חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג

מאת: דורון גרינשפןקייטרינג01/04/20121012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אירוע בעל הקף משתתפים ניכר דורש בדרך כלל שימוש בשירותי קייטרינג ולפעמים גם אירוע קטן יותר יכול להינות מאותם שירותים. קייטרינג לאירועים דורש מערכת שלמה של הכנות, ציוד, צוות עובדים, אישורים ועוד ומדובר בעסק רציני שחייב להיות מנוהל בידי מקצוענים. קייטרינג הוא הרבה מעבר ליצור של הרבה מנות מזון - הצורך ליצר הרבה אוכל להרבה אנשים, שגם יהיה איכותי, טעים ובריא דורש מיומנויות גבוהות של בישול, תחזוקה וארגון, לא משהו שכדאי לשים בידיים של חובבן.

קייטרינג לאירועי שמחה

אם אתם לקראת אירוע שמחה, בחירה של קייטרינג לאירועים היא אחת הבחירות המשמעותיות ביותר שעומדות בפניכם. כולנו יודעים שחלק משמעותי בהצלחת האירוע עובר דרך הצלחת והקיבה של האורחים שלכם. אנשים מצפים לקבל עם השמחה גם ארוחה טובה והגשה איכותית של קייטרינג לאירועים מהשורה הראשונה שלא יאכזב. אם האוכל לא טעים, מוגש קר, או נגמר - צפויה לאורחים שלכם ולכם אכזבה מרה ולכן הבחירה של קייטרינג לאירועים קריטית כל כך. בהרבה אולמות וגני אירועים יציעו לכם שירותי קייטרינג לאירועים של המקום או קייטרינג לאירועים שעובד תחת הסכם עם המקום ולכן תקבלו עליו הנחה. אין סיבה לפסול קייטרינג כזה על הסף, אבל לא צריך לסגור קייטרינג לאירועים על סמך המלצת המקום בלבד - חשוב לעשות סקר שוק, לבדוק מחירים ולהגיע לטעימות של המנות המובילות כדי להבטיח שתצאו מרוצים גם משירותי קייטרינג. אם אולם שמחות מחייב אתכם להשתמש רק בשירותי קייטרינג שלו, יכול להיות ששווה לחפש אולם אחר.

קייטרינג לאירועים קטנים

אירועים פרטיים אחרים - חגיגת חינה, אירוע סיום של חוג של הילדים, מסיבת יום הולדת ועוד אלף ואחת שמחות אחרות, ידרשו מכם להמציא ארוחה או לפחות כיבוד קל ללא מעט מוזמנים והניסיון להפיק את האירוע בעצמכם יסבך אתכם בהוצאות ניכרות, בבלאגן בבית או בחצר, בשטיפת כלים אינסופית ועוד ולכן גם במקרים האלה מומלץ לפנות לשירותי קייטרינג. היתרון של שירותי קייטרינג הוא לא רק באספקת האוכל אלא בכך שהוא מספק לכם את כל הציוד : צלחות וכלי הגשה, שולחנות, מלצרים ומגישים של קייטרינג ובסיום : פינוי וניקיון של המקום. אין ספק שברוב מכריע של המקרים קייטרינג מקצועי יעשה לכם עבודה מקצועית יותר, יעשה את האורחים שלכם מרוצים יותר וגם יתן לכם הרבה שקט נפשי כך שתוכלו להינות מהאירוע בעצמכם.

כיצד בוחרים קייטרינג

יש לא מעט חברות קייטרינג בארץ, מחברות ענק ועד לקייטרינג פרטי עם אוכל ביתי. הבחירה בחברת קייטרינג תלויה קודם כל בסוג האוכל שהיא מציעה, באיכות ובמגוון, כשלרוב העלות תלויה ברמת המנות ומוצרים יקרים כמו בשר ודגים מקפיצים את המחיר. חשוב מאוד לבחור בחברת קייטרינג מורשית ובעלת אישורים. על החברות המורשות יש פיקוח של משרד הבריאות כך שהן מחוייבות לרמת היגיינה ואחזקה של המטבח והאוכל על פי תקני תברואה מחמירים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון גרינשפן

מאת: דורון גרינשפןאירועים וחתונות – כללי15/04/121256 צפיות
מפלי שוקולד הם טרנד הולך וגובר בשוק עיצוב האירועים. מדובר במכונה המיובאת מארצות הברית או מסין, פרי המצאתו של השף הנרי דואל.

מאת: דורון גרינשפןהפקות אירועים05/04/12990 צפיות
בלונים הם מעין סמל לחגיגה - לא תפגשו אותם בשום מקום שבו לא מציינים סיבה למסיבה וברמה הכי בסיסית ופשוטה, תמיד אפשר לתלות כמה בלונים פשוטים שקונים בכל חנות בכמה שקלים ומיד לשנות את האווירה בחדר.

מאת: דורון גרינשפןבר אירועים05/04/121307 צפיות
בר אקטיבי הוא אחת התוספות האטרקטיביות ביותר לשדרוג בר לאירועים והוא נפוץ בעיקר בחתונות אך גם באירועים פרטיים אחרים - אירועי חברה למשל. במקרים רבים בר אקטיבי הוא מה שעושה את ההבדל בין חגיגה מנומנמת וכבדה למסיבת ריקודים פרועה ומשוחררת.

מאת: דורון גרינשפןחוק ומשפט - כללי02/04/121058 צפיות
המציאות הכלכלית של היום היא מציאות בה לא נדיר לראות אנשים מסתבכים בחובות, הלשכה להוצאה לפועל מאפשרת הליך לגביית חובות אך גם בתחום זה יש לחייב ולזוכה זכויות ואם ברצונכם למצות זכויות אלו מומלץ כי תשכרו את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

מאת: דורון גרינשפןחוק ומשפט - כללי02/04/121000 צפיות
המציאות הכלכלית של היום היא מציאות בה לא נדיר לראות אנשים מסתבכים בחובות, הלשכה להוצאה לפועל מאפשרת הליך לגביית חובות אך גם בתחום זה יש לחייב ולזוכה זכויות ואם ברצונכם למצות זכויות אלו מומלץ כי תשכרו את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

מאת: דורון גרינשפןבידור ופנאי - כללי01/04/121190 צפיות
קשה להתחרות בפינוק ובהשקעה שבהזמנת שף עד הבית לחגיגה משפחתית או לערב רומנטי עם האישה או הבעל לציון יום נישואין.

מאת: דורון גרינשפןנישואין01/04/121158 צפיות
מסיבת רווקות היא ללא ספק סיבה למסיבה וגם אירוע מרגש וחד פעמי (יש לקוות) המלווה כלה בערב הרווקות האחרון שלה לקראת מיסוד ובנית בית בישראל.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica