חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול הבהרה למען אנטי אייג'ינג

מאת: אורי טולגיקוסמטיקה01/04/20121441 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתן להאט ולעכב את קצב הזדקנות העור בעזרת טיפולי אנטי אייג'ינג טבעיים.

אנטי אייג'ינג בטבעיות

גורם משמעותי להזדקנות העור הוא התחמצנות ממושכת של התאים, כתוצאה מתגובה כימית, מהירה ואלימה, של רדיקלים חופשיים כנגד תאי הגוף.
מוצרי קוסמטיקה טבעית, עשירים במיוחד בשמנים אתריים, חומצות אמינו מתקדמות, ויטמינים ומינרלים,
רובם ככולם אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) טבעיים וחזקים במיוחד, הפועלים בשיתוף עם מנגנון ההגנה הטבעי של הגוף, כנגד פעולתם ההרסנית של הרדיקלים החופשיים.

הקשר בין הבהרה להתחדשות

גורם נוסף להתבלות העור והתקמטותו, הוא ההאטה הטבעית בקצב חילוף החומרים בתאי הגוף, הגורמת להצטברות רעלים שונים שמעכבים את תהליך התחדשות התאים. גם המלנין מצטבר עקב ההאטה בתהליך הניקוי הטבעי, וגורם לכתמים בעור והזדקנותו.  טיפולי הבהרה בקוסמטיקה טבעית, מתחילים בניקוי יסודי של העור לצורך סילוק המלנין.
הקרמים הטבעיים מכילים חומצות פעילות כמו רטין A - רטינול, אלפא, ובטא הידרוקסי הפועלים לדילול המלנין ומשום כך להבהרת כתמים.
הטיפול למען ההבהרה, מעורר גם קילוף עדין של תאי העור ובכך מגביר את קצב ההתחדשות הטבעי של כל שכבות העור.
כך תכשירי טיפול הבהרה טבעיים, פעילים מאד למען אנטי אייג'ינג ברמת הקמטוטים בשכבות העליונות וגם בקמטים העמוקים, תוך טיפול בכתמים ופגמים הקיימים בעור, וגם מניעת היווצרות חדשים.
קרם הבהרה מרוכז ליום הוא פורמולה עשירה בחומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים, הפועלים לדילול מלנין ו"פירוק" הכתמים. האצת ייצור הקולוגן והאלסטין, התחדשות התאים ואיזון בלוטות החלב. קרם לילה רטינול על בסיס רטין A - מועשר במספר רב של חומצות אמינו יעילות, הוא טיפול הלילה האידאלי, התורם בין השאר לעיכוב ייצור המלנין.

המטרה המשותפת

שיתוף הפעולה המהותי והאפקטיבי בין טיפולי הבהרה לתהליכי אנטי אייגינג, נפוץ ביותר בקוסמטיקה טבעית.
סילוק המלנין והלכלוך בניקוי העמוק בבסיס טיפול ההבהרה, מאפשר קיום לתהליך ההתחדשות הטבעית התקין בעור וייצור תקין של אלסטין וקולגן האחראים לגמישותו וחיוניותו של העור.
המוצרים האפקטיביים של הקוסמטיקה הטבעית, מאיצים מספר תהליכים ומשום כך רב תכליתיים;
תורמים גם להבהרה, גם הפחתת הקימוט וגם האצת ההתחדשות – למען מטרה משותפת, אנטי אייג'ינג. 
עור המטופל בתכשירים הטבעיים זוכה למגוון מרכיבים פעילים אפקטיביים משולבים היטב, המזינים ומטפלים, תורמים לצמצום נזקי חמצון ומניעה של נזקים עתידיים.

בטיפול איכותי, טבעי ובריא, אפשר לעכב משמעותית את תהליך הזדקנות העור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי טולגי

LAOR קוסמטיקה טבעית
אבן גבירול 54, ת"א.
03-6093554

www.laorcare.com

email: laor@laorcare.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי טולגי

מאת: אורי טולגיטיפול בעור07/10/131135 צפיות
מזו= אמצע תרפיה=טיפול היא שיטה המטפלת באמצע העור כלומר עמוק בתוך הדרמיס. שיטה זו שהחלה להתפתח משנת 1952 היא שיטה טיפולית המחדירה חומרים פעילים טבעיים אל תת העור ובכך מטפלת בעור בצורה אפקטיבית.

מאת: אורי טולגיקוסמטיקה13/03/121452 צפיות
עורנו הוא רב שכבתי. לכל שכבה צורך טיפולי ייחודי. משום כך, בקוסמטיקה טבעית אפקטיבית, הטיפול נעשה בשלבים ובשכבות. הרעיון מבוסס על הפרדת המרכיבים הפעילים השונים, למספר מוצרי טיפול, הנמרחים על העור בשיטת השכבות. בדרך זו, ההזנה מגיעה לעומק, הטיפול הוא נקודתי ויעיל יותר. הטיפול בשלושת מישורי העור; לאיזון בלוטות החלב, הפעלתם מחדש לייצור קולגן ואלסטין ועצירת יצור המלנין עודף. ברמת האפידרמיס הדגש הוא על חיזוק אנרגית התאים, הרוויתם בלחות ושימורם.

מאת: אורי טולגיקוסמטיקה25/02/126533 צפיות
פפטידים הם רצפים קצרים של חומצות אמינו. ביומימטיקה היא ענף במדע שמטרתו חיקוי הטבע, החיים. הביוטכנולוגיה, בשירות היופי, יצרה את הפפטידים הביומימטים, כחיקוי למולקולות המשתתפות בפעילות ביולוגית טבעית של העור.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187288 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151795 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151887 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica