חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי הנצחה וזיכרון באינטרנט ז"ל

מאת: נדב פתאלאינטרנט - כללי11/09/20092113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עלייתם ונפילתם של אתרי הנצחה רבים ברשת האינטרנט

בתחילת שנות ה- 2000 החלו לקום אתרי אינטרנט שמטרתם המשנית הייתה להנציח ולזכור את יקירינו ברשת האינטרנט באמצעות כך שהציעו למשפחות להקים אתר הנצחה בעלות של 300-500 ש"ח לאתר הנצחה.

מטרתם הראשית של אותם אתרי הנצחה באינטרנט הייתה להרוויח כסף, כל האתרים האלו קמו על מודל עסקי שבו ציפו שיוכלו ליצר הכנסות ולהרוויח כסף בכך שגולשים ומשפחות יקימו אתרי הנצחה לזכר יקיריהם.

לצערנו הרב, כמעט כל אתרי ההנצחה האלו שקמו באינטרנט גם נפלו די מהר לאחר שהבינו שאין משפחות מעוניינות לשלם עבור הקמת אתר הנצחה באינטרנט ומשפחות שכן מעוניינות להשקיע ולהקים אתר זיכרון והנצחה, הן פונות לחברות לבניית אתרים שמקימות אתר הנצחה ייחודי בעל עיצוב ייחודי.

האתר הראשון שהחל להציע שירות הקמת אתר הנצחה וזיכרון ללא שום תשלום - הוא אתר של חברת "גינות עדן".

"גינות עדן" הינה חברה המספקת שירותי הנצחה וזיכרון בבתי עלמין ועם הזמן החלה גם לספק שירותי הנצחה גם באינטרנט ע"י כך שאפשרה לכל הגולשים ברשת אשר מעוניינים להקים אתר הנצחה לעשות זאת באתר החברה ללא שום תשלום.

לאחר שגינות עדן הקימה את מערכת אתרי ההנצחה באתרה ללא תשלום החלו אתרים נוספים ברשת ליפול ולהיסגר ועצוב לנו על כך כיוון שישנן משפחות אשר העלו חומרים וזיכרונות אישיים לאותם אתרים, נכתבו בהם תגובות של גולשים, הודלקו נרות נשמה וירטואליים וכל זה נמחק ביום אחד.

אותם אתרים לא התריעו או עדכנו את אותן משפחות אשר שילמו והקימו אתרי הנצחה או דפי הנצחה באתרם כך שאותן משפחות אבדו את הנצחת יקיריהן ללא אפשרות לשחזר את אותם אתרים.

אנו סבורים ומקווים שכיום נושא ההנצחה באינטרנט עבר שינוי לטובה ולא קמים יותר אתרים מתוך מטרה לעשיית כסף אלא מתוך מטרה כנה להנצחה וזיכרון. 

שומרים על הנצחה וזיכרון יקירינו גם באינטרנט !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת "גינות עדן" מעניקה מכלול שירותים ייחודי להנצחה וזיכרון יקיריכם:

מצבות - טיפוח ושימור מצבות, טיפוח וגינון חלקות קברים, תחזקת קברים למראה נקי ומכובד של מצבות יקריכם במשך כל ימות השנה - כל השנה (בעלות השווה לכל נפש).

חידוש מצבות - שירותי ניקוי מצבות, שיפוץ מצבות, ניקוי קברים לחדוש מראה המצבה.

הנצחה - מערכת הקמת אתרי הנצחה וזיכרון בלחיצת כפתור, בקלות וללא עלות.

בתי עלמין - אתר בתי עלמין ישראל מספק מידע אודות בתי העלמין בישראל.

אזכרה - שירותי אזכרה: חלקת הקבר מטופחת ונקייה לקראת טקס יום האזכרה לזכר יקירך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב פתאל

מאת: נדב פתאלדת ומדינה24/01/091974 צפיות
בתי עלמין בישראל - חברת גינות עדן הוקמה במטרה להוביל שינוי בתחום בתי העלמין בישראל באמצעות שירותי טיפוח ושימור מצבות, טיפוח וגינון חלקות קברים, תחזוקת קברים, ניקוי קברים, ביצוע טקסי אזכרה, חידוש שיפוץ, שיפוץ מצבות ישנות או סדוקות, ניקוי מצבות מלוכלות, הקמת אתרי הנצחה וזיכרון ללא עלות ועוד... כל זאת תוך שימוש בכלים מודרניים המאפשרים ללקוחותיה ביקור וירטואלי בחלקת הקבר והמצבה ומעקב אחר השירות הניתן (זאת באמצעות אתר האינטרנט של החברה).

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223015 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213497 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193850 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163163 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163258 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163197 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163310 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica