חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין הוצאה לפועל

מהו תפקידו של עורך דין הוצאה לפועל ?

המציאות הכלכלית של היום היא מציאות בה לא נדיר לראות אנשים מסתבכים בחובות, הלשכה להוצאה לפועל מאפשרת הליך לגביית חובות אך גם בתחום זה יש לחייב ולזוכה זכויות ואם ברצונכם למצות זכויות אלו מומלץ כי תשכרו את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

תפקידם של עורכי דין הוצאה לפועל הוא לייצג חייבים בהליכי הוצאה לפועל ולנהל הליכי גבייה עבור גופים ואנשים פרטיים.

הנושים ועורכי דינם יעשו הכול כדי לגבות את החוב מהחייב לרבות עיקולים, צווי מאסר וצווים לעיכוב היציאה מן הארץ, עורך דין הוצאה לפועל יסייע במקרים אלו למזער עד כמה שניתן את הנזק שעלול להיגרם לחייב.

כיצד עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע לכם בהליכי גבייה כזוכים או כחייבים ?

גם אם אתם חייבים וגם אם אתם זוכים עו"ד הוצאה לפועל יכול לסייע לכם רבות. מערכת ההוצאה לפועל היא גוף שמאפשר לבעלי דין לממש את זכותם כאשר יש בידם פסק דין, שטר משכון, שיקים או משכנתא כדי לגבות את החוב.

מצד שני חוק ההוצאה לפועל דואג גם לחייבים כאשר הוא מציב הליכים שמטרתם להקל עליו באופן משמעותי להחזיר את החוב כשנטל התשלומים גדול מידי עבורם.

עורך דין הוצאה לפועל יסייע במקרה זה לאיחוד תיקים ולקבוע צו תשלומים בהתאם ליכולותיו הכלכליות של החייב, תפקידם של עורכי דין הוצאה לפועל הוא לייצג את הלקוח בתחום זה ולספק לו הגנה מפני הליכי גבייה נגדו.

כמו כן עורך דין הוצאה לפועל מסייע בהליכים משפטיים שקשורים לגביית החובות ולהגנה על חייבים כגון חיפושים אחר רכוש, הגנה על זכויות החייב להתקיים באופן הוגן וכדומה.

איך בוחרים עורך דין הוצאה לפועל ומתי יש לשכור את שירותיו ?

בחירת עורך דין הוצאה לפועל היא לא בחירה קלה מכיוון שבתחום זה כמו בתחומים רבים אחרים התחרות היא רבה ויש עורכי דין טובים יותר ופחות.

עורכי דין הוצאה לפועל צריכים להיות בקיאים בכל החוקים ובשינויי החקיקה, להיות יצירתיים ולדעת מתי לפעול ומתי לקבל את החלטות הלשכה להוצאה לפועל. בסופו של דבר יש לבחור עורך דין מקצועי ובעל ותק ויש לשכור את שירותיו מייד כאשר ישנו פסק דין או צ'ק שחזר מידי חייב או כאשר נוקטים נגדכם הליכים כחייבים.

עורך דין הוצאה לפועל - כשהלשכה להוצאה לפועל לוחצת אתכם לפינה או כאשר לא מצאתם דרך לגבות חוב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון גרינשפן

מאת: דורון גרינשפןאירועים וחתונות – כללי15/04/121254 צפיות
מפלי שוקולד הם טרנד הולך וגובר בשוק עיצוב האירועים. מדובר במכונה המיובאת מארצות הברית או מסין, פרי המצאתו של השף הנרי דואל.

מאת: דורון גרינשפןהפקות אירועים05/04/12990 צפיות
בלונים הם מעין סמל לחגיגה - לא תפגשו אותם בשום מקום שבו לא מציינים סיבה למסיבה וברמה הכי בסיסית ופשוטה, תמיד אפשר לתלות כמה בלונים פשוטים שקונים בכל חנות בכמה שקלים ומיד לשנות את האווירה בחדר.

מאת: דורון גרינשפןבר אירועים05/04/121306 צפיות
בר אקטיבי הוא אחת התוספות האטרקטיביות ביותר לשדרוג בר לאירועים והוא נפוץ בעיקר בחתונות אך גם באירועים פרטיים אחרים - אירועי חברה למשל. במקרים רבים בר אקטיבי הוא מה שעושה את ההבדל בין חגיגה מנומנמת וכבדה למסיבת ריקודים פרועה ומשוחררת.

מאת: דורון גרינשפןחוק ומשפט - כללי02/04/12999 צפיות
המציאות הכלכלית של היום היא מציאות בה לא נדיר לראות אנשים מסתבכים בחובות, הלשכה להוצאה לפועל מאפשרת הליך לגביית חובות אך גם בתחום זה יש לחייב ולזוכה זכויות ואם ברצונכם למצות זכויות אלו מומלץ כי תשכרו את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

מאת: דורון גרינשפןקייטרינג01/04/121011 צפיות
כל אירוע בעל הקף משתתפים ניכר דורש בדרך כלל שימוש בשירותי קייטרינג ולפעמים גם אירוע קטן יותר יכול להינות מאותם שירותים.

מאת: דורון גרינשפןבידור ופנאי - כללי01/04/121190 צפיות
קשה להתחרות בפינוק ובהשקעה שבהזמנת שף עד הבית לחגיגה משפחתית או לערב רומנטי עם האישה או הבעל לציון יום נישואין.

מאת: דורון גרינשפןנישואין01/04/121158 צפיות
מסיבת רווקות היא ללא ספק סיבה למסיבה וגם אירוע מרגש וחד פעמי (יש לקוות) המלווה כלה בערב הרווקות האחרון שלה לקראת מיסוד ובנית בית בישראל.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231592 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212067 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211922 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211571 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211249 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201795 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201525 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica