חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהנדס חשמל - מקצוע מבוקש

מאת: יריבשיפוצים27/03/2012944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהנדס חשמל הוא מקצוע מבוקש מאוד. מקצוע זה נלמד במשך ארבע עד חמש שנים במגוון אוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ ובכדי להתקבל אליהן יש צורך בציון פסיכומטרי גבוהה ובציונים טובים במקצועות הריאליים. בעל תואר של מהנדס חשמל יכול להתקבל למגוון רחב של משרות ולבנות לעצמו קריירה מוצלחת כפי שיפורט במאמר זה.

מהנדס חשמל איכותי יכול כמובן למצוא עבודה בחברת חשמל. זו ככל הנראה החברה המועדפת על בעלי הכשרה זו, בין אם בשל העניין המקצועי הרחב בחברה ובין אם בגלל התנאים וההתפתחות התעסוקתית העתידית.

מהנדס חשמל יכול למצוא עבודה בחברות הייטק אשר מתמחות בתחום החשמל והאלקטרוניקה. בחברות אלו יכול מהנדס חשמל להיות מהנדס בקרה, מהנדס אפליקציה או אפילו לכהן בתפקיד עסקי הדורש הכשרה בחשמל. חברות אלו ישמחו להעסיק גם סטודנטים הלומדים לתואר זה במהלך לימודיהם ולהמשיך את העסקתם לאחר מכן.

מהנדסים חשמל יכול להקים עסק עצמאי ולהציע את שירותיו כאיש מקצוע המתמחה בתיקון מכשירים ובפתרון בעיות חשמל. אין ספק שבעל מקצוע זה לא יישב בחיבוק ידיים ויוזמן לבתים רבים לבצע עבודות ותיקוני חשמל שונים. בתקופת החורף, בזמן סופות ברקים וגשמים עזים תתיכן עבודה רבה במיוחד, כמו גם בתקופות של שרב בהן יש עומס רב על מכשירי החשמל הבייתים.

מהנדס חשמל יכול למצוא בקלות עבודה בתעשייה הצבאית, בתעשייה האווירית או בצה"ל, העושים שימוש נרחב בתכנון ובנייה של מכשירים טכנולוגים מתקדמים הדורשים המתמחות של מהנדס חשמל. חברות אלו מאפשרות קריירה ארוכה לכל מהנדס חשמל העובד בהן.

אין ספק שמשרה של מהנדס חשמל טוב היא משרה נחשקת ומבוקשת בחברות רבות ברחבי הארץובכלל. מהנדס בעל הכשרה טובה בחשמל יכול למצוא עבודה בחברות הייטק, בחברת חשמל בחברות ממשלתיות ועוד. ובכולן הוא יכול למלא תפקידים מעניינים ומגוונים.

אתם מוזמנים להיכנס לבקר באתרנו מורן מהנדסים ולהתרשם ממבחר עבודות החשמל שאנו מבצעים - בדיקות קרינה סלולרית, בדיקות קרינה רדיו אקטיבית, בדיקות קרינה אלקטרו מגנטית ועוד. צוות המהנדסים שלנו ישמח להעניק פתרונות מתקדמים לכל בעיית קרינה, ליקויים במערכת חשמל, ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יריב

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13974 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13947 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13965 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבהפקות אירועים15/08/13999 צפיות
אולם אירועים עלול להיות בחירה חשובה לא פחות מבחירת בן זוג.אולם אירועים עלול להיות בחירה חשובה לא פחות מבחירת בן זוגאולם אירועים ראוי יסב נחת לאורחים שלכם ויניח לכם להתעסק בראש שקט באירוע עצמו לשמו התכנסתם.

מאת: יריבמסחר יומי15/08/131052 צפיות
ישנו עניין מאוד חשוב והוא הגיינת כפות רגליים גם ידיים כמובן, אך ברגליים קורה יותר שנדבקים בפטריות או אגזמות מסוימות ולכן צריך לשמור יותר, למרות שעם הידיים יש יותר מגע בחפצים וכד'. ברגליים ישנה בעיה שנקראת פטרת ציפורניים שהרבה סובלים ממנה, חלקם ברמה גבוהה חלקם ברמה עדינה יחסית אבל זו בהחלט בעיה לא נעימה ולא אסתטית בכלל.

מאת: יריבאמנות פלסטית09/05/132445 צפיות
חברות התקשורת הגדולות החלו להבין הלוך ושוב שהנושא של אינטרנט וטלפון ביתי מוזל הולך ביחד וכך אפשר למכור גם חבילות . עשו זאת והרחיבו זאת ! כעת מציעות הן אינטרנט וטלפון ביתי מוזל בנוסף לשידורי טלוויזיה כשכל אחת מחברות הטלוויזיה של ישראל ( הוט ו – יס ) התחברה לה לאחת מחברות התקשורת וכעת מספקות הן יחדיו את הנושא של אינטרנט וטלפון ביתי מוזל ושידורי טלוויזיה .

מאת: יריבאומנות - כללי09/05/131208 צפיות
לפעמים אני מרגישים שחלק מסוים בבית שלנו כבר לא נראה טוב וחייב לעבור צביעת חדרים ובתים ואפילו השהות בפינה הזאת בבית קצת מעיקה, היינו רוצים שדברים ייראו אחרת ולשם כך ישנם שיפוצים ושדרוגים. המון אנשים לוקחים חדר בבית כמו חדר האמבטיה ומשפצים אותו כדי שיהיה כמו שאר הבית יפה ונעים. שיפוץ אמבטיה יכול להכיל הכל, בין שינוי ריצוף לקרמיקה וקירות, ארונות אמבטיה חדשים, תאורה שונה, שינויים בין אמבטיה למקלחון או חידוש, לפעמים אם יש מקום מוסיפים גם אסלה ועוד שירותים שיהיה בבית, אבל זה תלוי במקום. שיפוץ אמבטיה ע

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica