חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לקדם אתר בגוגל

מאת: Rani Beparisבניית אתרים05/04/2012825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הבא אכתוב על היסודות המנחים לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו. על מה צריך לשים דגש ומה כדאי לעשות כדי ממש לקדם את האתר בצורה משמעותית וכך להגדיל בעצם את כמות הכניסות לאתר.

אני מניח שמרבית האנשים שיקראו את מה שאני כותב הם בעלי עסקים ולא מקדמי אתרים ובוני אתרים ולכן לא ארד לפרטים טכניים מדי.
אם אתם בעלי עסק ורוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל או במנועי חיפוש אחרים, אישית הייתי כמובן ממליץ לשכור את שירותיה של אחת החברות העוסקות בתחום. קידום אתר מצריך מקצועיות וידע וזה דבר שמשתלם לטווח הקצר והארוך. כשאתם ניגשים לתהליך מהסוג הזה, קודם כל תוודאו החברה שבנתה לכם את האתר אכן עוסקת בבניית אתרים ולכן האתר בנוי בצורה אופטימלית לקידום ומותאם למנועי חיפוש. בקשו מאותם אנשים שאתם עובדים איתם לוודא שכל הערכים ותוכן האתר עברו אופטימיזציה לקידום ולא רק נראים יפה. אתר אינטרנט יכול להיות יפה מאוד ומושקע אך מבחינת מוכנות ואופטימיזציה לקידום הוא גרוע מאוד. המשתמש המצוי, כזה שלא עוסק בתחום לא יוכל לזהות את הדברים האלו בהסתכלות רגילה.

לאחר שווידאתם שהאתר עבר אופטימיזציה למנועי חיפוש. השלב הבא הוא יצירת לינקים נכנסים ותפוצה רחבה ואיכותית של קישורים לאתרכם באינטרנט. מה הכוונה – גוגל פועל בצורה שכזו: כדי לקדם אתר בעמודי החיפוש, גוגל צריך לחשוב שהאתר שלכם חשוב ושהרבה אנשים ירצו להיכנס אליו ולהשתמש בו וכדומה, לכן כדי לאמוד את מידת הצורך באתר מסוים, האתר צריך –
תוכן איכותי,
התאמה למנועי חיפוש ותכנים לרובוטים של גוגל (הסברים בהזדמנות...),
כמות הופעות מכובדת ברחבי הרשת, כלומר לינקים שמפנים לאתר שלכם,

אלא למעשה שלושת העקרונות ליצירת קידום אתר ברמה הבסיסית, ההיגיון הוא בסיסי, ככל שגוגל מניח שהאתר שלכם מרכזי וחשוב, הוא מקדם אתכם בדפי החיפוש, הרבה לינקים שמפנים לאתר שלכם מעידים באיזשהו מקום שיש לכם מידע שימושי ומעניין ושהרבה אנשים ירצו להיכנס לאתר שלכם כדי ללמוד.

לכן לא כדאי ישר לקפוץ ולשים הרבה כסף על פרסום באינטרנט כי יכול להיות שהפתרון הרבה יותר פשוט וזמין ממה שאתם חושבים. אישית נתקלתי בהרבה בעלי עסקים שעשו את הטעות הזאת וחבל. אם אתם לא בטוחים מה הכי נכון וכדאי לעשות, פנו למומחים לשיווק באינטרנט והתייעצו איתם. אם אתם רוצי לבנות עסק יציב ומוביל ולמצב אותו בצורה נכונה באינטרנט שתשמש לכם לטווח הארוך, אל תחפשו קיצורי דרך. השקיעו ותקצרו תוצאות והצלחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חולה על האינטרנט וחושב שזה הכלי היעיל ביותר היום לתקשורת בינאישית וכמובן בין גופים שונים.
מתעניין ומתעסק בקידום אתרים, פרסום באינטרנט, שיוק באינטרנט ובניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Rani Beparis

מאת: Rani Beparisקידום אתרים28/05/12823 צפיות
קידום אתרים היא פעולה שיווקית לכל דבר, למעשה כל אתר אינטרנט חייב שרותי קידום על מנת להתקדם במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. קידום אתרים היא פעולה שנמשכת לאורך זמן ויש כאלה שיאמרו שקידום לעולם לא נגמר. למה זה כל כך חשוב? אז ככה, תנסו להיזכר בפעם האחרונה שהייתם צריכים משהו וחיפשתם בגוגל, לאן הלכתם? רוב הסיכויים שפניתם לאחת התוצאות מהעמוד הראשון וככה למעשה בחרתם את המקום שממנו קניתם או מי שנתן לכם את השרות.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172714 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica