חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תהליך בניית אתר אינטרנט

תהליך בניית אתר אינטרנט

יצירת אתר מתחילה ממפרט טכני שהוכן מראש. אין דבר החשוב יותר מפירוט טכני מלא, רק בתנאי זה, האתר יהיה מוכן תוך זמן מינימאלי ויענה באופן מלא על כל דרישות הלקוח.

במפרט הטכני עוברים על דברים מרכזיים הקשורים לבניית אתרים, עיצוב אתרים והפונקציונאליות שלהם.

על פי המפרט הטכני נקבע מחיר לעיצוב ובניית אתרים שהוזמנו על ידי הלקוח.

בעת עיצוב האתר ניתן להשתמש בתבנית מובנת מראש וליצור עיצוב ייחודי עבור הלקוח. עיצוב אתרים, בניית אתרים ופיתוח פונקציונאליות על תבנית ידועה מראש, יהיה פתרון זול עבור אנשים שלא רוצים או לא יכולים להשקיע הרבה כסף בפיתוח האתר שלהם והינם לחוצים בזמן.

אך חשוב לזכור, כי ברגע שבוחרים עיצוב ובניית אתר על פי תבנית קיימת, קחו בחשבון כי תצטרכו לבחור מתוך מאגר תבניות מוגבל וכמובן, שאתרכם לא יהיה ייחודי.

לכן, בעלי עסקים רבים מעדיפים לבחור עיצוב אתרים, בניית אתרים ופונקציונאליות שפותחו במיוחד עבורם. עלות פיתוח האתר במקרה זה תהיה גבוהה יותר, אך התמורה בהחלט משתלמת, הלקוח יכול להיות בטוח כי עיצוב האתר יענה על כל הדרישות שלו וימשוך תשומת לב של קהל היעד.

בכל הנוגע לפונקציונאליות האתר, הלקוח חייב להחליט מה הוא בדיוק רוצה טרם פיתוח האתר. פונקציונאליות האתר נקבעת בהתאם לסוג האתר – בין אם זה כרטיס ביקור,  פורטל עסקי, חנות וירטואלית וכולי.

לאחר שנסגרו כל פרטי הפרויקט, חברה לבניית אתרים מתחילה בעבודה. יצירת אתר אינטרנט פשוט עם תבנית מוכנה מראש יכול לקחת כשבוע ימים, אילו על פי תבנית ייחודית כשבועיים.

פיתוח אתר חנות מקוונת לוקח קצת יותר זמן, יצירת אתר חנות מקוונת עשוי לקחת כשבועיים עם תבנית מוכנה מראש ושלושה שבועות עם הלקוח הורה לפתח עיצוב אתר מותאם אישית.

טיפ קטן לסיום,

רוב האנשים שאינם מחוברים לעולם בניית אתרים ומעדיפים לשכור שירותי חברה מקצועית, לא יודעים כי בכדי לבנות אתר אינטרנט צריך, מה שנקרא, "שרת". שרת הוא מערכת המאחסנת את כל הקבצים שמהם בנוי האתר. לעתים קרובות כאשר הקבצים מאוחסנים בשרת חו"ל והאתר שלכם מיועד לקהל הישראלי בלבד, הוא עלול להיות קצת איטי. לכן, טרם בחירת חברה לבניית אתרים בררו באיזה שרתים היא משתמשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

NinaNet פתרונות אינטרנט מתקדמים : חברה לבניית אתרים | עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת NinaNet פתרונות אינטרנט מתקדמים

התייעצות עם עו"ד גירושין מבוססת על מספר שלבי פעולה מרכזיים. למרות שיש לבחון כל מקרה לגופו, באופן כללי עו"ד גירושין הוא הגורם המומלץ לניהול תיקים מן הסוג. אך כיצד בוחרים עורך דין מנוסה, אשר יבטיח טיפול

עו"ד גירושין יכול לספק ללקוחותיו מידע על התנהלות מול גופי דת במדינה, כמו הרבנות ובית הדין הרבני. כידוע, הרבנות הוא המוסד הרשמי בו נרשמים לנישואין ולעומתו בית הדין הרבני הוא המוסד הטפל בגירושין. יחד עם זאת, כאשר אחד מהצדדים אינו מסכים להתגרש עלולה לצוץ בעיה. במקרה כזה התייעצות מול עו"ד גירושין מספקת את המידע היעיל והפרקטי ביותר לצורך תביעה תקינה.

מאת: NinaNet פתרונות אינטרנט מתקדמיםדיני משפחה24/08/121264 צפיות
מבחינת הסכמים הקשורים אל דיני משפחה יש לחלק את הטיפול בתביעות ובסכסוכים למספר קטגוריות. ראשית, ישנם דיני משפחה התקפים להסכמים אשר נידונו לפני הנישואין, דינים בין בני זוג שכבר נישאו או דינים הקיימים בין ידועים בציבור. בנוסף, ישנם דיני משפחה הרלוונטיים למקרי גירושין אך גם כאן חשוב להבחין בין עניינים הקשורים הקשורים לשלום בית, לילדים או לרכוש. התייעצות עם עורך דין לגבי דיני משפחה יכולה לעזור לגבש תכנית פעולה נכונה, בין אם מדובר על השתחררות מהסדרים קיימים או בכניסה אל פרוצדרות חדשות.

החלטתם לפנות אל חברה לבניית אתרים על מנת להקים אתר חדש. לכאורה, ההתחייבות של חברה לבניית אתרים כלפיכם, היא בסך הכל להקים אתר שיפעל בצורה תקינה. אך האמת היא שהיום, הדרישות מכל חברה הפכו דרישות הרבה יותר גבוהות, וגם התוצרים צריכים להיות בהתאם. האתרים שאתם צריכים לקבל היום צריכים למשוך כמות גדולה של גולשים, ומכיוון שהיום התחרות היא רבה, הרי שכל אתר דורש השקעה הרבה יותר גדולה מאשר היה בעבר. מסתבר כי לפעמים דווקא ההבדלים הקטנים - הם שעושים את הרווחים הגדולים עבור עסק כזה או אחר.

יש לכם עסק העוסק בתחום המכרזים? אם כן, האם חשבתם פעם, עד כמה נוח יהיה לכם לנהל מכרזים, בעזרת אתר אינטרנט מוצלח שיוקם רק למטרה הזו וישרת את קהל הגולשים המעוניין להשתתף במכרזים דרך הרשת? לשמחתכם, אתם יכולים לפנות היום לחברה מקצועית, אשר מתמחה בתחום של בניית אתר מכרזים, וכך לקבל אתר מעולה ופופולרי. כפי שתראו מיד, בניית אתר מכרזים תועיל לכם לא רק במקרים ברורים מאד שמובנים מאליהם - כמו לדוגמה גישה לקהל יעד מכל הארץ וקנייה נוחה יותר, אלא יש לעתים גם תוספות שממש ישנו את הרווחים שלכם ויאפשרו לכם להתפתח

אתם מעוניינים להתרחב ולהפיץ את העסק שלכם לעבר אוכלוסייה נרחבת יותר, ולהיפטר מהמגבלה המקומית. הפתרון לכך הוא פשוט למדי - לפנות לחברה מקצועית, שתוכל לבצע עבורכם בניית אתרי תדמית. אבל מה הם בעצם אתרי תדמית? מדובר למעשה באתרי אינטרנט, אשר בהם אתם מציגים את העסק שלכם לקהל הרחב, מאפשרים לו ליצור עמכם קשר, ובעצם מיידעים כמה שיותר אנשים בנוגע ליתרונות המיוחדים של העסק שלכם. אתרי תדמית הם כרטיס הביקור הווירטואלי שלכם, הם חושפים את העסק שלכם לקהלי יעד פוטנציאלים וכמובן מגבירים את הפעילות העסקית שלכם.

בשוק האינטרנט כיום ניתן למצוא סוגים שונים של חברה לבניית אתרים. כל חברה לבניית אתרים מציעה לכם מגוון שירותים שונים, וכדאי להכיר את סוגי החברות השונות, כדי להקל עליכם בהחלטה הסופית – אם מי אתם הולכים להקים אתר חדש לחברה. ישנן כמה וכמה אפשרויות לבניית אתרים ואלו הן:

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica