חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מגפיים לגברים

מאת: אבנר כהןביגוד והנעלה25/03/20121791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חורף 2012 היה חורף גשום יחסית וכל מי שהשכיל לרכוש מגפיים לקראת חורף זה נהנה מחורף יבש ונעים במיוחד ברגליים. מגפיים הם כבר מזמן לא רק פריט לבוש נשי וישנם גברים רבים בארץ ובעולם אשר מקפידים לנעול מגפיים משך כל השנה: גם בקיץ.

חשוב להקפיד לבחור מגפיים לקיץ אשר הם גם נוחים וגם מתאימים למזג האוויר. בכל מקרה, הקפידו על בחירת מגפיים איכותיות שתשמנה אתכם נאמנה.

דגשים בבחירת מגפיים בכלל

מגפיים הן נעליים סגורות, ועל כן חשוב כי תהיינה עשויות מהחומרים הטובים ביותר. החברות המובילות יודעות להציע דגמי מגפיים העשויים מחומרים טבעיים שאין איכותיים מהם. מגפי עור הן עדיין בגדר אחת הבחירות המועדפות הן בקרב גברים והן בקרב נשים. כיום ניתן להשיג מגפיים לגברים העשויות עור כבשים, אשר מסייע לנידוף ריחות זיעה ולחות, אולם בה בעת עשויות עור קשיח ועמיד, אשר יכול להתאים לכל סוגי השימוש.

כאשר אתם בוחרים את המגפיים שלכם, הקפידו לנעול אותם וללכת איתם במשך כמה דקות לפחות, כדי להרגיש עד כמה המגף מתאים לרגל. אם בחרתם מגפיים טובים, תוכלו להרגיש כיצד המגף תומך ברגלכם בעת ההליכה בצורה מלאה, כולל תמיכה מלאה בקשת כף הרגל. מובן גם כי כדאי להתרשם מהנוחות של המגפיים ועד כמה הם נעימים לכם בעת ההליכה.

סוגי מגפיים לגברים הקיימים בשוק

ישנם סוגים רבים של מגפיים המוצעים בעבור גברים. ממגפי עור קלאסיות, עבור במגפיים מחומרים סינתטיים ועד למגפיים לגברים מעור כבשים. מגפיים לגברים מעור כבשים הם אחד הטרנדים האחרונים בתחום זה של מגפיים. מגפיים מעור כבשים היו עד לא מזמן פריט שהיה פופולארי במיוחד בקרב נשים בעיקר. אולם, כאמור, מגפיים מעור כבשים, הפכו להיות פופולאריות גם בקרב גברים.

נראה כי כאשר ישנו מוצר איכותי, הוא טוב בעבור כולם ולא רק בעבור בני או בנות מגדר מסוים.

בנוסף, חשוב להדגיש כי במקור, מגפיים נחשבו לפריט הנעלה גברי במיוחד. מגפיים לגברים היו נפוצים מאוד בזכות העמידות הגבוהה שלהם שאפשרו לגברים, אשר היו צריכים נעליים עמידות במיוחד לצורך כל מטלות היום-יום שלהם לעשות את כל מה שהם צריכים. מגפיים לגברים אם כך הם בחירה קלאסית בעבור הגבר הקלאסי. אולם, גם אם אינכם צריכים נעליים עמידות במיוחד, הרי שהמראה של מגפיים לגברים הוא מראה גברי למדי ומהווים בעצמם הצהרה אפנתית.

שוק המגפיים לגברים הגיע גם אל המעצבים והמעצבות, וכיום ניתן למצוא שפע של מגפיים לגברים המעוצבים על ידי המעצבים המובילים בתחום בארץ ובעולם כולו. מגפי מעצבים כאלה הן אמנם מגפיים טובות, אולם ישנה ביקורת גדולה לגביהן, בעיקר בשל המחירים הגבוהים של המגפיים, ולכן ישנם לא מעט גברים אשר מעדיפים לבחור מגפיים מתוצרת איכותית במקום לרכוש מגפיים ממעצבים. הדבר דומה וחוזר על עצמו עם דגמי מגפיים רבים.

מגפי חצי לגברים

אחד הטרנדים הנפוצים ביותר בקרב גברים בתחום זה של מגפיים לגברים הוא מגפי חצי – מגפיים נמוכים יותר, שהם פרקטיים יותר מאשר מגפיים רגילים, שהם גבוהים בצורה משמעותית ויכולים להיות מסורבלים יותר בעבור גברים. מגפי עור כבשים, כמו אלה שהוזכרו לעיל, הם דוגמא מעולה למגפיים כאלה: נמוכים יחסית, אולם שימושיים מאוד ונוחים מאוד.

לא משנה אילו מגפיים אתם רוצים, אם מגפי עור ו/או אחרים, הקפידו על בחירת מגפיים איכותיים העשויים מהחומרים הטובים ביותר. רק כך תוכלו להבטיח לעצמכם מגפיים חזקים, שישמשו אתכם משך זמן רב ומעל לכל – מגפיים נוחים באמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157214 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510986 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147539 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145776 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204632 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161945 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163957 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147550 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147676 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica