חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרים לגינה: כללי בטיחות

מאת: אביב יועציםצרכנות26/03/2012818 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר שרוכשים מגוון של מוצרים לגינה, חשוב מאוד לוודא שעושים בהם שימוש משכיל ובטיחותי, כדי לשמור על בטחונם של כל דיירים הבית- מקטנים ועד גדולים. במאמר זה אסקור מספר עצות חשובות אשר יעזרו לכם להנות לאורך שנים רבות מהמוצרים שרכשתם לגינתכם- מבלי להפגע או להנזק.

בטיחות סביב גריל פחמים או גריל גז

משום שמשתמשים בו לעיתים כה קרובות, קל להפוך לשאננים ליד גריל המוצב בגינתכם, ולהפסיק להשתמש באמצעי בטיחות. לכן, חשוב לעקוב אחר הצעדים הבאים כדי לשמור על בטיחותכם כאשר אתם מדליקים גריל:

1. כמו סוגים רבים של מוצרים לגינה, גם הגריל מעוצב עבור שימוש מחוץ לכתלי הבית בלבד. אין להשתמש בגריל בתוך מחסן, אוהל או חדרים סגורים, גם אם הם מאווררים מאוד.

2. אם אתם משתמשים בגריל גז, יש לבדוק את הצינורות שלו היטב לפני השימוש ולחפש סדקים, חורים וכדומה. זה חשוב במיוחד כאשר משתמשים בגריל אחרי זמן רב בו לא נעשה בו שימוש.

3. לפי תקנות מכבי האש, מומלץ להדליק גריל במרחק של לפחות 4 מטרים ממבנים ועצים.

4. כדי להמנע מכוויות, אין להזיז את הגריל כאשר הוא חם. מסיבה זו מומלץ לרכוש גריל בעל ידיות ארוכות מחומר מבודד. וכמובן, יש להרחיק ילדים מתחת לגיל 14 מהגריל, ואין לתת להם לשהות באזורו ללא ליווי של מבוגר.

שימוש בטוח בסאונה

כאשר חושבים על מוצרים לגינה אשר יש לנקוט סביבם אמצעי בטיחות, לא תמיד חושבים גם על הסאונה הביתית. אך דווקא שם כדאי ללכת בעקבות כמה המלצות פשוטות וחשובות, כדי להפיק מהסאונה את מירב ההנאה ללא סכנה.

1. כיום, בעקבות מחקרים שונים שנערכו בשנות התשעים, מרבית הרופאים ממליצים לנשים בהריון להמנע מהעלאת חום גופן ליותר מ-37.8 מעלות. לכן, מומלץ לנשים בהריון להמנע משהות בסאונה- ולהתאפק עד לאחר הלידה...

2. אנשים בעלי מחלות לב או קשיי נשימה (כמו אסטמה), כמו גם אנשים מעל גיל 65, נוטים לסבול יותר מחשיפה לחום גבוה, על כן על אנשים המשתייכים לקבוצות אלו להחשף באופן מושכל לאדי סאונה- ולהקפיד על חום לא גבוה מידי ושהות קצרה יחסית.

3. אין לשתות אלכוהול לפני שנכנסים לחדר סאונה, משום שהוא מייבש את הגוף מהר. בנוסף, האלכוהול מעמעם את יכולת השיפוט, מה שעלול להקשות עליכם להחליט מתי עליכם לצאת מהסאונה.

שימוש בטוח בטרמפולינה

מבין המגוון הרחב של מוצרים לגינה, טרמפולינה היא כנראה המוצר המהנה ביותר, ולא רק עבור הילדים. עם זאת, חשוב מאוד להקפיד על אמצעי בטיחות בזמן השימוש בה.

1. לפני שעולים על טרמפולינה, יש לנקות אותה מעלים, ענפים ואבנים- כדי למנוע פציעה.

2. יש לפקח על ילדים הקופצים בטרמפולינה באופן תמידי, ואין להוריד מהם את העיניים.

3. רכשו טרמפולינה שיש לה רפידות בטיחות אשר מקיפות את רשת הקפיצה ומחוברות אליה היטב.

בטיחות סביב מחסן גינה

כאשר חושבים על בטיחות סביב מוצרים לגינה, מחסן הוא לא בדיוק הדבר הראשון העולה לראש. אך בכל זאת כדאי לחשוב על כמה צעדי בטיחות פשוטים בנושא.

1. יש לדאוג שכל המדפים מחוברים היטב לקירות המחסן, כדי למנוע נפילה שלהם. יש לבדוק מדי פעם את החיבורים ולנקות אותם בעדינות עם מטלית יבשה כדי למנוע חלודה.

2. אל תניחו על המדפים כלים רבים מידי או כבדים מידי, וסדרו את החפצים והכלים שעל המדפים בצורה נכונה, כך שהם לא יפלו על ראשכם או על רגליכם בשעה שתורידו מהמדף פריט כלשהו.

3. הזהירו את ילדיכם לא להכנס לבד אל המחסן, והקפידו לא להתקין בו מנעול פנימי אלא רק חיצוני- כדי שהילדים לא יוכלו לנעול את עצמם בתוכו בטעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162100 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162443 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161956 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161587 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161622 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161410 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161467 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214277 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204414 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205316 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194183 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193409 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182926 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica