חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של שערי המרת מטבעות לציבור

מאת: אריאל כהןמט"ח25/04/20123012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בעולם ישנם מאות סוגי מטבעות שונים, לכל מדינה יש מטבע עיקרי - לפעמים אפילו יותר מאחד! - אשר משמש את הכלכלה של המדינה. אנחנו חיים בכפר גלובלי – דהיינו קיימים קשרים עשירים של מסחר עם מדינות שונות, שמשפיעים ישירות על כל אחד מבינינו. לפיכך, שער ההמרה בין המטבעות השונים הופך להיות גורם קריטי ועקרוני בכל הקשור לכלכלה.
ישנן מגוון סיבות המובילות לכך שאדם ימצא את עצמו נוטות בשערי מטבעות – בין אם זהו עיסוקו ובין אם מדובר באדם פרטי שאין לו נגיעה כלכלית כלשהי. בהמשך הטקסט נסקור מספר סיבות כאלה.

חשיבות שערי ההמרה לתיירות ונסיעות

המקום הראשון שבו תיתקלו ככל הנראה בצורך לגלות את שער ההמרה הוא בתחום התיירות. כשיוצאים לחופשה בחו"ל, אחד הדברים שתבדקו (יחד עם אטרקציות ומזג אוויר) יהיה המטבע הנהוג באותה מדינה וכיצד ממירים אותו לשקל ישראלי חדש.
לפעמים ישתלם יותר להמיר בבנק, בחלק מהפעמים אצל חלפן ויש מקרים שבהם האופציה הזולה ביותר מבחינת הריבית תהיה להמיר פעמיים – למשוך בארץ דולרים, לבדוק מהו שער הדולר במדינת היעד ולהמיר את הדולרים למטבע המקומי. הכל תלוי במידת המחקר שתרצו להקדיש לכך לפני הטיול, כמות הכסף שדרושה לכם והריבית שאתם מוכנים לסבול – שכן, יש עמלה יחד עם כל המרה...

בדיקת שערים לקראת קניות ברשת

אנחנו חיים בעולם ממוחשב, ולכן יש להניח שרבים מכם כבר ביצעו קניות ברשת בשלב כזה או אחר. מדובר באופציה זולה משמעותית על פני הקניות בארץ במקרים רבים, כשהחיסרון הוא עלות ומשך המשלוח. היות והמיסוי צומצם לאחרונה, אנשים רבים יותר ויותר התחילו לגלות את היתרונות שבקניות ברשת.
מכיוון שכל האתרים בחו"ל מנוסחים ומעוצבים באנגלית מסודרת ותקנית, לא תמיד קל לדעת מאיזו מדינה החנות פועלת – אבל לפעמים כדאי לבדוק את זה. אם החנות פועלת, לדוגמא, מתוך סין, אבל פונה לקהל אירופאי – יתבצעו שתי המרות: אחת מהשקל ליורו לפי שער היורו העדכני ואחת מהיורו לשער הסיני. ייתכנו עמלות כפולות ולכן מתרחשים מקרים שבהם משתלם יותר לבחור במטבע שונה מזה שמוצע באתר כברירת מחדל.

שוק ההון וכלכלה

עבור אלו שמתעסקים בכלכלה באופן כללי, בורסה וסחר במטבע חוץ, אין צורך להרחיב את הדיבור – שערי מטבעות חשובים אפילו יותר מהקפה של הבוקר. אנשים כאלו ידעו לציין בעל פה את כל השערים החשובים ביותר – דולר, יורו, ין ואחרים, והחרוצים גם יכירו שערים כמו שער הפאונד ומטבעות חשובים נוספים. מי שעיסוקו סובב את עולם הכלכלה, ההבדלים הזעירים האלו יכולים להתפרש לרווחים עצומים – לכן כדאי מאוד למצוא מקור טוב שמציג שערי המרה עדכניים ולהכניס אותו לשגרה היומית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131855 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131379 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152458 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151977 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141960 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141855 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica