חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה ואזעקות – מקלים על עבודת השוטרים

מאת: מכונת-כתיבהאבטחת הבית16/04/2012903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המגזר הפרטי למד דבר או שניים מהמגזר העסקי, אומר לנו יוסי, מתקין מצלמות אבטחה ומערכות שונות של אזעקות. יוסי מסביר כי המגזר הפרטי רואה את שיטות האבטחה החדשות של המגזר העסקי ומעוניין להבטיח את שלום ביתו. היום, הוא טוען, עם ריבוי מקרי הזוועה שאנו חשופים אליהם, אין פלא שכל אדם שלישי מעוניין להתקין בביתו מצלמות אבטחה שונות, והאזעקות - זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אם גם אתם הגעתם למאמר המיוחד הזה סביר להניח כי גם אתם מעוניינים להביא קצת שלום ושלווה לבית. בשיחה שערכנו עם איש אבטחה המכיר את רזי התחום והנישה המיוחדת הזו גילינו דבר אחד או שניים שהשאירו אותנו בפה פעור. לטענת יוסי רבים מעדיפים היום להתקין מצלמות אבטחה בביתם כמו גם מערך אזעקות משוכלל שיתריע מפני מזיקים כאלה ואחרים.

יוסי מספר כי המגזר הפרטי חרד היום לשלום ביתו יותר מאי פעם, בשנים עברו, הוא אומר, אזעקות היו נחלת העסקים והחנויות בלבד כאשר בארגונים מאסיביים וגדולים יותר היינו רואים מערך אבטחה כזה או אחר, היום אנחנו רואים אזעקות ו-מצלמות אבטחה בכל מקום, גם בדירות בניינים וכמובן וכמובן שבבתים צמודי קרקע בכל רחבי הארץ, לא משנה איפה אתם גרים.

עוד הוא מספר כי לעיתים רבות מצלמות אבטחה מקלות על לכידת הגנבים וכך גם התביעה האזרחית הופכת להיות קלה יותר, עם כמות הגניבות שיש היום אין פלא שהמשטרה לא מצליחה לתפוס את כל הגנבים, כאשר יש לנו תמונה ברורה של פורצים כאלה ואחרים קל יותר לשים יד על בני עוולה ובעזרתן של מצלמות אבטחה העסק הופך להיות הרבה יותר נוח.

הרעיון של מצלמות אבטחה מובן לכולם - לכידת פרצופו ותמונתו של הפולש לבית או לעסק כזה או אחר. כאשר מצלמות האבטחה מתעדות את המקרה ואת הגנבים אין הרבה עובדת שטח, מספיק להפיץ את התמונות. אנחנו רואים פורמים שונים ברשת שאנשים העלו תמונות שתועדו דרך מצלמות אבטחה וכך בעצם התפיסה קלה יותר. בכל הנוגע לעניין אזעקות, זה כבר סיפור אחר לגמי, ה-אזעקות היום משוכללות מאוד, ובהרבה מקרים רעש מטיס את הגנב לאזור אחר, רחוק מהבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131141 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131346 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131659 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131440 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131156 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131961 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181792 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica