חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיני מזונות - עורך דין גירושין

מאת: דוד כהןדיני משפחה21/03/20121036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במסגרת הליך הגירושין, יכתב הסכם הגירושין על ידי עורך דין העוסק בתחום דיני משפחה וגירושין. חלק מההסכם, לעיתים החלק המרכזי והשנוי במחלוקת יהיה גם דמי המזונות. דמי המזונות על פי החוק, אינם קבועים כסכום מוחלט והם תלויים במספר פרמטרים, אשר כולם במטרה לדאוג לזכויות הילדים שלנו, לחיות ברווחה גופנית, נפשית ורגשית. לכן, בהליך גירושין, רצוי להתמקד בנושא דמי המזונות, כאשר אתם ביחסים סבירים ביניכם, מתוך התפישה שהכסף מגיע למקום הנכון. אם תנהלו את הדיונים על מזונות ילדים באווירה חיובית, תוכלו לסיים את החלק הזה בהסכם הגירושין, במהרה ועדיין תוכלו לשמור על תחושה מכובדת.

על פי מה מחושבים דמי המזונות והמסגרת שלהם:

א. לפני החישובים עצמם, כדי שתדעו - על פי החוק האב חייב לזון את ילדיו.

ב. משכורת ההורים נלקחת בחשבון.

ג. צרכיו של הילד בהווה ובדיקה של צרכיו העתידיים נבחנים בקפידה.

ד. הקשר בין ההורים, רמת המחוייבות שלהם למסגרת המשפחתית והאמון המשותף, מול גידול הילדים.

ה. הסדרי הראיה, אשר במסגרתם בוחנים את הזמן שבו הילדים שוהים עם כל הורה.

הרעיון מאחורי האפשרות לדון בהסכם מזונות באווירה טובה, לא רק תסייע לכם לצאת מהדיון עם תחושה טובה יותר - אלא גם תרגישו שלא יגזל מכם כסף, אשר מיועד לקיומכם וכבודכם יישמר. צריך לזכור כי תשלום המזונות מטרתו להשתתף בהוצאות הילדים שלכם והוא אינו אמצעי לסחיטת כספים הדדית, וכי הילד שלך שלך הוא גם הילד של בן הזוג שלך. על מנת לקבל סיוע בהכנת הסכם מזונות חכם וצודק ללא תחושה שמישהו מבני הזוג הרוויח מההסכם, חשוב להגיע להסכמות משותפות ולהיות מלווים בעורך דין גירושין המוסכם על הצדדים.

 



תגיות המאמר: גירושין, דיני מזונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213624 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205175 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211507 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211300 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201616 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181579 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181684 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171797 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica