חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב מקיף

מאת: טליה שבתביטוח רכב16/04/2012711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לישון בשקט? צריכים סוכני ביטוח? חפשו ביטוח רק אצל סוכן מקצועי! יש לנו בכל שנה המון הוצאות על הרכב הפרטי המון- דלק, מוסך טסטים ועוד. אבל רכב פרטי הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיינו .

צריכים לחדש את הביטוח? אתם צריכים ביטוח רכב מקיף במחירים טובים, בשורות הבאות תמצאו מספר טיפים איפה מוצאים הנחות ואיך למצוא ביטוח למכונית במחיר משתלם, כדאי לקרוא.

מתי? לא ברגע האחרון! אתם לא יוצאים לחו"ל... לא לחכות, בערך שלושה שבועות טרם פקיעת הביטוח תתחילו להשוות מחירים, כך יהיה לכם מספיק זמן לבדיקת עלויות- לקחת כמה הצעות ולקבל את המחיר הטוב ביותר.

אצל מי? קחו כמה הצעות גם מחברות ביטוח וגם מסוכני ביטוח, לא תאמינו אבל יש פערים! חפשו את ההבדלים קראו את כל הפרטים הקטנים , יש פערים מאוד גדולים שיורידו בעלות המון כסף כל חודש.

מאוד מומלץ שכל סוגי הביטוח שלכם יהיו מרוכזים בחברה אחת הביטוח למשכנתא, ביטוח רפואי וגם הביטוח לאוטו, זה טוב יותר אם יש לכם סוכן אישי. שכל הביטוחים במקום אחד זה יותר יעיל ולפעמים גם זול יותר.

תמיד כדאי לבדוק אנשים הקרובים אליכם, אולי להם יש רכב דומה לכלי הרכב שלכם? ואולי יש להם חברת ביטוח טובה? מומלץ לבדוק. בישראל כל אחד מכיר מישהו שיכול למצוא איזה דיל טוב.

ביטוח רכב זול? רבים מתלבטים על סוג הפוליסה, צריך או לא צריך מקיף? ביטוח גרר? תמיד טוב לרכוש פוליסה שכוללת בתוכה את כל אחד מהתרחישים, כך תהיו מוגנים מכל צרה.

תודה לאל שיש לנו כלי רכב פרטי, כמה זה חשוב שיש לנו אפשרות לנוע ממקום אחד לאחר בקלות ולמרות ש... יש גם עומסי תנועה מחירי הבנזין יקרים, יש לעשות טיפולים שוטפים, אחזקה וניקיון ועוד כל מיני הפתעות קטנות אבל אוטו פרטי זה כיף גדול למרות הכל. מחפשים פוליסה טובה?.

רוצים ביטוח רכב לחודש? אנחנו נשמח לעזור לכם. אתם יכולים להתייעץ ולשמוע על הנחות ללא תשלום, בלחיצה עם הלינק הבא תוכלו לרכוש ביטוח בקלי קלות.

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב זול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טליה שבת

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121158 צפיות
בתחום האדריכלות? כדאי לכם לברר אצל חברים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם על מישהו מסויים

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121023 צפיות
נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך. אם מתאפשר לכם לקחת טכנאי דודי שמש שגם נושא תעודת אינסטלטור

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121055 צפיות
במהלך תקופת העבודה גורמים לאנשים רבים להרתע או אף לוותר כליל על שיפוץ המטבח. אולם הנסיון

מאת: טליה שבתניתוחים פלסטיים05/08/121022 צפיות
את התוצאות הניתוח הפלסטי כמה שעות אחרי הסרת התחבושות, חשוב מאוד להתאזר בסבלנות כי

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121020 צפיות
ופירוק של מחיצות ארעיות וקירות קלים, החלו לתפוס חלק גדול בהרבה בשיפוץ הבית עם הקמת הנמכות

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/124372 צפיות
תיקונים עתידיים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים בבית.

מאת: טליה שבתלימודים אקדמאיים02/08/121339 צפיות
לאחר מכן כאשר יש בידך הרשימה עליך לבחור את המקום בו תרצה ללמוד, בדרך כלל המוסדות האקדמאים עושים

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171732 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164121 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163363 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163065 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143606 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica