חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חובה לרכב כמה זה עולה?

מאת: טליה שבתביטוח רכב20/04/2012977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אצל כל הישראלים יש יותר מדי הוצאות בכל שנה, החיים בארץ הקודש יקרים יותר משאר המדינות במערב אבל ישנם דברים שאנחנו חייבים- ביטוח דירה רכב ועוד. רוצים לישון בשקט? חפשו ביטוח רכב רק אצל סוכן מקצועי.

בכל שנה אנחנו קוראים על עוד עליית מחירים אבל יש גם פתרונות, הביטוח עמוד להסתיים? מה צריך לדעת על מחשבון ביטוח חובה? במאמר הבא תוכלו למצוא מספר עצות על ביטוח דירה או רכב, איך משווים עלויות וכיצד למצוא ביטוח חובה בלי כאבי ראש?.

מועד פקיעת הביטוח קרב? אין טעם לחכות לרגע האחרון כדאי מאוד להתחיל לבדוק מחירים לפחות שבועיים לפני שהביטוח נגמר. ככל שתתחילו מוקדם יותר תוכלו לבדוק כמה הצעות מחיר ולכך להשוות ולחסוך.

היכן הכי כדאי לעשות את הביטוח? קחו כמה הצעות ישירות מחברות ביטוח וגם מסוכן ביטוח פרטי. לפעמים ישנם פערים משמעותיים מה שמאפשר לכם הנחה רצינית במחיר וכמובן שיש גם אבל, בדקו גם את פרטי הפוליסה ולא רק את העלות.

ואיך עוד אפשר לחסוך? יש כמה דברים שיכולים לחסוך לכם המון המון כסף למשל: האם אתם נוסעים בשבת? האם יש אזעקה או קודן? אתם חייבים בפוליסה ביטוח לגרירה? כל הפרטים הקטנים עולים כסף ולכן כדאי לחשוב מה אתם באמת צריכים ומה לא.

כדאי שכל פוליסות הביטוח שלכם לא יהיו בכמה חברות, למשל: ביטוח תכלות דירה ביטוח ביטוח חובה לרכב ביטוח בריאות וביטוחים שונים ונוספים. זה פשוט ונוח יותר שהכל נמצא במקום אחד אגב, זול יותר.

כדאי לבדוק עם חברים או בני משפחה, אולי לאחד מהם יש רכב כמו שלכם? אולי יש להם טיפ על סוכן מקצועי? אולי כן ואולי לא זה שווה את הניסיון. אנחנו בארץ קטנה ותמיד יש מישהו שמכיר מישהו שיכול לסדר מחיר.

המון אנשים מתלבטים איזה ביטוח מומלץ לעשות, מקיף או חובה? גרר ושמשות או לא? בעיקרון לבחור בפוליסה מקיפה, בביטוח של המכונית וגם בביטוח לבית או בריאות או כל סוג אחר של ביטוח.

ועצה אחרונה: כדאי מאוד לקבל מספר הצעות מחיר, לקרוא את האותיות הקטנות לחפש רק סוכן מורשה ולנהוג בזהירות! מי שמשווה חוסך.

 



תגיות המאמר: ביטוח חובה לרכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טליה שבת

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121160 צפיות
בתחום האדריכלות? כדאי לכם לברר אצל חברים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם על מישהו מסויים

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121026 צפיות
נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך. אם מתאפשר לכם לקחת טכנאי דודי שמש שגם נושא תעודת אינסטלטור

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121057 צפיות
במהלך תקופת העבודה גורמים לאנשים רבים להרתע או אף לוותר כליל על שיפוץ המטבח. אולם הנסיון

מאת: טליה שבתניתוחים פלסטיים05/08/121025 צפיות
את התוצאות הניתוח הפלסטי כמה שעות אחרי הסרת התחבושות, חשוב מאוד להתאזר בסבלנות כי

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121022 צפיות
ופירוק של מחיצות ארעיות וקירות קלים, החלו לתפוס חלק גדול בהרבה בשיפוץ הבית עם הקמת הנמכות

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/124405 צפיות
תיקונים עתידיים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים בבית.

מאת: טליה שבתלימודים אקדמאיים02/08/121340 צפיות
לאחר מכן כאשר יש בידך הרשימה עליך לבחור את המקום בו תרצה ללמוד, בדרך כלל המוסדות האקדמאים עושים

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164125 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163069 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147849 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica