חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מתמודדת המדינה נגד נהיגה בשכרות ?

במדינת ישראל של שנת 2012 ישנה מודעות גדולה לסכנות בכבישים אך יחד עם זאת מספר תאונות הדרכים בכל חודש הינו מחריד. לכן, ממשלת ישראל עושה הכול בכדי לצמצם את תופעת תאונות הדרכים ולהשמיד את הגורם הנפוץ ביותר לתאונות – נהיגה בשכרות. נהגים רבים אשר מרשים לעצמם לנהוג תחת השפעת אלכוהול או סמים מסכנים את עצמם ואת הנוסעים האחרים בכביש ולכן המדינה עושה כל שביכולתה בכדי להלחם בנהגים הללו ולמגר את התופעה מכבישי ישראל לחלוטין.

חוק נגד נהיגה בשכרות

הבסיס למלחמה נגד תופעת נהיגה בשכרות הוא החוק. בישראל ישנו חוק הקובע כי נהג שיכור הוא נהג אשר שתה משקאות משכרים בעת נהיגה או בזמן שהוא הממונה על הרכב, נהג אשר נמצא בגוף שלו סם מסוכן, נהג אשר נמצאה בדמו כמות אלכוהול גבוהה יותר מאשר הכמות הקבועה בחוק (כמות אשר נקבעת יחד עם שר הבריאות ומאושרת בכנסת) ו \ או נהג שנהג תחת השפעה של סם או משקה משכר כזה או אחר.

כיום, רמת האלכוהול המותרת בחוק היא פחות מ – 50 מיליגרם של אלכוהול על כל ליטר של דם או נהג אשר על כל ליטר של אויר נשוף שלו יש פחות מ – 240 מיקרוגרם של אלכוהול. נהג אשר נמצאה בגופו כמות העולה על כמות זו נחשב לנהג אשר עבר על נהיגה בשכרות וצפוי לעונשים כבדים אותם המדינה נותנת לנהגים כאלו. אמנם עורכי דין רבים מומחים בלמצוא בעיות בבדיקה המשטרתית ועושים הכול על מנת למצוא ליקויים בבדיקה אשר יזכו את החשוד אך עם זאת בתי המשפט לא מקלים ראש בעניין הזה מכיוון שמדובר בעניין של חיים ומוות.

עונשים לנהגים שיכורים

על פי החוק, יכול כל שוטר לעצור כל נהג אשר נראה לו חשוד ולבקש ממנו לבצע בדיקת אלכוהול. במידה וכמות האלכוהול שנמצאה הינה גבוהה מן המותר או שהנהג מסרב לבצע את הבדיקה, הוא נחשב כאדם אשר ביצע עברה של נהיגה בשכרות, רישיונו נשלל במקום והוא מובא בפני בית משפט לדון בענייני הענישה המגיעה לו. כיום, כתב אישום על נהיגה בשכרות, אפילו אם מדובר בפעם ראשונה, כלול בעונש של שלילת רישיון לשנתיים לפחות ויכולים להיכלל עונשים נוספים כמו מאסר, עבודות שירות, קנס וכד' בהתאם למצב בו נמצא הנהג. בנוסף, במידה וזו הפעם השנייה בה נהג זה נמצא שיכור הוא יוענש בשלילה לתקופה של לפחות 4 שנים בנוסף לעונשים נוספים.

 



תגיות המאמר: תאונות דרכים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192661 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121027 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121053 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121512 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121417 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121218 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא תאונות דרכים

מאת: אור ורדיתאונות דרכים14/07/152329 צפיות
אני לא פיזיקאי, אבל אני כן יודע שלכל חפץ יש מרכז כובד וככל שמרכז הכובד קרוב יותר לקרקע – אותו גוף יהיה יותר יציב. ובשביל לפשט את העניינים – נמיר את המונח "מרכז כובד" ל"משקל".

מאת: אור ורדיתאונות דרכים07/07/151641 צפיות
אני מתעורר בבוקר, מתלבש, שותה כוס קפה, לוקח את חוליו (הכלב) לטיול. חוזר זריז לסגור דברים אחרונים ואז... עולה על אפוד, חובש את הקסדה, סכין בין השיניים ולוקח את המפתחות של הטויוטה.

מאת: אור ורדיתאונות דרכים30/06/151564 צפיות
מה קורה לנו כאשר אנחנו מוסחים תוך כדי נהיגה? ומה הם הפתרונות?

מאת: אור ורדיתאונות דרכים16/06/151553 צפיות
זה היה כשהייתי במשרד, בערך בשעות הצהרים – ממש אחרי שחזרתי מהרצאה שהעברתי לעמותת "אור ירוק".

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142695 צפיות
ברגע שצריך לחקור תאונת דרכים יש לבצע מספר רב של פעולות שרק איש מקצוע מהתחום יכול לבצע אותן

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142661 צפיות
מומחיות היא דבר חשוב שיש לו ערך רב בין אם עוסקים בתחום מוכר מאוד ובין אם מדובר בתחום ממוקד כלשהו.

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142530 צפיות
לא קשה להבחין בקיומו של בוחן תנועה במשפטי תעבורה רבים בישראל. למרבה הצער לא מעט תאונות קורות ברחבי ישראל מדי שנה,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica