חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיקום מיני באמצעות טיפול זוגי

מה הבעיה

הם נשואים, הם בהחלט אוהבים אבל לא מקיימים יחסי מין בכלל. מסתבר שיש יותר זוגות כאלה והרבה יותר ממה שאנו חושבים. שיקום מיני וזוגי מטפל בתופעה נפוצה זו והיא מאד נפוצה בימים אלו. כן, לצערנו אצל זוגות רבים, החיוכים והחיבוקים בחברה מסווים היטב את הנעשה בחדר המיטות - או בעצם את מה שלא נעשה שם. במילים עדינות יותר: ישנם זוגות שחיים יחד אבל לא מקיימים יחסי מין במשך שבועות, חודשים ולפעמים אפילו שנים.

מה אפשר לעשות

טיפול זוגי מציף ומעלה מעל פני השטח את הבעיות שקדמו לבעיה משמעותית זו . זוגות רבים שמים את הזוגיות בסוף סדר העדיפויות שלהם. בגלל סיבות כמו: מצב כלכלי, טיפול בילדים, העבודה ועוד. טיפול פסיכולוגי זוגי מטפל ברגשות, בגוף ובתקשורת עם בן או בת הזוג. בטיפול תלמדו על מודעות עצמית על מנת לא להעצים את הנזק והזנחת הזוגיות האינטימית אשר יכולה לגרום לכם נזק חמור ולתפקוד חיים כושל.

נשים רבות מתביישות להצהיר בפני הבעל על הבעיה וכן ההיפך. כל אחד יכול לפנות בנפרד בתחילה לטיפול וייעוץ עם פסיכולוג המתמחה בשיקום מיני וזוגי על מנת לא להעצים את הבעיה.

ישנן נשים שצריכות זמן לפתח מחדש מיניות וזוגיות כמקשה אחת משום שהמהות הנשית המינית שלהן תמיד תהיה עדינה.

השלכות בעונת היובש

המקום המרכזי בחיי משפחה הוא קודם כל קשר גבר - אישה, ובקשר שבין גבר לאישה מיניות היא קודש הקודשים, היא פוטנציאל האושר במובנים רבים, היא יכולה להרוס או לבנות זוגיות. בעצם כשנשים מתחברות לגבר, החיבור הוא מגנט  גבר - אישה, ואחר כך באה המשפחה וכל היתר.

טיפול זוגי הוא טיפול הכרחי במקרה של "עונת יובש" בחדר המיטות אצל זוגות. זאת משום שהאגו הגברי פגיע מאוד כאשר מדובר בנושא המין. כשנשים אינן חושקות במין עם בני זוגם הם מפרשים זאת כדחייה מינית מה שמחליש את האגו הגברי ובתוך כך לא תמיד ניתן לתיקון. לגבי נשים בסוגיה זו המיניות הנשית הופכת לפגיעה ורגישה מאוד עד כדי כך שניהול חיי המשפחה לצד זוגיות יהפכו להיות טעונים ומתסכלים מאוד.

האם זה משרת את שני בני הזוג?

התופעה נפוצה לא רק בקרב זוגות נשואים אלא גם אצל זוגות של רווקים, כולל כאלו שסוחבים איתם כמה שנות חברות טובות. כשדבר מעין זה קורה, הדבר משרת את שני בני הזוג איכשהו.  באורח פלא יש משהו בעניין שמתאים לשניהם. זה אף פעם לא שרק אחד לא רוצה. השני מסכים לחיות כך לאורך תקופה ארוכה, משום שזה משרת גם אותו. זה בדוק.

טיפול זוגי פסיכולוגי מגלה וחושף סיבות שונות לכך. יתכן שלאחד מהם או אפילו לשניהם הייתה איזושהיא טראומה מינית, יכול להיות שיש נטייה הומוסקסואלית לא מודעת ואין כלל משיכה מינית לבני המין השני. וישנה תופעה בה הגבר רואה באשתו כאם ילדיו ככזו שאינה מושכת מינית כפי שהייתה בזמן החברות, שלא לדבר על שחיקה מצטברת, עייפות, כעסים ומאבקי כוח כאשר נכנסים למיטה.

פסיכולוגים ומטפלים ממליצים: פנו לטיפול כמה שיותר מהר, כי אז לא יתווספו בעיות נוספות כמו שחיקה של הדימוי הגברי או הדימוי הנשי. בצל נושא המיניות מעט מדי פונים לטיפול מיני ומשלמים מחיר של איכות חיים ירודה בתחום הזוגיות.

אודות בקשר לטיפול:

מחפשים מטפל או פסיכולוג ?  רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים המחפשים  פסיכולוג קליני אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף.

ההתאמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה המכירה היטב את כל המטפלים.

http://www.bekesher-letipul.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים בכל הארץ המחפשים פסיכולוג לצורך טיפול פסיכולוגי פרטני או אולי טיפול זוגי אך חסרה להם יד מכוונת או המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף עליהם שהוא בדרך כלל איזור מגוריהם. ההתאמה עצמה נעשית חינם טלפונית ע"י שרונה קרן המכירה היטב את כל המטפלים.

http://www.bekesher-letipul.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בקשר לטיפול

מאת: בקשר לטיפולבריאות הנפש24/03/121201 צפיות
פסיכולוגים קליניים תעסוקתיים נתקלים לא פעם בלבטים של צעירים שהשתחררו מהצבא, טיילו את טיול התרמילאים בעולם, נרשמו ללימודים מאידך, אך לא מצאו באמת את התשובה מה באמת הם רוצים להיות כשיהיו גדולים.

מאת: בקשר לטיפולחינוך ילדים08/02/121505 צפיות
מה עושים כשההורים לא מסכימים ביניהם? איך מגיבים כשאחד מהם שובר לשני מנהיגות? נביא במאמר זה את עצותיהם של פסיכולוגים המטפלים בסוגיות אלו באמצעות טיפול משפחתי המשתף את ההורים והילדים יחד.

מאת: בקשר לטיפולבריאות הנפש05/02/121228 צפיות
כאשר אדם פונה לקבלת טיפול פסיכולוגי, הדבר מעיד על ביטחון עצמי, נכונות להתמודדות אקטיבית ולשיפור איכות החיים. טיפול פסיכולוגי מתאפיין במפגש ושיחה בין פסיכולוג לבין מטופל ויכול לסייע גם לבני כל הגילים. בתחילת הטיפול ינסה הפסיכולוג להכיר מקרוב את הפונה. המטופל צריך להיות פתוח, לבטוח בפסיכולוג ולספר על הסיבה שבגינה פנה לטיפול.

מאת: בקשר לטיפולבריאות05/02/128421 צפיות
רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים המחפשים טיפול פסיכולוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף. ההתאמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה המכירה היטב את כל המטפלים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223110 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213616 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201736 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201508 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201779 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201498 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191972 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica