חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרפאות שיניים -

מאת: מיכל שדהבריאות השן21/04/2012914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרפאות שיניים -

לפני שאתם פותחים את הפה כדאי שתדעו מה יש ומה מגיע לכם בתחום רפואת השיניים בארץ: יש כיום לא מעט מרפאות שיניים בערים הקטנות וכמות ממש מסחררת ומבלבלת של מראפות שיניים בערים הגדולות. אז איך באמת בוחרים מרפאות שיניים?

ובכן קודם כל חשוב שתדעו שיש שני סוגים של מרפאות שיניים: ישנן מרפאות שיניים של קופות החולים אליהן אתם יכולים לפנות בתנאי שאתם מבוטחים באותה קופה. אם אתם פונים אל מרפאות שיניים של קופות החולים אתם זכאים להנחות והטבות אבל רק על פי סוג הביטוח שלכם ועל פי המסלול אליו אתם זכאים לגשת. אם אתם רק מעוניינים בבדיקה תכופתית, יקל עליכם אם תלכו למרפאה אליה אתם משוייכים ותבצעו שם את הבדיקה. גם כאשר מדובר בשיננית, היות והטיפול הוא לא פולשני תוכלו ללכת רגועים לטיפול בלי חששות. שכן בטיפולים פולשניים כמו טיפולי שורש, כתרים, הלבנת שיניים, הקצאת שורשים וכו, הסיכון הוא קיים, היות ובמרפאות מכניסים סטאגרים ורופאים ממתחילים את דרכם ברפואת שיניים. אך בטיפולים קלים כמו בדיקה ושיננית יתכן שיהיה לכם זול יותר ונוח יותר לפנות אל מרפאות השיניים של קופת הכללית אליה אתם משתייכים  ולא למרפאות פרטיות. אולם אם אתם מעוניים בטיפולי שיניים פולשניים - שווה לערוך מחקר.

מרפאות שיניים פרטיות קיימות בשפע. אלו מרפאות שיניים מכובדות ומקצועיות המחזיקות רופאי שיניים מוסמכים עם אישורי עבודה ואחזקת עסק על ידי משרד הבריאות.ההבדל הוא שאותן מרפאות שיניים פרטיות אינן כפופות לקופות החולים כך שהן יכולות לתת מענה לכלל הציבור והן אינן כפופות מבחינת המחירים למחירון קבוע. יש תפיסה כללית לפיה מרפאות שיניים פרטיות יקרות בהרבה ממרפאות ממשלתיות אבל זה לא בהכרח נכון. מרפאות שיניים פרטיות צריכות למשוך ציבור לקוחות רב והן לא יכולות לעשות זאת אם הן לא מבטיחות (ומקיימות): שירות מצוין, איכות עבודה, אמינות ומחירים הוגנים. מרפאות שיניים פרטיות לא היו שורדות אם לא היו להן את היתרונות שלהן. זאת לא קלישאה שבמרפאות השיניים אחוז הסטרליזציה גבוה בהרבה יותר, המענה שם זמין יותר וטיב הטיפולים נעשה בקפידות הרבה ממה שניתן לקבל במרפאה של הקופה.

 



תגיות המאמר: השתלות שיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134070 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131927 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131163 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/131156 צפיות
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם ש

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/131103 צפיות
אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו,

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131176 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201585 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181664 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181586 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171501 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica