חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת עסק מצליח לאחר קורס צילום אופנה

מאת: מיכאל רומנסקיצילום27/03/2012997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלק מהאנשים המגיעים להחלטה ללמוד קורס צילום אופנה הם כבר צלמים פעילים, אשר למדו את המקצוע דרך הרגליים, כלומר באמצעות אימון ועבודה קשה. ההחלטה להתמחות בתחום נוסף נובעת מכך שבשנים האחרונות הולך וגדל הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים בתחום, אשר יש ביכולתם להפוך כל קמפיין או קטלוג לחוויה מסעירה ומרגשת אשר תשאיר את הלקוח עם חשק לגעת ולמשש את המוצרים המצולמים, ובסופו של דבר - לרכוש אותם, שכן מדובר על תהליך היוצר פיתוי, גירוי וסקרנות ולעתים גם פרובוקציה בקרב האדם הפשוט המוצף בהרבה מאד עיתונות, טלביזיה וגירויים חיצוניים.

הקשרים הנכונים

הנקודה הבסיסית היא, שברוב המקרים לא מספיק שיהיה לנו כישרון אדיר בכדי שנצליח בתחום מסוים (ואם אתה כבר צלם או בוגר לימודי צילום הרי שאתה יודע שיש לך כישרון ואתה אוהב את התחום). יש הרבה מאד אומנים ואנשי מקצוע שהם נפלאים בתחומם, אך לא יודעים איך להפוך את הכישרון שלהם לעסק.

כדי להקים עסק מצליח, עלינו לקבל כלים לניהול עסקי ובפרט כשמדובר בעסק בתחום שהוא כל כך ספציפי, ולכן יש לדעת איך ליצור את הקשרים הנכונים אשר יובילו לעבודה המיוחלת. התעשייה הזו הרי מלאה בבעלי אינטרסים שונים, והצורך בקשרים הדוקים, המלצות, בניית שם ומגע שוטף עם בעלי כוח והשפעה בתחום, הם חלק מחיי היום יום של כל צלם מצליח.

גם ניהול טכני של העסק, חשבונות, ניהול הכנסות והוצאות, ארגון וניהול הסטודיו הם מרכיב מהותי - שכן עסק מצליח הוא בראש ובראשונה מקום שנדרש בו סדר מנהלתי ויש לשלוט בו בכל הפרטים הקטנים. הפיתוי להרוויח סכומים גבוהים עשוי להנחות אותנו ולסמן לנו את הדרך להצלחה.

צלם אופנה בעל שם, יכול להרוויח למעלה מ 2000 ₪ ליום עבודה אחד בלבד. כלומר: מרגע שהתבססתם בתחום, אתם עשויים בתוך פחות משבוע להרוויח את השכר הממוצע למשפחה. הנקודה היא שמחקרים שונים מראים שעוברות עשר שנים עד שאדם הופך למומחה אמיתי בתחום שבחר בו, ומחקרים נוספים מראים שההבדל בין מוזיקאים "גאונים" אשר הפכו לכוכבים בכל העולם לבין מוזיקאים "רגילים", איננו ברוב המקרים כישרון מולד, כפי שאולי אנחנו רוצים להאמין, וכפי שאותם אנשים מוכשרים מנסים לשכנע אותנו. ההבדל היחיד הוא בשעות האימון - אנשים שהם כוכבים בתחומם עובדים הרבה יותר ומשקיעים שעות אימון מפרכות, ויכולת זו דורשת משמעת עצמית.

עסק משגשג

מכאן נובע, כי על מנת שתהפכו לצלמי אופנה מצליחים, המקבלים לידיהם את הקמפיינים הכי נחשקים, יש לעבוד הרבה עד שתגיעו למעמד זה, מה שאומר קבלת פרויקטים מינוריים שאולי לא מכניסים הרבה כסף ואולי לא תמיד מעניינים כפי שהייתם רוצים שיהיו. כבר במהלך תקופת הלימודים מומלץ לרכוש כלים מסודרים ומובנים לניהול והקמת עסק משגשג מצד אנשים שיוכלו לעזור לכם גם בתום תקופת ההכשרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144860 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144848 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147867 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144895 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144906 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144990 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148405 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182966 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172937 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172224 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172091 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173803 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174064 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171785 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica