חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנסה נוספת מהבית דרך האינטרנט

מאת: אמיר פטיטותכניות שותפים24/04/20121237 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן האינטרנט ישנם שיטות שונות לעשות הכנסה נוספת מהבית דרך האינטרנט כאשר השיטה המוכרת והנפוצה מכולם היא השיטה של שיווק שותפים בה אתה מקבל עמלה על כל פעולה שאתה מבצע.

רוב האנשים שעוסקים בשיטה של שיווק שותפים עושים זאת בשביל חברות עם אתרים באינטרנט כי כנראה הדרך הקלה ביותר לייצר הכנסה נוספת מהבית. בשיווק שותפים בעל האתר משלם לשותפים על כל פעם שמבקר נכנס לאתר אינטרנט שלו זאת אומרת שבכל פעם שמישהו לוחץ על גבי הבאנר באתר שלך אתה תקבל תשלום סביר גם אם קרה שהאורח החליט לא לקנות שום דבר מהאתר.

שיטה נוספת היא לעשות כסף בהתאם לביצועים כלומר לפי הרכישות. ידוע ששיווק שותפים הוא למעשה כוח הרכישה הפופולרי מכולם והוא אפילו מוביל לרווחיים העצומים מכולן עבור משווקי השותפים. בסוג זה של תוכנית השותפים, הסוחר משלם רק בכל פעם שהפנייה שלו הופכת לפעולה כלומר בכל פעם אשר הוא המבקר קונה מוצר מהאתר של הסוחר.

המשמעות היא חיסכון בשביל בעל האתר למרות שזה נהיה סוג הרווחים הנפוץ מכולם עבור שותפים והאנשים הללו מבצעים הכנסה נוספת  גדולה מאוד דרך עבודה מהבית דרך האינטרנט.

עבור העמלות של שיווק השותפים שוויים של עוצמת הקנייה בא בדרך כלל בטווח של עשרות אחוזים ממכירות המוצר בפועל.

סוג תשלום נוסף הוא  על פי ליד והוא משמש לעתים קרובות באמצעות חברות ביטוח ופיננסים וחברות אחרות אשר מסתמכים על שותף שיוביל את העסק שלהם לגדול באופן עיקרי. בסוג כזה של שיווק שותפים העמלה משולמת בכל פעם שהמבקר ממלא טופס בקשה או לחילופין כל צורה דומה מאוד שיש לה קשר לעסק של. הרבה מאוד משווקים מרוויחים המון כסף ברשת האינטרנט על גבי השיטה הזו.


מלבד שלושת הסוגים הספציפיים של שיווק שותפים ישנם הרבה סוגים שונים של שיווק שותפים כמו שיווק דרך איביי בעברית ושיטות רבות נוספות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר, בן 27 מת"א. עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ויוצר הכנסה נוספת דרך מספר פרוייקטים נוספים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו

מאת: אמיר פטיטועיצוב פנים22/09/141271 צפיות
החלטה חשובה שקיבלתי לשנה הקרובה היא להתחיל לעשות שימוש בנורות חיסכון כדי לשמור על הסביבה גם בחשמל שאפשר לחסוך וגם בכך שהנורות מחזיקות הרבה יותר מדי.

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143330 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: אמיר פטיטורכב01/09/141306 צפיות
כדאי לך ללמוד עוד על התחום של קורס נהיגה מתקדמת כדי לשפר את התוצאות שלך וזאת בעיקר בעזרת שימוש במומחים

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 03/08/141022 צפיות
גופי תאורה חסכוניים יכולים לעזור לך גם לעצב את הבית וגם לחסוך כסף על חשמל. אם אתה רוצה אתה יכול להתקין נורות לד שיעזרו לך לשמור על הסביבה.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 23/07/1417780 צפיות
היום אפשר לייצר הכנסה דרך עיצוב תאורה מהבית וגם לחסוך הרבה מאוד כסף בעזרת שימוש בנורות לד. כנסו לכתבה ותקבלו את כל המידע כדי להבין איך לעשות את זה בצורה נכונה.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152439 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131931 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131868 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132105 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica