חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי?

מאת: מכונת-כתיבהקייטרינג18/04/2012815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת השאלות הנפוצות ביותר ברשת ושעולה ובאה לידי ביטוי בפורומים שונים הן של אוכל והן פורומים המוקדשים לעולם האירוח ולעולם הפקת האירועים היא האם כדאי לבחור ב-קייטרינג חלבי או שמא יש ללכת על קייטרינג בשרי? אנו רואים את השאלה הזו מציפה את הרשת וישראלים רבים שוברים את ראשם כדי לתת תשובה ברורה. לשני הקייטרינגים הנ"ל יתרונות וחסרונות כאחד, אבל מה באמת כדאי יותר כאשר מדובר באירוע פרטי או אירוע משפחתי קטן?

שאלות אלה (ועוד כמה) מקבלות תשובות ברורות כאשר מדברים עם ירון, שף מוכר המחזיק מסעדה שהפכה למותג באזור הגליל המערבי. אותה מסעדה מספקת גם קייטרינג חלבי ולטענתו, הוא היה מתחיל את הכל מחדש והולך אך ורק על הנישה המיוחדת הזו שכן, לדבריו, קייטרינג חלבי חובק עולם ומלואו של תורה קולינרית. קייטרינג חלבי זה סוד הקסם, הוא אומר ולוגם בכוס האספרסו, קייטרינג חלבי הוא שם המשחק היום, הישראלי יודע ומבין היטב את האהבה של האורחים שלו לאוכל חלבי איכותי ומשובח ולעיתים רבות גם מזמיני האירוע מעדיפים קייטרינג חלבי גם בשבילם ולא רק בשביל האורחים שממילא רוצים לראות קייטרינג חלבי במקום אליהם הם מוזמנים.

הרעיון של קייטרינג חלבי קוסם לכולנו, הוא ממשיך ולוגם עוד לגימה, תוסיפו לזה קייטרינג כשר ותקבלו מוצר מנצח המככב ברוב המוחלט של האירועים הפרטיים. לעניין זה הוא מוסיף כי חשוב לציין גם את המגזר העסקי המעדיף להעניק בכל אירוע כזה או אחר קייטרינג חלבי, המשרדים הוא אומר, מעדיפים גם קייטרינג כשר, מספיק שאחד שומר כשרות כדי שכל המנות תהינה מנוצת קייטרינג חלבי וכמובן קייטרינג כשר.

אז מדוע בכל זאת הישראלים מעדיפים קייטרינג חלבי? לטענת המומחה שלנו הדבר תלוי בשינוי המהותי שעברנו בכל הנוגע לאוכל. פעם חשבו שרק קייטרינג בשרי זה טוב, הישראלי של היום יודע להעריך קייטרינג חלבי, החל מחומרי הגלם והגבינות דרך ההגשה ועד למנה עצמה, הוא אומר ומפנה אותנו לעשרות תפריטי קייטרינג חלבי החולשים על תפריט עולם, מאיטליה דרך ספרד ועד למזרח הרחוק, תמצאו ספרות אוכל ענפה המוקדשת כולה לאירוח המבוסס על קייטרינג חלבי, הוא אומר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131141 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131346 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131658 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131439 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131156 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131960 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica