חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גמילה מעישון תופעות לוואי - כל הטיפים החשובים

מאת: yael levהפסקת עישון 25/03/2012878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברור שאני יכול בלי!. מה פרק הזמן שנחוץ לכם בשביל להיגמל מסיגריות? יומיים, 3 שבועות, חצי שנה, מקסימום שנה? בדוגרי,קשהלומר חד משמעית. למכורים לעישון העישון הוא יותר מתחביב מזדמן, הוא צורך, ולצערנו, כמה שמתמכרים ל"הובי" הסוחף הזה בשלב יחסית צעיר כך קשה הרבה יותרלהפסיק.

אני התנסתי בעישוןבכיתה יא', מה שהחל בשבילי כהתנסות חברתית , לצערי נמשך ונמשך כהתמכרות קשה מאוד,עד לתקופה האחרונה.

אם אתם גם התמכרתם לעישון, או מישהו שיקר לליבכם, ואתם מחפשיםמידע עלדרכים להפסקת עישון הגעתם לבלוג הנכון.

אילו דרכים ישנן בשביל להפסיק לעשן?

בתקופה האחרונה, יש המוןאופציות להפסיק לעשן, אבל איךיודעים שזה הפתרון?לא מעט מחקרים מראים שזהאוביקטיבי לחלוטין, ועל כן צריך לשאול ולבדוק עם אנשים בעלי אישיות ומאפיינים דומים לשלכם, על מנת לדעת מה עזר להם להצליח בגמילה מעישון.

גמילה מעישון תופעות לוואי דרך נהדרת להתחיל!

יש אנשים שפשוט אומרים לעצמם: נמאס לי מעישון ובזה זה נגמר, וליתר, יש את השיטות שיכולות לעזור:

טיפולים שונים - כמו למשל שימוש בכדורים, או דיקור סיני. (הכרחי לשים לב שמספר תרופות וטיפולים מצריכים אישור רפואי ויכולים ליצור תופעות לוואי לא קלות, ולכן רצוי מאוד לבדוק לעומק מה אתם לוקחים).

ספרים ומאמרים - ישנם ספרים שעזרו לאנשים להיגמל מעישון, כמוהספר של קאר אלן, ספרים לדוגמת זה הועילו ועזרו אף למספר טלאנטים להפסיק לצמיתות - לדוגמת הזמרת הגדולה בריטני ספירס והשחקן אשטון קוצר.

סדנאות תמיכה - יש לא מעט סדנאות במסלולים שונים, שאת רובם המכריע ניתן למצוא במרשתת. סדנאות אלו מתבססות על חיזוק מאנשים בעלי אותה ההתמכרות, בדיוק כמו שמתרחש בסדנאות תמיכה למכורים לקעקועים.

כמו שבטח הבנתם, יש לא מעט דרכים ושיטות להפסיק, אולם בחלק גדול מהמקרים הדבר הקריטי שחסר הוא הרצון, הרצון להגיד לעולם"נמאס לי" "היום אני מפסיק". כשסוף סוף תקבלו החלטה שכעת אתם עושים את הצעד המשמעותי, ההמשך יהיה יותר פשוט וקל, וקל וחומר אם התמזל מזלכם ויש לכם סביבה אוהדת ותומכת, כך אני הצלחתי.

בכל אופן, אל תשכחו שהעישון פוגע בכולם - במשפחה, בעמיתים לעבודה וגם בחתול שלכם.

אם הינכם משתוקקים להפסיק ומעוניינים למצוא עוד חומר בנושא מומלץ לכם להיועץ איתי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael lev

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121244 צפיות
בזמנים אלו, חגיגה הבריתה היא מעבר לסתם עוד חובה מסורתית, אלא שמחה גדולה; המשפחה מציגה בשמחה את התוספת החדשה למשפחה עם החברים במתחם אירועים, על אוכל טוב, מגוון משקאות ותפאורה מיוחדת.

מאת: yael levטיולים בארץ01/04/121270 צפיות
כשהייתי ילד, אחי הבכור עבד בעגלות במזרח הרחוק למשך כשנה. כולם דאגו לו והתגעגעו. ואז, כאשר הוא חזר, זה היה אחרי מסעות ארוכים, קניות מכל טוב, הרפתקאות והתנסויות, ותכנית חסכון מכובדת.

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121067 צפיות
איך בימינו יוצרים רושם בחתונה או בבר מצווה? זו בהחלט אחת הנקודות המשמעותיות ביותר שכל אחד ואחד מחפש מידע לגביה טרם תכנון הארוע הגורלי שלו. לקושיה זו אין פיתרון חד משמעי, אולם היום לא חסרות אופציות שבאמצעותן ניתן למתג את האירוע שלך ולשדרגו לייחודי וליותר מרק מאורע שגרתי.

מאת: yael levחוק ומשפט - כללי01/04/121110 צפיות
פעמים רבות בחיינו אנו זקוקים למאמרים או ספרים מתורגמים; אלה יכולים להיות לצורך קורס מסוים, כתבים ספרותיים או אפילו הוראות שימוש של מוצר חדש. חיים מודרניים הם מאוד גלובאליים, ואנו משתמשים ללא הרף בטקסטים זרים.

מאת: yael levהפקת אירועים01/04/121241 צפיות
כאשר אומרים ארועים או חגיגות אתם מתחילים לחשוב בכיוון גן אירועים? אז חכו רגע, יש מספר רעיונות שמומלץ לשמוע קודם. בתקופה האחרונה זוגות החלו לקבל את הרעיון של עריכת אירוע בחוף ים או ביער קק"ל, אך למרביתנו זה עדיין משהו הזוי.

מאת: yael levטיולים בחו"ל01/04/121167 צפיות
הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ הוא שהרווחת חוויה אחת ענקית. בהחלט, העבודה קשה מאוד והשעות לפעמים מטורפות, אבל עדיין, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבות חדשה ואוסף חוויות חדשות במדינות אחרות במהלך זמן ממושך.

מאת: yael levטיולים בחו"ל29/03/121149 צפיות
היתרון של לעבוד בחוץ לארץ הוא שהרווחת כמה חוויות נלוות. אין פה ויכוח, העבודה קשה גופנית ושעות העבודה ארוכות, אולם בכל זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר תרבות אחר ואוסף חוויות מקצה העולם תקופה יחסית ארוכה. כל היתרונות הללו, מבלי לציין את הסיפוק מהשכר הגבוה שתרוויח מהעבודה הקשה.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172702 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131723 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138883 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138939 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica