חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיטות נוער

מאת: הילה ריהוט 20/04/20121169 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיטות נוער

מיטות נוער ניתן לעצב במגוון של צורות. למשל, ניתן לעצב מיטות נוער לפי נושא מסויים או מסביב לתחביב מסויים של הילדים. למשל, אם הילדים אוהבים כדורסל ניתן לתלות פוסטרים של כדורסלנים מפורסמים על הקירות ולהכניס חפצים שונים אשר קשורים לכדורסל. כמו כן, ניתן לעצב מיטות  נוער באופן מתוחכם ומודרני וכן הלאה. בעת עיצוב מיטות נוער באופן משותף הילדים או הנערים יכולים להסביר להוריהם בצורה טובה כיצד הם רוצים שחדרם יהיה מעוצב. האופן בו הנערים שואפים שהחדר שלהם ייראה יכול ללמד את ההורים הרבה על האופי שלהם ועל השינויים שעוברים עליהם. לכן, במידה רבה הפרוייקט המשותף חשוב פי כמה מאקט העיצוב עצמו.

מיטות נוער ניתן, כאמור לעיל, לעצב בסגנונות שונים. אם אתם מחפשים מקורות השראה שיעזרו לכם לעצב את החדר בצורות מדליקות ניתן להסתכל בחדרי תצוגה של חנויות רהיטים או בקטלוגים ומשם לשאוב השראה עבור עיצוב חדרי נוער.

כל נער או נערה חייבים את הפינה שלהם בגיל ההתבגרות את השקט שלהם ואת הפרטיות שלהם

נער בגיל ההתבגרות צריך חדר משלו להבי אליו חברים ומכרים לשחק במחשב להריץ דחכות ולהנות..

מיטות נוער הם חשובים מאודבעלי משמעות גדולה מאוד לנערים ולמתבגרים שימיהם עמוסים עד בלי סוף וצריכים את הפינה הקטנה שלהם לנוח ולהרגע בסוף היום ולישון טוב.

עיצוב חדרי נוער בהחלט יכולה להיות משימה משותפת, או מעין פרוייקט משותף, של הורים ושל ילדיהם. כאשר ילדים מתבגרים ונמצאים בתחילת גיל ההתבגרות או בעיצומו של גיל ההתבגרות המראה החיצוני של החדר שלהם וכאמור לעיל, האופן בו החדר שלהם מעוצב הוא משמעותי מאוד עבורם. לא פעם גם ההורים רוצים שתהיה להם אמירה בעיצוב החדר והם לא רוצים לתת לילדים יד חופשית בעיצוב. במקום להתנצח כיצד ייראה עיצוב מיטות נוער נוע בבית כדאי להורים ליזום מעין פרוייקט משותף ולקרוא לו פרוייקט עיצוב. כך גם ההורים וגם הילדים יוכלו להביע את דעתם בעת תהליך העיצוב וכך שניהם יכולים לקבל החלטות בצורה משותפת ולהיות מרוצים מהתוצאה הסופית. חשובה לא פחות מהתוצאה היא הדרך שיבלו ההורים וילדיהם בעת עיצוב חדרי נוער. העיצוב יכול להיות הזדמנות מצויינת עבורם להתקרב ולהכיר טוב יותר זה את זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה

מאת: הילה אימון אישי02/06/131153 צפיות
כולכם בוודאי מסכימים שהשלב הכי קשה בתכנון אירוע קטן משלכם הוא בחירת האולם- השוואות מחירים, פגישות, כאב ראש אחד גדול...אז אם יש לכם אירוע קטן לתכנן, למה שלא תחסכו מעצמכם את כאב הראש ותחגגו אותו בבית?

מאת: הילה אמנות פלסטית02/06/132120 צפיות
במקומות עבודה רבים אנשים נוטים להתלונן כי אף על פי שמקום העבודה הוא מושך ומרכזי, העבודה עצמה מרתקת ושעות העבודה מאוד נוחות, עדיין קשה להם במקום העבודה שלהם והם אינם מרוצים משום שהאנשים שעמם הם עובדים אינם לטעמם. כאשר בדקו את התלונות האלה לעומק, הסתבר כי אנשים מתלוננים על אנשים אחרים העובדים עמם משום שהם לא באמת מכירים אותם. השיחות בדרך כלל לא עוברות מעבר לענייני עבודה או פרטים סתמיים של יום חולין.

מאת: הילה בניין ואחזקה - כללי21/04/121142 צפיות
בעבר, איתור נזילות הייתה עבודה קשה מאוד, פיזית, מסורבלת ומלוכלכת, כאשר נדרש מהשרברב לבצע כל מיני משימות לא נעימות וזאת על מנת לבצע איתור נזילות יעיל והחלטה כיצד צריך לטפל בנזילה שאותרה.

מאת: הילה דיאטה21/02/121160 צפיות
דיאטה – כמה פעמים החלטנו שאנחנו מתחילים דיאטה מחר, ואילו בערב זללנו חצי מתכולת המקרר? לפני שאתם מחליטים להתחיל דיאטה, כדאי שתבינו האם אתם באמת רוצים וצריכים דיאטה.

מאת: הילה תחביבים03/01/121181 צפיות
סדנאות בישול סדנאות בישול מתאימות גם לאנשים אשר מעולם לא טגנו חביתה ואינם יודעים כיצד לבשל וגם לאנשים אשר מבשלים ברמה גבוהה מאוד ורוצים להרחיב את האופקים שלהם.

מאת: הילה תחביבים03/01/121171 צפיות
סדנת שוקולד סדנת שוקולד מיועדת עבור אותם אנשים שמשתכרים רק מריח הקקאו ומריח השוקולד ולאלו שמראה השוקולד גורם להם להאנח בעונג אך יותר מכל סדנת שוקולד מיועדת

מאת: הילה תחביבים02/01/121197 צפיות
סדנת בישול סדנת בישול יכולה להיות מתנה מושלמת עבור מי שאינו יודע לבשל אך רוצה ללמוד כיצד לבשל וכמו כן להיות מתנה מתאימה ביותר עבור מי שיודע לבשל אך רוצה ללמוד

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201156 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica