חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזותרפיה ושימוש ברולר סיכות בטיפול בעור

מאת: אורי טולגיטיפול בעור07/10/20131134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהיא מזותרפיה ?

מזו= אמצע תרפיה=טיפול היא שיטה המטפלת באמצע העור כלומר עמוק בתוך הדרמיס. שיטה זו שהחלה להתפתח משנת 1952 היא שיטה טיפולית המחדירה חומרים פעילים טבעיים אל תת העור ובכך מטפלת בעור בצורה אפקטיבית. שימוש בחומרים טבעיים הוא מומלץ במיוחד ומהווה חלק בלתי נפרד בטיפול המזותרפיה וזאת משום שחומרי הטיפול נספגים בעור וזורמים אל מערכת הדם. מאחר והחומרים המוחדרים לעור נשארים באזור לאורך זמן שיטה זו מצוינת לטיפול בבעיות עור כגון אקנה, סבוראה, צלקות, קמטים והזדקנות העור וכן לטיפול בבעיות נשירת שיער בקרקפת.

שימוש ברולר סיכות בטיפול בעור

השימוש ברולר ידוע כבר יותר מ 4000 שנה והוא פותח בסין כחלק משיטת הדיקור הסיני הפועל על נקודות המרידיאנים בגוף ומפעיל את אנרגית הצי = אנרגית החיים באזור המטופל. בנוסף רולר סיכות גורם לדיסנסטיזציה של העור, כלומר שימוש ברולר לאורך זמן גורם בעצם להפחתת רגישות העור באופן כללי וכך האזור המטופל הופך לעמיד יותר ופחות רגיש לבעיות עור כסבוראה ,פסוריאזיס, אקנה ועור רגיש או מגורה.

יתרונות טיפולי מזותרפיה

רולר הסיכות בעצם מפעיל שלושה מנגנונים הקשורים לאנטי אייג'ינג. הראשון : החלקת הסיכות על העור גורמת בעצם לפציעה מבוקרת של העור. תהליך זה גורם לפילינג המחדש את תאי העור בכל האזורים המטופלים. השני : הרולר פותח נקבים מיקרוסקופיים בעור בעומק של 0.3-1 מ"מ (תלוי בסוג הרולר) ולכן כל חומרי הטיפול בימים שאחרי הטיפול חודרים לעומק העור ואנו מקבלים עד פי שלושים ויותר פעילות מחומרי הקוסמטיקה שלנו. הדבר השלישי הוא בעצם הפציעה עצמה, אמנם מדובר בפציעה מיקרוסקופית אך העור עובד בתהליך תיקון עצמי ומזרים לאזור הטיפול הרבה חמצן ודם הגורמים לסירקולציה המחדשת את האזור הפגוע וכן תהליך זה עוזר לבניה מחודשת של האזור המטופל עם קולוגן ואלסטין, שהם אבני הבניין הבסיסיים של העור, שמוזרמים מהגוף ותורמים לבניה ומיצוק של האזור המטופל. לסיכום תהליך של טיפול מזותרפיה לאורך זמן נותן תוצאות משמעותיות של החלקה כללית של העור, טיפול בקמטים, צלקות ופצעים לכל סוגי העור. הוא מתאים לשימוש בכל גיל, קל לתפעול ונותן תוצאות המצטברות לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי טולגי

LAOR קוסמטיקה טבעית
אבן גבירול 54, ת"א.
03-6093554

www.laorcare.com

email: laor@laorcare.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי טולגי

מאת: אורי טולגיקוסמטיקה01/04/121441 צפיות
טיפולי הבהרה בקוסמטיקה טבעית, מתחילים בניקוי יסודי של העור לצורך סילוק המלנין. הקרמים הטבעיים מכילים חומצות פעילות כמו רטין A - רטינול, אלפא, ובטא הידרוקסי הפועלים לדילול המלנין ומשום כך להבהרת כתמים. הטיפול למען ההבהרה, מעורר גם קילוף עדין של תאי העור ובכך מגביר את קצב ההתחדשות הטבעי של כל שכבות העור. כך תכשירי טיפול הבהרה טבעיים, פעילים מאד למען אנטי אייג'ינג ברמת הקמטוטים בשכבות העליונות וגם בקמטים העמוקים, תוך טיפול בכתמים ופגמים הקיימים בעור, וגם מניעת היווצרות חדשים.

מאת: אורי טולגיקוסמטיקה13/03/121452 צפיות
עורנו הוא רב שכבתי. לכל שכבה צורך טיפולי ייחודי. משום כך, בקוסמטיקה טבעית אפקטיבית, הטיפול נעשה בשלבים ובשכבות. הרעיון מבוסס על הפרדת המרכיבים הפעילים השונים, למספר מוצרי טיפול, הנמרחים על העור בשיטת השכבות. בדרך זו, ההזנה מגיעה לעומק, הטיפול הוא נקודתי ויעיל יותר. הטיפול בשלושת מישורי העור; לאיזון בלוטות החלב, הפעלתם מחדש לייצור קולגן ואלסטין ועצירת יצור המלנין עודף. ברמת האפידרמיס הדגש הוא על חיזוק אנרגית התאים, הרוויתם בלחות ושימורם.

מאת: אורי טולגיקוסמטיקה25/02/126507 צפיות
פפטידים הם רצפים קצרים של חומצות אמינו. ביומימטיקה היא ענף במדע שמטרתו חיקוי הטבע, החיים. הביוטכנולוגיה, בשירות היופי, יצרה את הפפטידים הביומימטים, כחיקוי למולקולות המשתתפות בפעילות ביולוגית טבעית של העור.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica