חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוקולד הטעם שנשאר בפה

מאת: גל רניןמתכוני מתוקים24/03/20127800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה אתם כול כך אוהבים שוקולד

חשבתם לעצמכם פעם למה אתם כול כך אוהבים שוקולד. מה גורם לכם לשבור כול כך הרבה פעמים דיאטות רק בגלל שוקולד. זה הטעם? הצבע. או שבכלל הדברים שמכיל השוקולד שלכם. מין הסתם כול התשובות נכונות אבל יותר מכך. שוקולד מכיל לא מעט רכיבים שהופכים אותו לכזה שכולכם רוצים אותו עוד ועוד. למעשה מדובר על רכיבים שגורמים לכם להרגיש טוב. לא סתם נאמר על השוקולד שהוא מנחם.

שוקולד פרה מותג בן חמישים ועדיין מאוד רלוונטי

אם מדברים על השוק הישראלי בהקשר של שוקולד הוא ללא צל צילו של ספק שייך לשוקולד הפרה. אם לא כולו אז לפחות חלקו הגדול. מדובר על אחד המוצרים הכי אהובים על הישראלים זה הרבה מאוד שנים וליתר דיוק מתחילת שנות הששים אז החלה חברת עלית לייצר את השוקולד שלה תחת המותג שוקולד פרה

שוקולד עלית אתם אוהבים כבר הרבה עשרות שנים

חברת עלית שהיא חלק מקונצרן שטראוס עלית קיימת כבר מתחילת שנות השלושים של המאה העשרים. מדובר על חברת מזון ממש מובילה. כזאת שמייצרת לא מעט מוצרים שאתם מאוד אוהבים כמו למשל הקפה של עלית וגם הסלטים הנפלאים. חברה מובילה ומאוד איכותית שהיא אחת משלוש חברות המזון הגדולות ביותר בישראל

שוקולד פרה הוא גם מגוון ממש גדול של טעמים משובחים

כיום ניתן למצוא את שוקולד הפרה הישן והטוב בחפיסות חדשות כאשר הוא מלווה אגוזים, שברי עוגיות, סוכריות עדשים, סוכריות קופצות. מילוי תות, קרם קרמל, קרם בורלה, מוס שוקולד, דגנים וקרם חלב כל אלו ועוד .בנוסף לטעמים ותיקים ואהובים כדוגמת שוקולד חלב בסך הכל שמונה עשר טעמים שונים. שוקולד פרה הוא גם השם הנבחר לממרח חדש הבא באריזה של 500 גרם ומתאים למריחה בכריך או כתוספת לעוגות. אם לא די בכך ישנם גם חטיפי שוקולד פרה באותם טעמים אהובים . החטיפים באים באריזות בודדות או בשקית גדולה המכילה את מגוון הטעמים.

התחרות שקיימת סביב מוצרי השוקולד השונים

כשמדובר על השוק של היום בישראל, הוא ללא כול ספק מאוד תחרותי וזה גם בא לידי ביטוי במותגי השוקולד השונים. חלק מייצור מקומי וחלקם מותגים בינלאומיים. יחד עם זאת רובכם עדיין שומרים אמונים למותג הנפלא הזה. שוקולד פרה. האמת היא שיש לכם לא מעט סיבות.

ומה לגבי העתיד של מוצרי שוקולד פרה של עלית

עכשיו מה לגבי העתיד של המותג שוקולד פרה. סביר להניח שעלית תמשיך לפתח עוד גרסאות משובחות אבל יותר מכך עם יכולת התקשורת של היום בין חברה כמו עלית לבין הלקוחות שלה סביר להניח שהרעיון לגרסה הבאה של שוקולד פרה תגיע בכלל מאחד הלקוחות של שטראוס עלית ולאו דווקא ממחלקת הפיתוח של הקונצרן.

כמה מילים לסיכומו של המאמר הזה

אין ספק שכשמדובר על שוקולד ממש איכותי. שוקולד פרה הוא אחד הכי אהובים עליכם ויש לכך את כול הסיבות הכי טובות. כול מה שנשאר הוא לבחור את הטעם שאתם הכי אוהבים וזו כבר בחירה שהיא ממש אישית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל רנין

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183274 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152384 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151849 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143646 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132238 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/128622 צפיות
איך תכינו עודות בצק סוכר מושלמות ולא תטעו בדרך? מה חשוב לקחת בחשבון לפני ובעת ההכנה? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/128508 צפיות
איך תכינו עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד ותשדרגו את האירוע לצבעוני ומקורי יותר? כל הפרטים על עוגות בצק סוכר פלוס כמה טיפים מעולים. אל תתתיחלו בהכנה לפני שתקרו את הכתבה הבאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica