חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד יש לבחור מיטה סיעודית?

בחירת מיטה סיעודית היא לא עניין של מה בכך. כדי להגיע למצב בו אנו יודעים שאותה מיטה סיעודית שבחרנו תהווה את האופציה הטובה ביותר עבור החולה, יש לשים לב לשלל רחב של נדבכים המהווים את האלף בית בבחירת מיטה סיעודית. אז איך בדיוק עושים את זה ומדוע הרשת עמוסה מאמרים בנושא?

אם גם אתם שואלים את עצמכם את השאלות האלה נראה כי המאמר הבא ממוקד עבורכם. ומכיוון שהרשת עמוסה לעייפה במאמרים שונים בנושא החלטנו להביא לכם אחת ולתמיד מאמר קולע בעניין זה שיעניק לכם כיוון נכון לשאלה למה צריך לשים לב כאשר בוחרים מיטה סיעודית.

מיטה סיעודית, כמו כלל אביזרים אחרים לנכים (כסא שירותים למשל) מיועדת עבור חולים סיעודיים או משותקים. מיטה סיעודית כוללת מנגנונים שונים שחלקם פועלים בצורה הידראולית וחלקם פועלים על בסיס חשמלי. מהבחינה הזו החולה מקבל את הנוחה הטובה ביותר עבורו שמסייעת לו להתרומם, לקום או לשכב. מיטה סיעודית כמו גם כסא שירותים מצוידים בגלגלים לשם העברת החולה מנקודה אחת לאחרת ללא מאמץ של ממש.

היתרונות של מיטה סיעודית רבים. בניגוד ל-כסא שירותים מיטה סיעודית באה להקל לא רק על החולה עצמו אלא גם על המטפל. כך, למשל, המטפל יכול לכוון את המיטה למצב הנוח ביותר ולהחליף את בגדיו של החולה. מיטה סיעודית מאפשרת לחולה להתרומם למצב ישיבה ולאכול, לקרוא ולצפות בטלוויזיה. כמו כסא שירותים יש לשים לב שהמוצר הינו מחברה מוכרת. זאת ועוד, יש לדוק היטב לא רק את היצרן אלא גם את היבואן, אותו אחד שמוכר ומציע לכם את אותה מיטה סיעודית.

בעניין זה חשוב לבדוק היטב את סוגי האחריות השונים המוצעים על ידי היבואן ולשאול את כלל השאלות: לכמה זמן יש אחריות, האם יש שירות תיקונים, טווח מחירים והובלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131361 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131142 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131348 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131662 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131441 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131157 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131965 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא שיקום והידרותרפיה

מאת: שרון צרפתישיקום והידרותרפיה30/10/161420 צפיות
במקרים רבים לאחר עבודת שיקום מאומצת אנשים מוצאים את עצמם חוזרים אט אט אל החיים הרגילים כפי שהכירו אותם, בעוד אנשים אחרים לא מצליחים לחזור אל איתנם ונותרים עם רמה כזו או אחרת של נזק פיזי שאינו מאפשר להם להתקדם הלאה מבלי שהם יפנו אל חברת סיעוד לקבלת העזרה של מטפל מקצועי. מה צריכים לעשות מוקדם ככל האפשר?

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161702 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: טיראןשיקום והידרותרפיה04/09/143533 צפיות
שחייה, משחקי מים ופעילויות אחרות הקשורות למים, הן דרכים מצוינות לפעילות גופנית הדרושה לחיים בריאים פעילות גופנית בבריכות שחייה יכולה לעזור לאנשים עם מחלות כרוניות ומחלות נפשיות

מאת: ויטלי מיכאלוביץ'שיקום והידרותרפיה18/04/146273 צפיות
שתלים חדשים ואפשרויות מימון חדשות מביאות אנשים רבים לפעול למען שיקום הפה שלהם.

מאת: שלום כהןשיקום והידרותרפיה18/11/129307 צפיות
כיום ישנה מודעות גדולה ורבה אשר נמצאת בעליה מתמדת לגבי גופו של האדם והשמירה על בריאותו. כידוע, בגוף ישנם חיידקים רבים ובניגוד למה שרבים חושבים, לא כולם הם חיידקים רעים.

מאת: מכונת-כתיבהשיקום והידרותרפיה19/10/128835 צפיות
כסאות גלגלים ניתנים היום לרכישה במגוון רחב של דגמים ובהתאמות שונות לצרכים של האדם הסיעודי שנזקק לכסא מסוג זה. במאמר שלפניכם תוכלו להתוודע אל סוגים שונים של כסאות גלגלים

מאת: סיוון כהןשיקום והידרותרפיה15/10/128702 צפיות
אביזרים לנכים יכולים לעשות את כל ההבדל בין חיים נוחים ואיכותיים יותר ככל האפשר לבין מטרד וקושי יום יומי לבצע את המטלות ולו אף הפשוטות ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica