חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי עלמין - מובילים את השינוי בבתי העלמין בישראל

מאת: נדב פתאלדת ומדינה24/01/20091972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינות עדן - מכלול שירותים ייחודי להנצחה וזיכרון בבתי עלמין בישראל

חברת גינות עדן עוסקת בנושא חשוב מכל - זיכרון והנצחה של יקיריכם בדרך מכובדת, ראויה ומכל הלב.

החברה הוקמה בשנת 2007 על ידי שלושה יזמים מתוך מטרה להוביל שינוי במצב בתי העלמין בישראל.

גינות עדן מספקת שירותי - תחזוקה ושימור של חלקות קברים ומצבות פרטיות בבתי העלמין בישראל, ארגון טקסי אזכרה, הקמת אתרי הנצחה וזיכרון באינטרנט ללא עלות ועוד.

רוב בתי העלמין סובלים מהזנחה - ההזנחה  אליה רבים לא נחשפים היא בעיקר בחלקות קברים פרטיות אשר סובלות מהזנחה כללית של מצבות שאינם במצב טוב, מצבות שחוקות, מצבות מלוכלכות וכיתוב דהוי על המצבות, מתקני בתי נר נשמה וזיכרון אשר נעקרו ממקומם ונגנבו, אדניות נבולות ועוד. 

גינות עדן מובילה שינוי בכדי לשנות את המציאות הקשה בבתי עלמין בישראל - גינות עדן מתמחה בשירותי שימור וטיפוח של מצבות וחלקות קברים וכך מסייעת למשפחות אשר מעוניינות לטפל בחלקת קבר יקיריהן באופן שוטף נקייה מכובדת של יקיריה.

מתוך רצון לעזור ולסייע לכל משפחה ומשפחה - שירותי החברה הינם בתשלום השווה לכל נפש ובנוסף החברה לא גובה כסף מראש ולפני ביצוע העבודה אלא רק בסוף כל חודש לאחר שהעבודה בוצעה לשביעות רצונם של כל לקוח ולקוח.

שלושת היזמים הינם - נדב פתאל, בועז מוסיוב ועידו אגוזי - אשר החליטו להוביל את השינוי וליצור רף חדש של שירות בתחום בתי עלמין בישראל - סטנדרט מחודש ומכובד במצבן של חלקות קברים פרטיות במדינת ישראל.

שלושת היזמים מדגישים שהמציאות בבתי עלמין היא לא באשמת אף אחד - אין ספק שכל אדם רוצה שחלקת הקבר ומצבת הזיכרון של יקירו תהיה נקיה, מטופחת ובעלת מראה מכובד. אך יחד עם זאת השגרה היומיומית מונעת מרוב המשפחות להגיע לבית העלמין ולדאוג למצב חלקת הקבר באופן שוטף וגם משפחות שכן מגיעים אל בית העלמין ופוקדים את חלקת הקבר מתקשים לעשות את עבודות התחזוקה והשימור של חלקת הקבר, ניקיון המצבה, השקיית הצמחייה מחוסר ידע בעיקר ואמצעים בבית עלמין.

זו בדיוק הסיבה שחברת גינות עדן הוקמה - בכדי לתת למשפחות את היכולת לשמר ולטפח את מצבות וחלקות קברי יקיריהם במשך כל ימות השנה.

חלומם של שלושת היזמים הוא לראות בתי עלמין מטופחים, נקיים, בעלי מראה מכובד ושמירה על כבוד האדם, גם לאחר מותו.

שלושת היזמים מגיעים לתחום זה מרקע לגמרי אחר וכל אחד מהיזמים הביא איתו את תכונותיו האישיות בכדי ליצור חברה בעלת שירות אישי, מקצועי ומצוין ללא שום פשרות.

אודות בעלי חברת גינות עדן :

נדב פתאל (24) - הוא בנו של המלונאי דוד פתאל, בעליה של רשת מלונות פתאל.

נדב פתאל משמש מנכ"ל גינות עדן ואחראי על הסטנדרטים הגבוהים בחברה ועל השאיפה למצוינות כפי שחונך בעבודתו ברשת המלונות של אביו. נדב פתאל מצליח ליישם את הסטנדרטים הגבוהים של רשת המלונות ע"י שירות לקוחות אדיב, קשוב ורגיש ללא פשרות, מערך לוגיסטי מקצועי ומיומן בפריסה ארצית במרבית בתי עלמין בישראל ובנוסף סבלנות אין קץ לכל לקוח ולקוח. 

בועז מוסיוב (37) - הוא כלכלן במקצועו ובעברו היה מנכ"ל חברה למייזמים אינטרנטיים. בועז מוסיוב תורם את הידע הטכנולוגי והניהול הלוגיסטי לחברה ואחראי על רתימת הטכנולוגיה למכלול השירותים הייחודי שמציעה גינות עדן.

 עידו אגוזי (44) - הוא מנהל התפעול של החברה. עידו בעל ותק וניסיון של יותר מ- 20 שנה בניהול ואחזקה של מוסדות ובתי עלמין. עידו אגוזי המכיר את רוב בתי העלמין בישראל דואג לשפר את מצבן ושותף לפרויקט שחזור מצבות בבית העלמין טרומפלדור בתל-אביב. בנוסף הוא נוהג לעלות לפחות אחת לחודש לצפון - לקברי צדיקים בכדי לשפץ ולחדש מצבות שבורות, סדוקות או מלוכלכות כמצווה אישית שלו.  

עידו מדגיש שהמצב הקיים בבתי עלמין בישראל - שבו מצבות מלוכלכות ומוזנחות הוא לא אשמת אף אחד ואף לא של החברה קדישא שאינה אחראית לטיפול במצבות פרטיות. עידו גאה בעשייה היום יומית של גינות עדן - "השירות שלנו, מעבר לשליחות ולזכות הגדולה שבעשייה הוא שינוי ומהפך לטובה במצבן של כל בתי העלמין בישראל".

שירותי חברת גינות עדן :

חברת גינות עדן מעניקה למשפחות המעוניינות לשמר, לטפח ולתחזק את חלקות קברי קיריהן - שירות כולל של ניקוי מצבות, ניקוי קברים, תחזוקת קברים, שטיפה יסודית של המצבה והכיתוב על המצבה מכל סוגי המצבות (מצבות שיש, מצבת אבן, גרניט), טיפוח וגינון חלקות קברים, השקיה וגיזום הגינה מספר פעמים בשבוע באופן שוטף, עיצוב והקמת גינות בחלקת הקבר, החלפת צמחייה קיימת, והדלקת נר נשמה וזיכרון לפי בקשת הלקוח.

משפחות שוכרות את שירותיהם של גננים לביצוע עבודות הלו. אך אותן משפחות לא יודעות אם העבודה מתבצעת בפועל וכן אם מתבצעת לשביעות רצונם. היתרון הנוסף של חברת גינות עדן הוא בכך שהחברה רותמת את האינטרנט לשירותיה בכדי להבטיח ללקוחותיה כי העבודה אכן נעשית לשביעות רצונם.

במקרים בהם עבר זמן רב מהקמת המצבה ומצבת זיכרון הנפטר מלוכלכת מאוד, סדוקה ודהויה החברה מבצעת חידוש מצבות - שיקום מראה המצבה ולאחר מכן מעניקה שירות טיפוח ושימור מצבות. 

באמצעות אתר האינטרנט המתקדם של החברה, יכול כל לקוח של החברה לצפות בחלקת הקבר במצב המצבה בכל עת שיחפוץ ומכל מחשב (בעזרת שם משתמש וסיסמא). כך יכולים לקוחות החברה לעקוב אחר העבודות המתבצעות לשביעות רצונם ולהיות שקטים ורגועים שאכן מטפלים ודואגים לקברי יקיריהם.

בנוסף, באתר האינטרנט של החברה כל אחד יכול להנציח את יקיריו על ידי אתר הנצחה פרטי שמוקם לכל היקירים של לקוחות גינות עדן.

בעלי חברת גינות עדן מדגישים :

"החיבור והקשר שנוצר עם כל לקוח שנעזר בשירותינו הוא כל כך חזק, אישי ורגיש שאנו קוראים לכל לקוחותינו 'משפחת גינות עדן'. כל אחד במשפחת גינות עדן מרגיש זאת בשירות האישי ובדאגה להנצחת יקיריו בצורה המכובדת והראויה ביותר כאילו אנו חלק מהמשפחה - ואכן אנו מרגישים שזאת משפחה אחת גדולה"

גינות עדן הוקמה במטרה להוביל שינוי בתחום השירות בבתי עלמין בישראל - גינות עדן גאה שהצליחה לשבור את הסטנדרט הירוד אשר היה נהוג בבתי עלמין. החברה גאה בשירות אשר היא מעניקה ובעשייה היום יומית שלה.

גינות עדן - שומרים על זיכרון יקיריכם !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת "גינות עדן" מעניקה מכלול שירותים ייחודי להנצחה וזיכרון יקיריכם:

מצבות - טיפוח ושימור מצבות, טיפוח וגינון חלקות קברים, תחזקת קברים למראה נקי ומכובד של מצבות יקריכם במשך כל ימות השנה - כל השנה (בעלות השווה לכל נפש).

חידוש מצבות - שירותי ניקוי מצבות, שיפוץ מצבות, ניקוי קברים לחדוש מראה המצבה.

הנצחה - מערכת הקמת אתרי הנצחה וזיכרון בלחיצת כפתור, בקלות וללא עלות.

בתי עלמין - אתר בתי עלמין ישראל מספק מידע אודות בתי העלמין בישראל.

אזכרה - שירותי אזכרה: חלקת הקבר מטופחת ונקייה לקראת טקס יום האזכרה לזכר יקירך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב פתאל

מאת: נדב פתאלאינטרנט - כללי11/09/092113 צפיות
עלייתם ונפילתם של אתרי הנצחה רבים ברשת האינטרנט - מאמר אודות אתרי הנצחה וזיכרון באינטרנט שקמו והיום הם אינם עוד... מדוע קמו כל אותם אתרי הנצחה באינטרנט? מדוע נפלו אותם אתרי הנצחה? האם יש דרך לשחזר את אתר הנצחה שהוקם באותם אתרים? אילו אתרי הנצחה וזיכרון קיימים היום ברשת? כנסו בכדי לקרוא מאמר מלא על עלייתם ונפילתם של האתרים להנצחה וזיכרון ברשת.

מאמרים נוספים בנושא דת ומדינה

מאת: אמורדת ומדינה20/07/231933 צפיות
בבחירת מתנות לראש השנה, חשוב להתייחס לפריטים הנושאים משמעות ומחזיקים בקשר לנושאים של החג. רעיון מתנה משמעותי לראש השנה הוא חתיכת יודאיקה. זה יכול לכלול פריטים כמו חנוכייה מעוצבת להפליא

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדת ומדינה09/02/171951 צפיות
כבוד הבריות בפרשנות הרמ"א / עו"ד נועם קוריס

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה30/12/161661 צפיות
מדוע נקבע חג רק לנס חנוכה, ולא לנס של הניצחון על גוליית? במה שונה נס חנוכה מניסים אחרים שנעשו לעם ישראל? למה דווקא עבורו קבעו חג? על האור שיורד לעולם דווקא בימי החנוכה!! נסים רבים ארעו לעם ישראל בתולדותיו. על חלקם אנו יכולים לקרוא בתנ"ך. בכל זאת, מעניין שעל רוב הניסים לא נקבע שום חג לזכר הנס!!

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה18/07/162329 צפיות
כמה סכנות יש היום בדרכים, תאונות דרכים, תקלות ברכב, מחסלים, טעויות אנוש כמה נוסעים וכמה לא חוזרים לבית? מה עושים כדי ךהשמר ולהתברך בדרך ולחזרה לשלום ? לחסידי ברסלב יש תפילה ודבר תורה לומר לכם לפני שאתם יוצאים לדרך !

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה15/06/162391 צפיות
נר מצוה ותורה אור. וקרמיז לן קרא שבקיום המצוות יש לעשותם בבחי' "בהעלותך", דהיינו באש ובהתלהבות (שקורים ברע"ן בלע"ז), והוא יסוד החסידות ועיקר שבח ומעלת עבודת ה' ועשיית רצונו יתברך, כשהדבר נעשה מתוך שלהבת י"ה וברע"ן, באש ההתלהבות והחשק) הוא יסוד גדול בחסידות ובברסלב בפרט...

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה07/06/162020 צפיות
תגידו הכל בסדר אצלכם ? כשיש סדר, וכל דבר יש לו מקום וכל דבר נמצא במקומו – הכל יפה והכל עובד ופועל כראוי. אבל כשאין סדר, כשאין לחפצים מקום מוגדר, ואפילו יש להם מקום, אבל לא שמים אותם על מקומם, (והאי סדר בלאגן בלעז חוגג, והבילבול שולט, ודברים חשובים הולכים לאיבוד, ודברים לא זמינים בעת שצריכים אותם. והסדר – הוא אחד מרזי ההצלחה, כי הסדר הוא - בחינת יישוב הדעת, והיפך הסדר – הוא חגיגת החוסר יישוב הדעת. אז איך זוכים שהכל יהיה בסדר ??

מאת: אבי דוידידת ומדינה16/11/152476 צפיות
כיום, בית המשפט מתייחס למספר גורמים בעל ההחלטה לגבי משמורת ילדים: ראשית, אם הילד הנו בר דעת, שואלים אותו לגבי רצונו הפרטי, כאשר ככל שהילד גדול יותר - כך ניתן משקל רב יותר לרצונו. שנית, בית המשפט מבקש לבדוק את מידת הבגרות הנפשית של הילד, והאם היא תואמת את בני גילו. שלישית, בית המשפט ייטה שלא לשבור את רצונו של הילד, אם הוא הובהר והוסבר במידה המספקת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica