חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול קוסמטיקה

מאת: רונית אברג'ילטיפול בעור03/04/2012957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול קוסמטיקה

טיפול קוסמטיקה לגוף ולנפש


כולנו מכירות את ההרגשה. טיפול קוסמטיקה הוא לא רק טיפול קוסמטי. הוא חלק מהדרישה הנפשית שלנו להרגיש טוב עם עצמנו. קיימים היום טיפולי קוסמטיקה רבים חלקם מובנים כדי לספק לעורנו בריאות וברק וחלקם מיועדים כדי לעודד אותנו, לרענן את עורנו ואפילו סתם, כדי לגרום לנו להרגיש טוב, רוב הנשים בעולם רואות בכל טיפול קוסמטיקה כדאגה לעצמן, לגופן ולבריאות נפשן, אז אם אתה מחפש לאשתך את המתנה המושלמת, משהו שיגרום לה להרגיש טוב עם עצמה וגופה, טיפול קוסמטיקה הוא התשובה בשבילך. היתרונות בטיפול קוסמטיקה הוכחו במהלך השנים על ידי מדענים ומחקרים רבים כשומרים על עור בריא. פעולות מסוימות אף מונעות התפתחות מחלות ומסייעות לגוף להגן על עצמו בצורה טובה יותר.

טיפול קוסמטיקה לנשים ולגברים

נהוג לחשוב כי טיפול קוסמטיקה מיועד לנשים בלבד. כמובן שהדבר אינו נכון. גברים יכולים ליהנות מטיפול קוסמטיקה בדיוק כפי שנשים נהנות ממנו, אמנם, בדרך כלל גברים אינם מרגישים את הצורך הנפשי בטיפול פנים, פילינג או טיפולים רבים ואחרים, אך הצורך הבריאותי עדיין קיים והוא מזיק לגברים בדיוק כפי שהוא מזיק לנשים, ניקח למשל טיפול של הוצאת שחורים, עד כמה שהדבר נשמע אבסורד טיפול קוסמטיקה שכזה הוא פעולה חיונית לעור הפנים ולבריאות הגוף, ה"שחורים" כפי שאנו מכנים מכילים בתוכם שאריות זיעה, חיידקים ומזיקים רבים ואחרים, הוצאתם מהגוף התקבלה במשך השנים כפעולה נשית ללא סיבה אמיתית, כמו כן פעולות שונות לריכוך עור הפנים שימונו וטיפוחו, טיפול קוסמטיקה הוא בהחלט לא פעולה השייכת לנשים בלבד.

אז לא משנה מי אתם, בין אם אתם גברים או נשים, צעירים או מבוגרים, טיפול קוסמטיקה צריך להיות חלק משגרת החיים של כולנו, כולנו זקוקים לו בצורה זו או אחרת. כאלה שזקוקים לטיפול קוסמטיקה כדי ליהנות מהחיים ולהפיק את המרב, כאלו שזקוקים לו כדי לאוורר את עור הגוף וכאלה שזקוקים לו כדי להבריא, או לשמור על בריאותם. בכל מקרה, מומלץ בחום, לפני כל טיפול להתייעץ עם קוסמטיקאית מומחית, שתתאים את סוג הטיפול ללקוח, שתזהה את הבעיות והצרכים של כל אחד, ותתאים לו טיפול קוסמטיקה מושלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית אברג'יל-בהרצליה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אברג'יל

מאת: רונית אברג'ילאיפור03/04/12969 צפיות
בוודאות למראה האישה להראות מוזנח ולא יפה גם אם אינו כזה. למען נשים כאלו שרוצות מראה גבות מושלם ישנו איפור קבוע גבות.

מאת: רונית אברג'יליופי וטיפוח - כללי03/04/12910 צפיות
התזת שיזוף היא דרך מקובלת שקיימת בשוק כבר שנים רבות אך מתפתחת כל הזמן. בדרך זו מתיזים על הגוף חומר הגורם לשיזוף של הגוף.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187534 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151831 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica