חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם נירוסטה עדיפה על ברזל?

מאת: gilon mמחקרי שוק21/04/20128216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברזל לעומת הנירוסטה היינו חומר "פשוט" יותר אם ניתן לומר שכן באופן כללי ניתן לומר שלא עבר עיבוד כלל והוא אינו מכיל חומר נוסף מלבד ברזל.

ברזל היינו חומר רך יותר ולכן גם קל לעיבוד כמו גם משקלו הפחות לעומת הנירוסטה. כאשר נחפש מוצרים העשויים מברזל נמצא שהם זולים יותר בהרבה מנירוסטה.

נירוסטה לעומת הברזל אומנם יקרה, כמו שמה פלדה בלתי מחלידה היא באופן כללי לא נחלדת או מתחמצנת(בתנאים רגילים אך לאורך זמן גם היא תחליד) היא חזקה מאוד ועמידה, קשה לעיבוד ולכן ישנם מעט בעלי מקצוע בתחום משום שדרוש ידע יחודי כיצד לעבוד איתה, ידע זה הוא ידע אשר נצבר במשך שנים.

כאשר נרצה לדוגמה שער פשוט כדאי יהיה לנו לבחור בברזל כחומר גלם שכן הוא פשוט לא יפה במיוחד ויתרונו הבולט הוא שהוא זול. אך אם רצה שער דקורטיבי, דל, מיכל, מעקה מיוחד לבית כדאי יהיה לנו לבחור בנירוסטה למה? כי נירוסטה יפה לעין, מרשימה, מחזיקה לשנים, מעט תחוזה וטיפולים(לא צריף לנקות הרבה או לצבוע כל שנה) ובאופן כללי טיב המוצר אותו אנו רוכשים יחזיר את ההשקעה.

אנשים רבים אינם מודעים לכך ובוחרים ל"חסוך" אך זה לא תמיד משתלם אם אנו מסתכלים על התמונה הכוללת. כמו גם חשוב לבחור ספק לעבודות נירוסטה מקצועי שיודע ומתמחה בנירוסטה.

לפני שקונים או מזמינים חשוב לחפש מידע כללי ולשאול כמה ספקים מה ואיך יראה המוצר הסופי, אפילו לבקש הצעת מחיר עם שירטוט(מה שמראה על רצינות ומבהיר לכם ולספק על מה אתם מדברים ומתכוונים) חשוב לסכם על רמת גימור כלומר ליטוש ולא לוותר על אף פרט שחשוב לכם. והכי חשוב לשאול הרבה שאלות כדי להבין מול מי אתם עובדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גילאון עבודות נירוסטה

ביצוע של עבודות נירוסטה, מיכלי נירוסטה לתעשייה ולעסקים. מכלי החישה ראקטורים, מחליפי חום.

http://www.gilon-metal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gilon m

מאמרים נוספים בנושא מחקרי שוק

מאת: יוסי רייכמןמחקרי שוק12/01/152470 צפיות
ויוטה פריוס היברידית נשענת על הפלטפורמה הידועה והאיכותית של דגם הפריוס הקלאסי אך לדגם זה נוספו 15.5 ס"מ לאורך, 3 ס"מ לרוחב וגם לגובה המכונית נוספו 8.5 ס"מ. למעשה, העיצוב של הפריוס ההיברידית דומה לעיצוב הפריוס הרגילה ורק במבט שני ניתן לראות כי מימדי הרכב גדלו וכמובן. תא הנוסעים לעומת זאת שונה בגלל הקונסולה השוכנת בין המושבים הקדמיים ולרשות הנהג והנוסעים אבזור עשיר ומפנק.

מאת: אפרת אלעמרי מחקרי שוק20/06/131766 צפיות
בראש ובראשונה אתה חייב לסמוך על אנשים במקרה שלנו לקוחות שלא רק שיתנו לך משוב אלא שגם המשוב שלהם יהיה אמתי. בהרבה מאוד מקרים שאנשים מרוצים הם לא מרגישים צורך להתקשר לחברה להודיע לה על כך. בזמן שאחרים יקטרו על חסרונות ותקלות בשרות או במוצר ומקללים את החברה בלי להודיע או לתת לה משוב על כך שיש איזו בעיה שהיא יכולה להתמודד ולפתור אותה. יעוץ ניהולי נכון יכול לעזור לך למצוא פתרון ולהחזיר אותך לדרך המלך.

מאת: אפרת אלעמרי מחקרי שוק15/06/131766 צפיות
בוער בך להתחיל עסק חדש!!!, יש לך את החזון ואת הרעיונות ואתה מרגיש שהגיע הזמן לממש אותו ? ברכותינו אבל לפני שאתה רץ חושב רגע האם יש לך את מה שצריך כדי להצליח בעסק ? האם באמת חשבת על השוק שלך, על המתחרים שלך, על החוזקות שלך או על החולשות שלך, כמה השוק שלך רווי וכמה בשורה האחרונה אתה יכול להרוויח ולאיזה תקופה, אם אחד מהמרכיבים האלה חסר בחזון שלך אתה חייב בדיקת כדאיות להקמת העסק שלך וכך לראות אם שווה לך בכלל להתחיל להתעסק...ובכן בעסק הייעודי שלך.

מאת: חיים זוארץ - DataMindמחקרי שוק20/09/128707 צפיות
בינה עסקית היא הערך המוסף לכל ארגון המסייע למנהלים ולעובדים בקבלת החלטות במהירות וביעילות. באמצעות BI ניתן לאתר דפוסים משמעותיים לניהול של ארגון, ליצור דוחות התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות בזמן אמת. יחד עם יתרונות אלו, יישום מערכות בינה עסקית חייב להיות מתוכנן בקפידה אחרת לא יעמוד בציפיות.

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118643 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: יאיר השחר חניוניםמחקרי שוק13/08/118756 צפיות
תל אביב. מצד אחד מדובר בבירת העסקים והבידור בישראל, עיר ללא הפסקה שחיה מסביב לשעון. מצד שני, מדובר גם בעיר שמקומות החניה בה היצע מקומות החנייה בה מוגבל – דבר ההופך כל מקום פנוי לנכס שערכו לא יסולא בפז.

מאת: רוני ליפשיץמחקרי שוק15/10/108693 צפיות
יצרני אלקטרוניקה והייטק יכולים לאסוף מגוגל מידע רב המסייע להם להעריך בזמן אמת מגמות ושינויי מחירים בשוק הרכיבים האלקטרוניים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica