חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לעשות דיאטה

מאת: הילה דיאטה21/02/20121161 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיאטה

דיאטה – כמה פעמים החלטנו שאנחנו מתחילים דיאטה מחר, ואילו בערב זללנו חצי מתכולת המקרר? לפני שאתם מחליטים להתחיל דיאטה, כדאי שתבינו האם אתם באמת רוצים וצריכים דיאטה.משקל – בדקו מה הBMI שלכם, האם הוא תקין? אין טעם להתחיל דיאטה אם המשקל שלכם תקין. אם הוא תקין ואתם בכל זאת רוצים להתחטב, תעסקו בספורט או שתאכלו קצת פחות מתוקים. אם תפצחו במשטר דיאטה מחמיר, אתם עלולים רק להזיק לעצמכם.סביבה – האם הסביבה שלכם תומכת ברעיון של דיאטה? קשה מאוד לעשות דיאטה כאשר כל המשפחה והחברים זוללים סביבכם. אם החלטתם שברצונכם להוריד מספר קילוגרמים, שתפו את סביבתכם ובדקו כיצד הם מגיבים לרעיון של דיאטה. ללא תמיכת המשפחה, קשה מאוד להתחיל דיאטה שתחזיק מעמד מספיק זמן.רצון – למה אתם בכלל רוצים לעשות דיאטה? האם אתם לא מרוצים מהמראה החיצוני שלכם, או שזה משהו עמוק יותר? אין טעם לרזות עם דיאטה מחמירה רק כדי למצוא חן בעיני אנשים אחרים. דיאטה היא משהו שאתם אמורים לעשות אך ורק בשביל עצמכם. כדי שהמראה החיצוני המשופר שלכם יתרום להרגשת הבטחון העצמי שלכם, ואך ורק שלכם. אין טעם לעשות דיאטה בשביל אנשים אחרים.מוכנות – להגיד שאתם פוצחים בדיאטה זה קל ויפה, אבל כמה אתם באמת מוכנים להשקיע בשביל זה? האם אתם מוכנים לוותר על ארוחת צהריים מטוגנת עם החברים מהמשרד ולאכול במקום כריך מלחם קל שהכנתם בבית? האם אתם מוכנים לוותר בכלל על עוגות ומתוקים ולהסתפק אך ורק בגלידת דיאטטית ובמשקאות דיאט? האם אתם מוכנים לבלות ארבע פעמים בשבוע בחדר כושר בשביל לקבל את התוצאה הרצויה?דיאטה מכילה אלמנטים רבים, שרובנו לא חושבים עליהם כאשר אנחנו מכריזים בקול שברצוננו לעשות דיאטה. שאלו את עצמכם את השאלות הנ"ל לפני שאתם מחליטים לרזות, ורק אם עניתם כן על כולם תתחילו בדיאטה הנכספת.חשוב לעשות את הדיאטה באופן מבוקר בכדי להגיע לשלב של אנורקסיה, גם נשים לאחר לידה שהן מניקות צריכות להקפיד על כללי דיאטה בהנקהחני אילפלד דיאטנית מקצועית ומוסמכת המתמחה בתחום הדיאטה, חני אילפלד מלווה לכל אורך הטיפול מתחילתו ועד סופו, בעזרת תפריט מדויק ומתאים לכל לקוח תספק עבורכם את מה שמתאים לכם בדיוק. חני אילפלד תסייע לכם להרגיש טוב עם עצמכם ע"י תפריט מסודר , יחד עם זאת דרך החיים של חני אילפלד תסלול עבורכם את הדרך אל האושר ותוכלו לחזור ולחייך שוב.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה

מאת: הילה אימון אישי02/06/131154 צפיות
כולכם בוודאי מסכימים שהשלב הכי קשה בתכנון אירוע קטן משלכם הוא בחירת האולם- השוואות מחירים, פגישות, כאב ראש אחד גדול...אז אם יש לכם אירוע קטן לתכנן, למה שלא תחסכו מעצמכם את כאב הראש ותחגגו אותו בבית?

מאת: הילה אמנות פלסטית02/06/132121 צפיות
במקומות עבודה רבים אנשים נוטים להתלונן כי אף על פי שמקום העבודה הוא מושך ומרכזי, העבודה עצמה מרתקת ושעות העבודה מאוד נוחות, עדיין קשה להם במקום העבודה שלהם והם אינם מרוצים משום שהאנשים שעמם הם עובדים אינם לטעמם. כאשר בדקו את התלונות האלה לעומק, הסתבר כי אנשים מתלוננים על אנשים אחרים העובדים עמם משום שהם לא באמת מכירים אותם. השיחות בדרך כלל לא עוברות מעבר לענייני עבודה או פרטים סתמיים של יום חולין.

מאת: הילה בניין ואחזקה - כללי21/04/121143 צפיות
בעבר, איתור נזילות הייתה עבודה קשה מאוד, פיזית, מסורבלת ומלוכלכת, כאשר נדרש מהשרברב לבצע כל מיני משימות לא נעימות וזאת על מנת לבצע איתור נזילות יעיל והחלטה כיצד צריך לטפל בנזילה שאותרה.

מאת: הילה ריהוט 20/04/121170 צפיות
מיטות נוער מיטות נוער ניתן לעצב במגוון של צורות. למשל, ניתן לעצב מיטות נוער לפי נושא מסויים או מסביב לתחביב מסויים של הילדים. למשל, אם הילדים אוהבים כדורסל ניתן

מאת: הילה תחביבים03/01/121181 צפיות
סדנאות בישול סדנאות בישול מתאימות גם לאנשים אשר מעולם לא טגנו חביתה ואינם יודעים כיצד לבשל וגם לאנשים אשר מבשלים ברמה גבוהה מאוד ורוצים להרחיב את האופקים שלהם.

מאת: הילה תחביבים03/01/121172 צפיות
סדנת שוקולד סדנת שוקולד מיועדת עבור אותם אנשים שמשתכרים רק מריח הקקאו ומריח השוקולד ולאלו שמראה השוקולד גורם להם להאנח בעונג אך יותר מכל סדנת שוקולד מיועדת

מאת: הילה תחביבים02/01/121198 צפיות
סדנת בישול סדנת בישול יכולה להיות מתנה מושלמת עבור מי שאינו יודע לבשל אך רוצה ללמוד כיצד לבשל וכמו כן להיות מתנה מתאימה ביותר עבור מי שיודע לבשל אך רוצה ללמוד

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196609 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196962 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183527 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182761 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181742 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181559 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181464 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica