חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא יודע מה לקנות לאשתך?

יש כמה תאריכים בשנה שמלחיצים כל גבר נשוי, אלו הם בדרך כלל התאריכים בהם הוא צריך לקנות מתנה לאשתו היקרה. תאריכים כמו יום ההולדת שלה, יום הנישואים שלכם, או יום האהבה. ככל שתאריכים אלו מתקרבים הראש מתחיל לעבוד שעות נוספות על המתנה. באופן מפתיע עיקר הלחץ לא נובע מקניית המתנה עצמה מהבחינה הכלכלית אלא יותר מבחירת מתנה מקורית משום קשה לקנות מתנה יותר מקורית טבעת האירוסין שהבאת לה לפני שהתחתנתם. למזלו הטוב של הגבר המבולבל יש אינספור אפשרויות שדרכן ניתן להפתיע ולשמח כל אישה באשר היא ולהפוך אותה לאישה מאושרת.

מתנות סטנדרטיות

אחד הדברים שהכי חשוב להבין הוא שנשים אוהבות מתנות ולכן יש הרבה כאלה בשבילן. נתחיל במתנות שלא דורשות מאמץ גדול במיוחד, מתנות כמו פרחים, תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה, בישום או איפור, בגדים, לבני נשים, סבונים, אלו רק דוגמאות קטנות של מתנות שיכולות לעשות את היום עבור האישה שלך כל עוד הן מגיעות עם ברכה קטנה ומרגשת וחיוך רחב, אשתך תהיה מאושרת כמו ביום שבו היא קיבלה ממך טבעת אירוסין

מתנות מושקעות

לאלו מכם שאוהבים ויכולים יותר להשקיע האופציות הן אינסופיות. הן מתחילות בימי ספא מפנקים, מסעדות גורמה, טיולים בחיק הטבע, ימי פינוק, צימרים מפנקים, בתי מלון מפוארים, ואפילו חופשות לחו"ל, אשתך בוודאי תהיה מאושרת אם תזמין אותה לסוף שבוע בפריז, כמובן כל עוד העניין הכלכלי לא מהווה בעיה. אתה יכול להפתיע אותה ברהיט חדש בבית, היא בטוח תודה לך, ואלו הם מתנות שתוכלו ליהנות מהם ביחד אבל עדיין רצוי שיהיו מלוות גם בפרחים וכרטיסי ברכה מרגשים על מנת להוסיף לאווירה. הכי חשוב שהיא תראה שאתה אוהב אותה וחושב עליה.

המתנות הכי טובות

אם אתה באמת רוצה להפתיע את אשתך, תזכור שיהלומים הם החברים הכי טובים של נשים. ותכשיטים הם המתנות הכי טובות, אתה יכול לקנות צמיד או שרשרת, או אפילו לקחת טבעת אירוסין ולחדש אותה. מה שבטוח היא תהיה מופתעת, טבעת אירוסין היא פריט מאוד סימבולי לאשתך, וחידוש הטבעת יהיה בעבורה סמל לחידוש הנדרים שנדרתם ביום הנישואין שלכם. אתה יכול להכין ארוחה רומנטית לאור נרות, עם שירים רומנטיים שמתנגנים ברקע, וברגע הכי פחות צפוי, להוציא טבעת אירוסין מחודשת עם אבן יותר גדולה מהכיס. שיחזור רגעים מהעבר הן מתנות שאין כמותן אשתך בטוח תודה לך ותהיה מאושרת מעומק ליבה לפחות עד התאריך הבא.

 



תגיות המאמר: טבעת אירוסין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192661 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121027 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121053 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121512 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121417 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121219 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205003 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204964 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161963 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151966 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica