חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להראות מדהים ביום החתונה

מאת: WeddingBookאיפור כלה09/10/20111053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצה להראות מושלם ביום הגדול שלך? הנה כמה טיפים:

- השתמשי באיפור לעיניים עמיד במים - חתונה בשביל כלה זה...חתונה בשביל כלה. כמעט ואין אחת שלא הזילה או תזיל דמעה. גם אם את לא הטיפוס שנוטה לבכות, למה לקחת סיכון כשיש לך מגוון גדול כל כך של מוצרי איפור עמידים למים?

- השתמשי באודם שנשאר לאורך זמן - כשהם יצאו לשוק לראשונה, רובם היו יבשים ולא ממש מתאימים ליום ארוך ועמוס בנשיקות. אך הדור החדש מתהדר בצבעים רבים ובלחות. השתמשי באודם בתחילת היום ופשוט תני כמה נגיעות מידי פעם ואת מוכנה ליום חתונה עמוס בנשיקות!

מכיוון שאת האודם הזה קשה להסיר, מומלץ כי תעשי כמה נסיונות כמה ימים לפני, כדי שביום החתונה, זה יצא מושלם בניסיון הראשון.

- זה הזמן למנות "משגיחה" - זו יכולה להיות אמא שלך או חברה טובה. התפקיד שלה זה לבדוק מידי פעם במהלך הערב, אם את צריכה איזו נגיעה של איפור או כל דבר אחר. הן גם יכולות לשמור את האודם שלך בהישג יד.

- הכיני לעצמך תיק חתונה קטן שיכיל כמה דברים שכדאי שיהיו בהישג יד - מברשת שיער, לק, אודם, ערכת תפירה קטנה ועד חפצים שאת חושבת שאת עלולה להזדקק להם.

- צאי לנסיעת מבחן - נסי את מוצרי הטיפוח שלך כמה פעמים לפני היום הגדול. לא בא לך להתעורר ביום החתונה ולגלות שאת אלרגית לאחד מהמוצרים, נכון?

- הירגעי - כלה רגועה היא כלה יפהפיה. חתונה מצליחה כל עוד סיימתם את הערב נשואים. כל השאר זה קטנות.

שתהיה לך חתונה מדהימה!

 



תגיות המאמר: חתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת WeddingBook

מאת: WeddingBookצילום05/04/12999 צפיות
בחירת חברת צילום אירועים זה אחד הבחירות החשובות ביותר שלכם כשתשבו לתכנן את החתונה. צילום אירועים משאיר אתכם עם מזכרת מוחשית - התמונות והסרט, מהיום הגדול שלכם. צלם אירועים הוא נותן השירות שמלווה אתכם לאורך כל היום. במאמר הבא הבאנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור חברת צילום אירועים שתתאים לכם.

מאת: WeddingBookשמלות כלה ובגדי חתן15/02/121026 צפיות
כמו בכל שנה טובי המעצבים בעולם מכתיבים את האופנה השולטת בתחום שמלות הכלה. במאמר הבא תוכלו לקרוא על מה אתם הולכים לראות השנה מתחת לחופות.

מאת: WeddingBookתקליטנים26/01/12811 צפיות
זה לא סוד שמוזיקה היא אחד המרכיבים הראשיים בכל אירוע, אם לא המרכיב הראשי. מוזיקה יכולה להרים או להוריד את החגיגה. לפני שאתם בוחרים תקליטן לאירוע המיוחד שלכם, קראו את המאמר הבא.

מאת: WeddingBookקייטרינג26/01/12943 צפיות
מאמר הבא נביא בפניכם טיפים ועצות שמומלץ לעבוד לפיהם כשמחפשים חברת קייטרינג.

מאת: WeddingBookחתונות23/11/11922 צפיות
מארגני חתונה יכולים להפוך את היום המיוחד שלכם למיוחד באמת ולהוריד מכם המון לחץ לפני. כתבנו עבורכם מדריך קצר שיסביר על היתרונות והחסרונות, ויעזור לכם להחליט אם אתם רוצים מארגני חתונה או לא.

מאת: WeddingBookחתונות22/11/111021 צפיות
החל מלדאוג שכולם יגיעו בזמן לטקס החופה ועד ל-לוודא שמרכזי השולחן שהזמנת נראים מדהים, תכנון הפרטים של היום בו אתם מתחתנים, יכולים להיות מאוד מלחיצים. תשתמשי בטיפים שהבאנו כאן כדי להנות מיום חתונה נטול דאגות.

מאת: WeddingBookאירועים וחתונות – כללי30/10/11942 צפיות
במאמר הבא נביא בפניכם את היתרונות שבפתיחת אתר חתונה אישי. לא תאמינו כמה זה קל ובאיזה מהירות יהיה לכם אתר משלכם שתוכלו להראות לכל החברים והמשפחה. קריאה מהנה.

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152221 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144418 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144336 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146772 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137787 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131638 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127779 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica