חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת Telecom Experts מציעה חסכון בהוצאות התקשורת – משימה אפשרית לעסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונן הללעסקים - כללי22/03/2012762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת Telecom Experts מציעה שירות מקצועי לחסכון בהוצאות התקשורת, שיפחית לכל עסק את התשלומים בסעיף הכי כבד והבלתי מובן בהוצאותיו. Telecom Experts, בעלת ניסיון ומומחיות של מעל 20 שנה בייעוץ לעסקים, משיקה שירות חדש להשוואת הצעות מחיר לשירותי תקשורת וסלולר לעסקים קטנים ובינוניים. בנוסף, חלק ניכר מהשירותים המוצעים למגזר העסקי ניתןבחינם,  ללא חיוב או התחייבות, כולל ייעוץ טלפוני מרחוק.

בעקבות פעילות של משרד התקשורת, שוקי הסלולר, האינטרנט והטלפוניה הקווית השתנו הכללים שעל פיהם חברות ועסקים פעלו עד כה. יחד עם זאת, כניסתם של מפעילי תקשורת נוספים, יצרו אפשרויות חדשות ומגוונות והנושא של חשבון תקשורת פשוט ובמחירים סבירים הופך מחלום למציאות. כיום, החיסכון האפשרי אינו נוגע רק ללקוחות הפרטיים ומהפכה זו מסייעת גם למגזר העסקים הקטנים והבינוניים לחסוך הון ולא להיות "הפרה החולבת" של ספקי התקשורת.

המהנדס מיכאל פנחס, מנכ"ל חברת Telecom Experts " שרשרת הערך בתקשורת כוללת ספקים רבים: ספקי ציוד תקשורת ומחשוב, ספקי שירותי תחזוקה, אינטגרטורים וספקי שירות שונים. כולם "רוכבים" על גבם וכספם של הלקוחות העסקיים הקטנים והבינוניים והגיע העת לשים לזה סוף! המטרה שלנו לשים סוף לתופעת הלם החשבונית החודשית. היות ומרבית הכנסותינו מייעוץ בעיקר לעסקים הגדולים במשק, החלטנו ברוח התקופה, לפנות ולסייע גם לעסקים הקטנים והבינוניים לחסוך בהוצאות התקשורת של העסק, כאשר חלק ניכר מהשירותים המוצעים למגזר זה ניתן בחינם ללא חיוב או התחייבות, כולל ייעוץ טלפוני מרחוק. אנו מציעים להכין רשימת דרישות לעסקים בחינם, שיביא לעסק חסכון משמעותי מובטח, כולל מפרט טכני מיוחד, במסגרת מבצע ההשקה מיוחד עבור 100 הנרשמים הראשונים".

מיכאל פנחס הוסיף ואמר כי "מגזר העסקים הקטנים והבינוניים:  SMB \ SME, מניב הכנסות גבוהות יחסית לספקים. דהיינו, ה- ARPU (הכנסה ממוצעת למנוי) גבוה ומעל לממוצע שמשלם המגזר העסקי הכולל, ומעל למה שמשלמים הלקוחות הפרטיים. עסקים קטנים ובינוניים אינם מטופלים כיאות באופן שוטף, כולל שירות אישי ואיכותי כפי שנדרש, באמצעות מנהל תיקי לקוחות בחברות התקשורת, ואינם נהנים מהסכמי תקשורת מיטביים, בדומה לעסקים הגדולים. זאת, למרות ההכנסה הממוצעת הגבוהה מהם לספקי התקשורת".

"אנו בחברת Telecom Experts מנהלים עבור העסק ובשמו את מהלכי התמחור מול חברות התקשורת. ההפרשים בעלויות בין הספקים השונים יכולים להגיע לכדי מאות ואלפי ₪ לחודש. אנו בוחנים ביחד עם העסק ואת החלופה הטובה ביותר עבורו, ובדרך זו אנו מונעים טעויות נפוצות, שנעשות בחתימה על הסכמי תקשורת מכל סוג. חשוב לנו להדגיש כי בחירה נכונה של הספק והתוכנית המתאימה יכולה להוזיל את הוצאות התקשורת בעשרות אחוזים נוספים".

אודות Telecom Experts:

Telecom Experts הוקמה במטרה לעזור  לעסקים קטנים ובינוניים, שאין באפשרותם להעסיק מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב כעובדים שכירים בחברה. אנו מציעים התייעלות ושדרוג מערכי התקשורת והמחשוב תוך חיסכון בהוצאות ובכך מסייעים בצמצום הוצאות מיותרות ומביאים לגדילה, צמיחה והשגת יעדי העסק. השליטה בהוצאות התקשורת והמחשוב אינה משימה קלה או קצרה והיא דורשת מומחיות וניסיון כמו בכל תחום מקצועי. אנו עובדים עם לקוחות עסקיים רבים בשוק הישראלי, אשר הפנימו את העובדה, שאת הטיפול בתחומי התקשורת והמחשוב כדאי להעביר לטיפולם של מהנדסים מומחים בתחום והכל במטרה לשרת את המטרות העסקיות של העסק ולחסוך בהוצאות.

לאתר החברה: Telecom Experts

ליצירת קשר: סניף ת"א: 077-8123111 office@teleco.co.il, סניף מודיעין: 072-2121722 shay@teleco.co.il

 



תגיות המאמר: Telecom Experts


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141891 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131162 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231737 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222643 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221818 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221863 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica