חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור קבוע גבות

מאת: רונית אברג'ילאיפור03/04/2012968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איפור קבוע גבות

חשיבות מראה הגבה

אישה יודעת מה יפה לה ומהו המראה המתאים לה ביותר. כול אישה שואפת להראות רוב הזמן באופן שבו היא מרגישה הכי נוח. יש נשים שטורחות יותר ויש שפחות, אך יש ביננו נשים שרוצות להקפיד על מראה טוב ומוקפד אבל יש להן מגבלה. בין אם מדובר במחלה, שגורמת למראה הגבות להידלדל או לחילופין בשיער בהיר מאוד שגורם לגבה להעלם בפנים. נשים כאלו סובלות ממצב שבו הגבות שלהן נעלמות בפנים.

לגבות יש חשיבות רבה במראה הפנים שכן הן ממסגרות את הפנים והן יוצרות את ההבעה שעל פננו. הגבות יוצרות לפנים תחושה של שלווה או לחילופין של בהלה, של כעס או הפתעה הכול לפי הצורה שלהן. יתרה מזאת, גבות מסודרות ונקיות ישוו מראה של אישה מסודרת ונקייה ויגרמו לכל מבנה הפנים להראות נקי ומוקפד לעומת גבות לא מטופחות ולא מסודרות שיגרמו בוודאות למראה האישה להראות מוזנח ולא יפה גם אם אינו כזה. למען נשים כאלו שרוצות מראה גבות מושלם ישנו איפור קבוע גבות.

איפור קבוע גבות פתרון לאורך זמן

איפור קבוע גבות הוא לפעמים הצלה עבור נשים שרוצות גבות יפות מכיוון שבאופן טבעי אין להן יכולת לטפח גבות כהות, עבות ומסודרות. גם לצייר בעצמן כל יום גבות עם עפרון של איפור לא תמיד אופציה רלוונטית מכיוון שלא כולן מוכשרות לכך ואין דבר מגוחך יותר מגבות מצוירות לא באופן שווה ולא ביד מקצועית. מלבד העניין שאיפור ברמה כזו גוזל זמן רב כל בוקר ועלול להימרח במהלך היום.

איפור קבוע גבות הוא כמו קעקוע. איפור קבוע גבות לא ירד ולא ימרח לעולם. איפור קבוע גבות ייתן צורה מושלמת למבנה הפנים ויצויר על ידי בעלת מקצוע המוכשרת ומתמחה בציור איפור קבוע גבות. היום אין שום סיבה לוותר על התענוג ואין שם סיבה לסבול. אם את רוצה גבות מלאות ומסודרות והטבע לא נתן לך אותם בחינם בואי ועשי איפור קבוע גבות ותיהני באופן קבוע, יום יומי מגבות מושלמות, מסודרות וכהות כאילו כך היית תמיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית אברג'יל-בהרצליה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אברג'יל

מאת: רונית אברג'ילטיפול בעור03/04/12957 צפיות
כולנו מכירות את ההרגשה. טיפול קוסמטיקה הוא לא רק טיפול קוסמטי. הוא חלק מהדרישה הנפשית שלנו להרגיש טוב עם עצמנו.

מאת: רונית אברג'יליופי וטיפוח - כללי03/04/12910 צפיות
התזת שיזוף היא דרך מקובלת שקיימת בשוק כבר שנים רבות אך מתפתחת כל הזמן. בדרך זו מתיזים על הגוף חומר הגורם לשיזוף של הגוף.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195923 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162266 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162048 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161885 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161858 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152195 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica