חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי וחשיבות הוותק והניסיון

מאת: להב חקירות בגידות29/04/20121148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באלו תחומים עוסק חוקר פרטי?

חוקר פרטי עוסק במגוון תחומי חקירות, ישנם חוקרים פרטיים בעלי משרד חקירות פרטיות אשר התמחו בתחום זה או אחר ובו הם בקיאים טוב יותר, ולכן יש לבדוק את הנושא כאשר אתם פונים אל בלש פרטי ולברר את העניינים מולו. חוקר פרטי עוסק בתחומי החקירות הללו: חוקר פרטי בגידות ( חקירות אישות ), מידע עסקי, מידע תחרותי, איתור אנשים ואיתור נעדרים גם בארץ וגם במדינות אחרות, חקירות כלכליות, חקירות הנוגעות לתחום הקניין הרוחני, חקירות פליליות הנוגעות לתחומי גניבה, הלבנת הון, הונאות ענק, איומים, הטרדות מצד שכנים. עוד תחומים בהם עוסק חוקר פרטי – אבטחת מידע, איסוף מידע, בדיקה וגילוי של האזנות סתר, תצפיות, מעקבים, חקירות התעללות של מטפלים בקשישים ובתינוקות ועוד. כאמור, יש לברר את כול הדברים הללו מראש עם חוקר פרטי/ בלש פרטי אליו פניתם.

כיצד עובד חוקר פרטי?

כמובן שחוקר פרטי איננו עובד ממשרדו, אלא מדובר על עבודות המתבצעות בשטח. מדובר על עבודות מרתקות ועלומות, כול חוקר פרטי יודע היטב מתי הוא מתחיל את הליך החקירה אך אין הוא יודע בוודאות מתי היא תסתיים. עלותן של חקירות תלויה במשך זמן התנהלותן, ולכן, חקירות קצרות טווח יעלו פחות כסף מחקירות ארוכות. לעיתים, חקירות גם עלולות להסתבך ולהסתעף ואין לדעת לעולם את הדברים מראש, כך שעל חוקר פרטי להכין את הלקוח לכול מצב אפשרי. חוקר פרטי נדרש לעבוד בתנאים סביבתיים משתנים, במקומות נוחים ונעימים יותר ועד למקומות הפחות סימפטיים . לרוב חוקר פרטי עובד מסביב לשעון ולאורך כול שעות היממה, גם במועדי ישראל וגם בשבתות וכול זאת על מנת להגיע לפתרון התעלומה כמה שיותר מהר. לעיתים חוקרים פרטיים נדרשים לשבת באותו הרכב במשך שעות מרובות, מבלי לעזוב אותו אפילו  לשנייה על מנת להשיג ממצאים והוכחות. לרוב, חוקרים פרטיים עובדים בצמוד לעוד חוקרים.

תכונות נדרשות

חוקר פרטי איננו סתם אדם העובד בתחום פתירתן של פרשיות עלומות, הוא נדרש למגוון תכונות שלא לכול אחד יש. חוקר פרטי נדרש לסבלנות רבה, לאינטואיציות בריאות ומחודדות,ליכולות משחק, שכן לעיתים רבות עליו להתחזות למישהו אחר. הם חייבים לדעת כיצד להתאים עצמם לכול מצב ולתקשר עם מגוון רב של אנשים שונים. חוקרים פרטיים חייבים לפעול מתוך דיסקרטיות וחשאיות להמשך תקין של התנהלות החקירה. בנוסף הם חייבים להבין בחוק, ענייני מוסר ואתיקה וגם , לגלות יכולות הקשבה ואמפתיה כלפי אנשים אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להב חוקר פרטי אמתי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת להב חקירות

מאת: להב חקירות חקירות29/05/12975 צפיות
אז מהו בעצם חוקר פרטי? ובכן, בלש פרטי הוא אדם שעובד 24/7, כלומר, אדם שעובד מסביב לשעון אפילו בשבתות ובחגים. חוקרים פרטיים הם אנשים שיודעים כיצד צריך להתחיל מעקב אך אינם יודעים מתי מעקב זה הסתיים, הכל על פי דרישותיו של הלקוח וכן גם בחשוד עצמו אחריו הם עוקבים.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192566 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183189 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171672 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172997 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510539 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151754 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152173 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica