חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת טבעות נישואים בהתאם להלכה - למה חשוב לשים לב

החלטתם להתחתן. מזל טוב. אחרי כמה שנים של חברות, החלטתם למסד את הקשר ולערוך חתונה גדולה, כפי שתמיד חלמתם עליה. לצד בחירת האולם, הקייטרינג, שמלת הכלה ואפילו הצלם והדיג'יי, ישנה משימה נוספת וחשובה לא פחות, בחירת טבעות נישואים מתאימות. בחירת תכשיטים איננה פשוטה, וכשמדובר בבחירת טבעות הנישואים על אחת כמה וכמה.

למה חשוב לשים לב כדי להבטיח שמדובר בטבעת נישואים על פי ההלכה? על כך, בכתבה הבאה.

צורתה של הטבעת

בבואכם לחפש טבעות נישואים, על מנת לוודא כי אלו תהיינה כשרות ובהתאם להלכה, חשוב, תחילה, לוודא כי מדובר בטבעת שצידה הפנימי עגול והיא ללא תוספת של אבני חן או יהלומים. קיימות צורות שונות של טבעות, אמנם, המתאימות אף הן למעמד זה, אולם הקפדה על חלקה הפנימי של הטבעת הכרחי במיוחד. כדאי לדעת: במידה ומעוניינים לשלב אבני חן או יהלומים, ניתן לעשות זאת אך ורק לאחר מועד החתונה.

החומר ממנו עשויה הטבעת

פרט נוסף וחשוב הוא החומר ממנו עשויה הטבעת. טבעת נישואים כשרה היא כזו העשויה מחומר אחד בלבד. היא יכולה להיות עשויה מזהב לבן או מכסף, למשל, אך ללא ערבוב של כמה חומרים שונים וכמובן גם ללא שילוב של אבנים נוספות. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים בטבעת העשויה זהב לבן, שהינו שילוב של זהב צהוב וכסף. אמנם, מדובר בשני חומרים שונים, ובכל זאת, אפשרות זו מתקבלת על ידי הרבנות ולכן יכולה גם כן להילקח בחשבון בעת החיפוש אחר הטבעת המתאימה.

נוכחות עדים בעת רכישת הטבעת

נקודה נוספת והכרחית, המבטיחה את כשירותה של הטבעת, מתייחסת למועד הרכישה עצמו. בבואכם אל כל חנות תכשיטים שהיא ובעת ביצוע רכישת הטבעת, חובה עליכם לעשות זאת בנוכחותם של שני עדים, על מנת שאלה יעידו מול הרב, ביום החופה, כי טבעת הנישואים אכן נרכשה ושולמה במלואה מכספו של החתן בטרם מועד החופה. חשוב לוודא גם כי כל התשלומים הנדרשים בגין טבעת זו הסתיימו עד יום הנישואים עצמו.

 



תגיות המאמר: תכשיטים, טבעות נישואים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144850 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147843 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144888 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205003 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204964 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161963 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151966 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica