חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נהגים צעירים וביטוח רכב

מאת: דר גילביטוח רכב28/03/20121012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כהורים לשני נהגים צעירים שקיבלו רישיון נהיגה בזה אחר זה בהפרש של מספר חודשים, נאלצנו לבחון לאחרונה מחדש את נושא ביטוחי הרכב למיניהם. אנחנו נהגים וותיקים ומחדשים את הביטוחים לרכב באופן אוטומטי. כרגע כאשר נוספו לנו שני נהגים טריים חיפשנו חברת ביטוח שתוזיל משמעותית את עלויות "נהג חדש" שהם תוספת נכבדת להוצאה על ביטוחי רכב.

ביטוח רכב מחייב כל נהג וכל רכב. לא ניתן לנהוג על כבישי הארץ ללא ביטוח רכב בתוקף - וטוב שכך. זוהי ההגנה הטובה הן לנהג ולנוסעים והן למי שעלול חלילה להיפגע מהרכב שלכם.

ביטוחי רכב נחלקים לכמה סוגים:

ביטוח חובה לרכב – ביטוח חובה לרכב הוא החלק המכסה פגיעה פיזית בנהג. בנוסעים ואם חלילה יש נפגעים אחרים ברכב המעורב בתאונה או הולכי רגל. בעבר היה ביטוח חובה לרכב נעשה רק באמצעות תאגיד הביטוח אבנר שהוקם למטרה זו. בתחילת שנות האלפיים הונהגה רפורמה בתחום ביטוחי הרכב וחברות ביטוח נוספות החלו לשווק ביטוחי חובה ביחד עם ביטוחי רכב אחרים .

כמו כל דבר, כאשר נפתח השוק לתחרות שופרו תנאי הפוליסה ואפשרו ללקוחות לבחור בהתאם למחיר ולתנאים .

ישנה אפשרות לבטח את הרכב בנוסף לביטוח החובה, בביטוח צד ג'. ביטוח צד ג' הכוונה היא כאשר אתם פוגעים שלא במתכוון בגורם שלישי , פגיעת רכוש, והוא תובע אתכם. ביטוח צד ג' יכסה את התביעה.

אלו שבוחרים לבטח את רכבם רק בביטוח צד ג' הם קרוב לוודאי אילו שהרכב שבבעלותם אינו חדש ואינו מצדיק את ההוצאה של ביטוח מקיף. יחד עם זאת הם אינם רוצים להיות חשופים לתביעה כספית במקרה של פגיעה באחר.

ביטוח צד ג' משופר כולל בתוכו כיסוי של שרותי דרך וגרירה, כיסוי נגד שברים בשמשות, כיסוי להוצאות הגנה משפטית. התחרות בענף היא גם על גובה גבולות האחריות כלפי צד ג'.

תעריף הביטוח יקבע על פי רוב בהתאם לסוג הרכב וגיל הנוהגים בו באופן קבוע. כמובן שיש הבדלים בין החברות ובתוספת תשלום ניתן לשדרג כל פוליסה.

ביטוח מקיף לרכב הוא הביטוח המגן על הרכב מפני נזק במקרה של תאונה, גניבה, שריפה ונזקים אחרים שסוכמו מראש. התחרות בענף מביאה לשיפור ותוספות שונות שמציעות החברות על מנת למשוך אליהן לקוחות, ביטוח שרותי דרכים וגרירה, החלפת גלגל, שברים בזכוכית, ביטוח רכב חלופי ועוד.

החשש המלווה כל הורה לנהג צעיר קיים בכל פעם שהם לוקחים את מפתחות הרכב ויוצאים לנהיגה מחוץ לעיר. אנחנו מוודאים היטב כי כאשר הם יוצאים לבילוי הכולל שתייה הם לא ינהגו אלא יבחרו נהג תורן שאינו שותה.אנחנו מפצירים בהם ומחנכים אותם לנהיגה זהירה ויחד עם זאת אין לנו שליטה מוחלטת על כל מה שקורה. בחירת ביטוח מקיף הכולל כיסוי בגין מקסימום הפגיעות העלולות לקרות במהלך נסיעה הוא הדרך שבה אנחנו מצמצמים את הסיכונים שנהיגה.

למרות התחרות ומגוון האפשריות לבחירת ביטוח, טוב תעשו אם גורם המחיר לא יהיה הגורם הראשון והמכריע בהחלטה, תנאי הפוליסה הם שיקול חשוב יותר בבחירת הביטוח ובהגנה על היקר לכם מכל.

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר גיל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר גיל

מאת: דר גילביטוח אופנועים31/03/128278 צפיות
נהגתם במכונית או דו גלגלי ללא ביטוח וקרה לכם משהו, אתם בצרה אמיתית. אם זה נגמר בפגיעה ברכוש זו צרה אחת אבל אם נפגעתם בשעה שנהגתם בלי ביטוח חובה ואתם האשמים, אתם תתבעו בעבור ההוצאות הכספיות יהיו כתוצאה

מאת: דר גילביטוח נסיעות31/03/121010 צפיות
מכיוון שטיולי תרמילאים הפכו להיות מאוד נפוצים במהלך השנים, הבינו חברות הביטוח שיש כאן שוק שדורש פתרון איכותי, כזה שמתאים לתרמילאים, גם אנשי עסקים או סתם תיירים רוכשים ביטוחי נסיעות כשהם נוסעים לחו"ל, מאידך הצרכים שלהם

מאת: דר גילביטוח משכנתא19/02/121029 צפיות
עד לפני כמה שנים לא היתה שום תחרות בשוק ביטוחי המשכנתאות. נניח שרציתם לרכוש בית, הייתם נכנסים לבנק המשכנתאות וכחלק ממש אוטומטי היו מחייבים אתכם בעלויות של הביטוח הזה בלי לשאול אתכם בכלל. פשוט חותמים וזהו. בשונה מהתחרות הרגילה שקיימת בביטוחים אחרים. הבנק מבחינתו היה מסתכל על זה בתור עוד דרך להרוויח כספים וממש

מאת: דר גילביטוח רכב19/02/12971 צפיות
ביטוח צד שלישי יספק לכם את שכבת ההגנה הכי טובה שיש במקרה שאתם פוגעים בזר זו יכולה להיות פגיעה פיזית כלשהיא לדוגמא בהולך רגל אקראי או פגיעה במכונית אפילו חונה. בשני המקרים האלו אם אין לכם ביטוח מקיף איכותי, אתם יכולים להיות גם חשופים לתביעה שעשוייה גם להסתכם בסכומי כסף ממש גדולים ואתם ממש לא רוצים להיות במקום הזה.

מאת: דר גילביטוח רכב30/01/12972 צפיות
כאשר קורה לכם מקרה ביטוחי משמעותי, אתם ממש תרצו שמישהו יעזור לכם וכמה שיותר מהר. מי יהיה האיש שיעשה זאת עבורכם.מין הסתם סוכן הביטוח שלכם. זהו תפקידו העיקרי בקשר מולכם. הוא זה שידבר עם חברת הביטוח, יזרז עיניינים, יתן עצות וסתם יהיה אוזן קשבת עבורכם בשעה לא נעימה שכזאת

מאת: דר גילביטוח רכב24/01/121015 צפיות
שכבת ההגנה השנייה שלה תזכו קשורה בפגיעה פוטנציאלית בצד שלישי, הכוונה היא לאנשים אחרים בהם אתם עלולים לפגוע ומין הסתם באשמתכם. ביטוח החובה לא יכסה אתכם ולכן אתם צריכים שיהיה לכם ביטוח צד ג שמתפקידו להגן במקרים שכאלו. בסופו של יום מדובר על הוצאה יחסית קטנה בתוך תמהיל הביטוח שלכם

מאת: דר גילביטוח רכב23/01/121040 צפיות
בקשר אליו. בכול זאת מדובר על מוצר חשוב מעין שכמותו, כזה שאתם משלמים עליו מידי שנה אלפי שקלים ועוזר לכם מאוד בשעה של צרה שעשויה להיות ממש גדולה ולא נעימה. במאמר קצר זה נביא לכם כמה מושגים בסיסיים שקשורים בעולם של ביטוח הרכב שלכם. מקווים שתוכלו להיעזר בהם בבוא היום.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164125 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163069 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica