחום עיצוב לוגוהופקד ובוצע על ידי בעל מקצוע, ושהשקעת בכל פרט , הלקוח יתרשם שאתה עסק רציני. צריךלהיזהר מרושם שלילי על הלקוח כדי לא להרחיק אותו. לכן לא תמיד כדאי לחסוך אתעיצוב לוגו המקצועי דווקא מתוך כל ההוצאות. זכרו שלוגו מעוצב נמצא בכל פריט של בית העסק. גםבחולצות, במדי העובדים וגם בהצעות מחיר ובקבלות שמקבל הלקוח. הלוגו הוא הסמל שמעידלפעמים על העסק יותר מכל אתר ססגוני או עבודה איכותית. פנו היום למעצב ותפתרו אתהסוגיה, כך שיהיה לכם לוגו שמבטא אתכם ואת העסק.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיעיצוב גרפי14/03/12886 צפיות
מאמר המסביר כיצד הדרך למיתוג העסק עוברת בתחנת עיצוב לוגו.

מאת: רונן חזיעיצוב גרפי14/03/12824 צפיות
עיצוב לוגו לעסק הוא אחד הדברים הראשוניים בעסק. הלוגו מתנוסס בגאון על כל מסמך של העסק גם אם איננו רשמי, הוא מתנוסס על פתח בית העסק (פתח החנות או המפעל) ומתנוסס בראש האתר שלכם ברשת. בשביל לקלוט לוגו מעוצב נדרש הלקוח לשניות בודדות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172285 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica