חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתפסו וידיהם אדומות

מאת: אהרון רולאקטואליה17/04/2012853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

17 אפריל 2012

ניתפסו וידיהם אדומות

"ארוע המכה" אשר ספג איש חו"ל, השמאל אנרכיסטי, אנטי יהודי ואנטי ישראל אשר הפגין באזור כביש 90 וספג כגמולו, אבחת קת רובהו של סמח"ט הביקעה, סא"ל שלום אייזנר, מציפה תופעה מטרידה אשר חייבת להדיר שינה מעיני כל יהודי וישראלי.

לא, אין המדובר במכה עצמה שספג האנכיסט הפרובוקטור, הלה הרוויח את המכה ביושר וגם אם יקרקרו מנהיגינו השכם והערב עד שיכחילו פניהם כי נעשה כאן דבר פסול המחייב השעיית הקצין, הרי שעיון באלפי תגובונים ומאמרים משך היומים החולפים מלמד כי העם היושב בציון חכם מונים רבים ממנהיגיו ושוקל עניניו בהתאם למצבו הגאו-פוליטי המדיני לאשורו. והעם במשקלו המכריע תומך במעשהו של הקצין ובז לשרלטנות ואזלת היד של מנהיגיו משת"פי התקשורת, בכל האמור להתערבות זרה בענינינו.

כיום כבר ברור כי נערכה פרובוקציה כנגד חיילי צה"ל. ברי כי בכוונת האנרכיסטים תושבי חו"ל הפרובוקטורים היה לחסום את אחד מצירי התנועה הראשיים של מדינת ישראל הלוא הוא כביש מס' 90 , הם לא היו מפגינים תמימים כפי שניסו להציג עצמם . ברי כי התוקפנים היו הפרובוקטורים האנרכיסטים והם שפתחו באלימות קשה ראשונים. מספר דקות לפני "ארוע המכה" הונחת בידי הפרובוקטורים קרש עץ כבד על סא"ל שלום אייזנר ושבר שתי אצבעות בידו וחרץ את גבו. זו גם הסיבה לאופן המוזר משהו בו השתמש בנשקו סא"ל שלום להשיב מכה אחת אפים לתוקפו (כפי שהאמין כי הלה, האנרכיסט הדני הוא התוקף). כבר כעת ברי כי קלטת הוידאו "בושלה" משך יום תמים לפני שהוצגה לתקשורת כאשר הושמטו ממנה הקטעים המפלילים את הפרובוקטורים לפני "ארוע המכה" . ברי גם כי התקשורת הישראלית היתה מודעת היטב לענין "בישול" הקלטת ובכל זאת סכרה פיה בענין ושתפה פעולה בששון ובשמחה עם האנרכיסטים שוטמי ישראל, נגד ישראל.

אך התובנות העולות מהארוע הינן קשות, קשות מכדי לקבלן.

צה"ל, אשר הפך בצמרתו מותווה פוליטקת שמאל קיצוני, אינו מגבה חייליו ומפקדיו אשר אינם ניתפסים כשייכים לאנ"ש. צה"ל מפקיר ביודעין ובכוונת מכוון פצועים בשטח. שלא תהיה אי הבנה, חיילינו לא יעלו בדעתם להפקיר חבריהם בשטח, המדובר הוא בקצונה הבכירה מרמות תתי-האלופים ול"גהנומה", הללו הם המפקירים. תגובת צמרת צה"ל וצמרת המדינה להכפשתו בתקשורת של קצין בצבא, ללא בדיקה וחקירה נאותה, הינה שערוריה בקנה מידה לאומי. כבר עברנו את "מדחת יוסף" ואת "יואב גלאנט" וכעת מה? כעת סא"ל שלום אייזנר?

יותר ויותר מתקבל הרושם כי קיימת יד פוליטית מכוונת שקועת אג'נדת שמאל קיצוני בצמרת צה:"ל ובעיקר בדרג מפקדי האוגדות, הפיקודים והמטכ"ל המכוונים ל"טהר" את הצבא מקצינים מוכשרים "מדי", לוחמנים, ימנים שומו שמים (ואלו "הימנים" הרי הם אשר יושיעו בסופו של יום את עם ישראל מאבדון) ולהותיר הצבא עם אשפה פוליטית בינונית בכישוריה הצבאיים בדרגים הבכירים. ברוכים הבאים למקארתים נוסח צה"ל.

מזה שנים כי צה"ל התמסר כל כולו למערכת המשפט ולגחמותיה הנטויות שמאל קיצוני ואף אנרכיסטי. ידועה האמרה "כל חייל נושא בתרמילו את שרביט המרשל" ואנו נוסיף...."כל חייל חייב לשאת בתרמילו צוות משפטנים ואל לו לעשות צעד בלעדיהם". חיילינו סורסו על ידי מערכת משפטית פוליטית ובכוונה תחילה על מנת לחתוך ביכולתו, במוטיבציה שלו וזאת על מנת לכפות על מדינת ישראל כניעה לגחמות אויבינו הערבים. חיילינו אינם בוחנים יותר את האויב קדימה, הם בוחנים את האויב המשפטני מעבר לכתפיהם, אחורה. לא המפקדים המוכשרים מנהלים את צבאנו אלא צוותי צילום טלביזיה ועיתונאים הששים לכל בדל הכפשה שיכולים לסחוט כנגד חיילינו בעוד כל הפעילות הבזויה הזו ניתמכת ומגובה כל כולה על ידי פיקוד הצבא הפוליטי. צה"ל אינו בעשתונותיו ויש להחזירו לשם ומהר.

עיון באלפי מסרונים וכתבות בנושא מאז אמש מורה על מגמה מפחידה. כלל, כל-מכל-כל של אנשי השמאל המגיבים מחייבים העמדתו של סא"ל אייזנר לדין וסילוקו מהצבא. אנשי הימין המגיבים נחלקים סדעותיהם. ישנם הרואים בחומרה "מעשה המכה", וישנם התומכים במעשהו של סא"ל אייזנר וישנם אלו הפוסחים על הסעיפים דהיינו, התנהלות נורמלית של אנשים נורמלים העומדים בפני מקרה מעין זה. אלא שהתובנה העולה מכל זאת הינה כאמור מפחידה, כזו אשר תמיד שכנה בנינו ואנו התעלמנו ממנה מאחר שהתקשינו לעכל את התמונה המצרפית.

החלוקה המחנאית מלמדת כי אנשי השמאל בנינו "מחווטים" (הארד-ווייר) בדעותיהם, אינם מסוגלים למחשבה עצמאית פלורליסטית, אינם מסוגלים לפתיחות רעיונית, כאלו המכונים גם "ראשי עץ" . ומדוע הדבר כה מטריד? משום שמאשש את הניצפה כי האימרה ש"העובדות אינן יכולות לבלבם" מחזיקה הרבה מים, ים שלם.אם תמהנו הכיצד למרות 1700 נירצחינו עקב הסכם אוסלו האסוני. גרוש גוש קטיף, עליית החמאס וריקוט ארך שנים של אזור הדרום, פינוי לבנון הנילעג ותוצאתו האינתיפדה השניה ומלחמת לבנון השניה...ועדיין לאחר כל אלו השמאל הישראלי (כל השמאל, לא רק הקיצונים האנרכיסטים בו), מסרב לקבל עובדות כהוויתם וממשיך להשליך עצמו לתהום של "שטחים תמורת שלום (מלחמה)", הריהי התשובה.ובכך, בעיית השמאל הישראלי אינה אך בעייתו, זו בעיית כל עם ישראל. האטימות המחשבתית הזו פירושה פתולוגי, לא פחות.

ואכן מדענים באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה פרסמו ממצאיהם בשנת 2010 המורים כי שמאלנות הינה מוטציה גנטית בקרב בני אנוש. החוקרים קראו לכך "התכונה האוניברסלית-הליברלית" אך ציינו גם כי תכונה זו מצויה בעיקרה בתנועות השמאל.

הגיוני לכן לחשוב כי דעות, כל דעה בכל נושא, המושמעות מהצד השמאלי של המפה הפוליטית הינן אמנם לגיטימיות להלל מהפן הדמוקרטי אך אינן לגיטימיות מהפן הציבורי. וכי הכיצד נוכל להאזין או חס וחלילה לקבל דעות "מחווטות", חד צדדיות, תמיד מוטות פוליטיות, תמיד כאיש אחד כנגד נושא כלשהו ולעולם לא דעות בעלות גוונים פלורליסטים, הכיצד אדם מן היישוב יכול להאזין ולקבל דעות מקובעות מעין אלו?הכיצד זה נוכל לבור התבן מן הבר ולהבחין בין דעה לגיטימית הגיונית לדעה שאינה לגיטימית בקרב השמאל עקב היותה מקובעת פוליטית כפי שניזכר לעיל?

התקשורת פתחה ב"תפירת החליפה סביב הכפתור". אתמול כלל תקשורת השמאל הכפישה הקצין אייזנר ללא כל ביסוס מאחר שהפרטים האופפים המקרה הרי כלל לא היו ידועים. אלא שהתקשורת הוסיפה חטא על פשע בכך שהיום עסקה בקרב מאסף לטשטש דעת הקוראים והצופים להאמין בגרסת הכתבים ללא שהביאו את הטענות שכנגד באופן שלם, כעת כאשר פרטים רבים לזכותו של הקצין שוחררו לפרסום. למעשה העלימה התקשורת מעין הציבור את העובדות התומכות בגירסת הקצין והציגו חזור והצג בנוסח שטיפת מח את קלטת הוידאו "המבושלת" והחסרה וזאת על מנת לכסות על כישלונות כתביה בדיווח הפרשה.

קשה גם להשתחרר מן הרושם כי תקשורת השמאל הישראלית נקטה בדרך של "נבואה המגשימה עצמה" דהיינו שתלה, היתסיסה גורמים שונים לקבל את דעתה המקדמית (כולל "גיבורי" האנרכיסטים) ואחר כך פרסמה זאת כדעה עצמאית של אותם הגורמים. אל לנו לתמוה בענין זה, התקשורת הישראלית נוהגת כך באורח קבע, מעשה יום ביומו, באשר לעיתונות חוץ דהיינו, מזינה אותה בנקודת השקפתה ולאחר מכן מפרסמת את "דעת" עיתונות החוץ כדעה עצמאית "בילתי תלויה" של אויבי ישראל הרבים מספור ("רבים מספור" באדיבות התקשורת הישראלית כאמור).

אין ספק כי כל המעורבים בפרשה למעט סא"ל אייזנר ניתפסו בפרשה זו וידיהם אדומות דהיינו: צמרת המדינה, צמרת צה"ל, התקשורת, גוש השמאל, כולם ניתפסו בעליבותם, שרלטנותם, קלקלתם, אפסותם ורכיכותם.

ולאחר כל הנאמר לעיל ראוי להוסיף כי היינו מצפים מסא"ל שלום אייזנר לשלוט בעצמו ולא להיכנע לפרובוקציה הלעומתית האנרכיסטית. הוא כשל בכך, אלא שלא לנו, ממעמקי הכורסא הנוחה בביתנו למול מסך הטלביזיה (המתעתע) לשפוט אותו, באשר "לא היגענו למקומו". רק בדיקה אובייקטיבית, בילתי תלויה (ואנו מציינים זאת ולא ביכדי...אלוף הפיקוד ניצן אלון השנוי במחלוקת עמוקה הוא הממונה על הבדיקה והוא המככב רבות במאמרינו כאיש מאנשי השמאל הקיצוני בצמרת צה"ל), יכולה לשפוך אור על שארע ועל כולנו להמתין בסבלנות לתוצאותיה.

יחד עם זאת מקנן בנו חשש עמוק כי סא"ל שלום אייזנר יהיה "השה לעולה", "הש.ג." אשר מתעטפי השמיכות בצמרת הצבא יעלוהו לעולה.

מאידך-גיסא, סילוקו משורות הצבא של קצין כה נאמן, מוערך ורב זכויות העושה ימים כלילות בהגנה על כולנו עקב ארוע זה, יהווה ליקוי מאורות לצה"ל ולמדינת ישראל, כמוהו כהנפת דגל שחור מעל כולנו. ימים יגידו אם יכולים אנו לסמוך על שיקול דעתם חסר הפניות (לכאורה) של מפקדי צה"ל. הארועים עד עתה, אינם מבשרים טובות בכך.

אהרון רול

amroll@sympatico.ca

 



תגיות המאמר: צבא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהרון רול

מאת: אהרון רולאקטואליה21/01/13912 צפיות
קיימת אנומליה מוזרה במקומתינו, רעיונות השמאל בישראל לגבי הפתרונות המדיניים האפשרים הם אשר הביאונו אל עברי פי פחת מהבחינה המדינית ובעקבותיה אפשר כי גם מהפרספקטיבה הביטחונית.

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13829 צפיות
זה זמן כי עלינו לחדול מההתחסדות הנילעגת באשר לפעולות בגידה של ישראלים ילידי המדינה וחניכי מערכת החינוך שלה הנוטלים חרות בנפשם ובמעשיהם הבוגדנים בעוד "טובת מדינת ישראל" בפיהם, בידיעה ברורה ובכוונת מכוון לפעול למען הרס המדינה בה הינם חיים וזאת למען מלא משאלות ליבם האישיות

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13849 צפיות
מזה שנים שאנו תמהים אודות נבואות הזעם והאיומים הנלעגים של הכישלונרים הנבואיים הסדרתים בדבר יצירתה של מדינה דו-לאומית אחת ממערב לנהר וזאת במדה ולא נגיע להסכם שלום אשר בבסיסו נמצאות "שתי מדינות לשני עמים".

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13883 צפיות
פטירתה של ענת גוב ז"ל ב- 9 דצמבר 2012 ,ממחלת הסרטן נתנה את האות לפתיחת "הילולת רבה גוב בעלת הנס". ואנו כלל לא ידענו כי ,המשיחה גוב, מהלכת בנינו במו רגליה. אשרינו שזכינו להתבסם ולהתעפר באבק רגליה.

מאת: אהרון רולאקטואליה07/01/13840 צפיות
דומה וכבר ראינו ושמענו כל האפשרי ממעללי התקשורת הישראלית, אך שוב אנו עומדים פעורי פה נוכח השרלטנות הבוטה, מחרוזות השקרים וחצאי האמיתות, עיוות המציאות למחוזות הדמיון – על גבול פתולוגיית הנפש,

מאת: אהרון רולאקטואליה26/12/12900 צפיות
יראה כי בוועדת הבחירות המרכזית הפועלת לקראת הבחירות הבאות עלינו בעוד מספר שבועות, מישהו משתעשע בסמים קשים וניראה כי המדובר בשופט אליקים רובינשטיין יושב ראש הוועדה.

מאת: אהרון רולאקטואליה29/11/12911 צפיות
הוכחה נוספת לאזלת המח של "כתבים בכירים" בערוץ 10, שרלטנות לשמה המסבירה מדוע הערוץ הכושל הזה מתדרדר לתהומות החידלון מאחר שהצופים מאסו בו, ניתנה לציבור מפי האתון, פלוני, עימנואל רוזן

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222289 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222251 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221659 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211506 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211483 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211301 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211154 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica