חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התזת שיזוף

התזת שיזוף

שיזוף למראה טוב


כולנו רוצים להיראות טוב, את זה כולם יודעים, אבל מסתבר שלמושג להראות טוב ישנן הגדרות שונות בעיני אנשים רבים. יש כאלה שרואים זאת בתסרוקת, כאלה שרואים זאת בצבע העיניים, אבל דבר אחד בטוח, כאשר מגיעים לחוף הים, כולם מרגישים את אותו הדבר, רמת השיזוף היא סטטוס לגבי התחושה שלנו לגבי עצמנו, לגבי כמה עיניים יסתכלו עלינו ולגבי כמה נוכל להשוויץ בגוף היפה שלנו.

כיצד משיגים שיזוף יפה

אז איך מגיעים לרמת שיזוף טובה ואיכותית, כזו שנוכל להתהדר בה על חוף הים או אפילו ברחוב. ישנן כמה דרכים ידועות לשיזוף מוצלח, הראשונה והכי פחות מומלצת היא שיזוף טבעי, כלומר שיזוף על חוף הים או במקום רווי שמש, שם לצערנו, הסכנות הטמונות היום בקרני השמש החזקות הן רבות הרבה יותר מיתרונות השיזוף עד כמה שהתחושה טובה ללכת עם גוף בצבע שזוף ויפה אין עדיין סיבה מוצדקת לקחת את הסיכון ולהשתזף בדרך הישנה. דרך נוספת היא מיטות השמש הקיימות היום במקומות שונים, גם דרך זו היא רבת סיכונים. שהייה לא מבוקרת במיטת שמש היא מסוכנת. מה עוד שההתמדה חשובה מאוד במיטות אלה מה שמשאיר רבים מאיתנו מחוץ למשחק.

התזת שיזוף הדרך המועדפת

הפתרון היעיל ביותר הוא התזת שיזוף. התזת שיזוף היא דרך מקובלת שקיימת בשוק כבר שנים רבות אך מתפתחת כל הזמן. בדרך זו מתיזים על הגוף חומר הגורם לשיזוף של הגוף. בצורה זו ניתן להגיע להישגים מרשימים בתוך זמן קצר מאוד. התזת שיזוף הוא תהליך שאינו כואב ואינו כרוך במאמץ רב. בסך הכול מדובר בפעולה פשוטה שתביא לגוף שזוף ויפה. חישבו על כך שבקיץ הקרוב תוכלו להלך על חוף הים בלי לחשוב יותר על צבע הגוף שלכם, בלי לחשוב יותר על אילו עיניים מסתכלות עלינו ואילו עיניים מבקרות את גופנו, בתוך זמן קצר תוכלו להרגיש טוב עם עצמכם ועם גופכם לאחר התזת שיזוף קצרה.
אז לא משנה מה אתם מתכננים לעשות בקיץ הקרוב, חשוב שתהיו מוכנים ויפים לקראתו, וחשוב שתתנו לעצמכם את מה שאתם באמת צריכים, התזת שיזוף היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לשיזוף מוצלח ויפה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית אברג'יל-בהרצליה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אברג'יל

מאת: רונית אברג'ילאיפור03/04/12970 צפיות
בוודאות למראה האישה להראות מוזנח ולא יפה גם אם אינו כזה. למען נשים כאלו שרוצות מראה גבות מושלם ישנו איפור קבוע גבות.

מאת: רונית אברג'ילטיפול בעור03/04/12958 צפיות
כולנו מכירות את ההרגשה. טיפול קוסמטיקה הוא לא רק טיפול קוסמטי. הוא חלק מהדרישה הנפשית שלנו להרגיש טוב עם עצמנו.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183982 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184131 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172311 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica