חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצים ועיצוב הולכים ביחד

מאת: מיכלשיפוצים01/05/2012855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית שנראה טוב, גורם לבני הבית שגרים פה להרגיש טוב, אבל לפעמים, למרות שהבית נראה במיטבו, אנחנו רוצים לעשות שינוי כדי להפיג את השעמום. בין אם מדובר בהפגת שעמום ובין אם מדובר בשיפור ממשי ונחוץ של הבית, שיפוצים ועיצוב הולכים יד ביד- אי אפשר לשפץ את הבית בלי לתת לו כמה נגיעות של עיצוב לאחר מכן ואי אפשר לעצב את הבית בצורה משמעותית בלי לעשות עבודות שיפוצים שונות.

שיפוצים ועיצוב הולכים ביחד בגלל שהתוצאות של כל אחד מהם משתפרות כשהשני לוקח חלק בתהליך. למשל, אם משפצים את האמבטיה, הכלים העיצוביים עוזרים לייפות את ה"נזק" שהשיפוץ עשה לצורך תיקונים, ואם רוצים לעצב בית קטן כך שירגיש גדול יותר, הורדת קיר בהחלט תעשה את העבודה.

יש עבודות שיפוצים שאנחנו יכולים לעשות בבית שלנו לבד, ואפשר לקבל מידע מפורט על איך בדיוק לעשות אותם באינטרנט. מדובר בעבודות שיפוצים פשוטות, כמו צביעת קיר, החלפת ידיות לדלתות, סתימת חורים בקיר שנוצרו ממסמרים, שיוף וצביעה של רהיטי עץ ועוד. את העבודות המורכבות, לעומת זאת, רק בעלי מקצוע יכולים לעשות, למשל הריסה של קיר או בניית קיר חדש.

שיפוצים ועיצוב לשדרוג של הבית צריכים ללכת יד ביד בעיקר אם הבית צריך שיפוצים מאסיביים. כמו שציינו, במידה וצריך לעשות עבודות שיפוצים כדי לעשות תיקונים הכרחיים בבית, כמו הריסת החלונות והתקנת חלונות חדשים, השיפוצים כרוכים בלכלוך וסוג של נזק, אותו צריך לתקן בעזרת עיצוב. אפשר לקחת שיפוצניקים ולצוות אותם למעצב ואפשר לקחת שיפוצניקים שיודעים איך לעשות עבודות אסתטיות או עיצוביות.

שיפוצים יכולים להיות דבר מלחיץ, בעיקר אם מדובר בשינוי של חלל הבית, כמו במקרה של הריסת קיר או בניית קיר, ולכן חשוב לבחור בשיפוצניקים שמרגישים שאפשר לסמוך עליהם לעשות את העבודה הכי טוב שאפשר. לצורך כך, יש תהליך סינון שצריך לעבור לפני שבוחרים את הנפשות הפועלות- צריך לבדוק איכות עבודה ומחיר ותוצאות סופיות, ולא יזיק להיוועץ עם בני משפחה או חברים.

כאשר שיפוצים נעשים על ידי מיטב אנשי המקצוע, אפשר להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה מרשימה. כמובן שאתם יכולים, ואפילו כדאי לכם, לפקח על העבודות ולהביע את דעתכם תוך כדי התהליך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161205 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151952 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151866 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151724 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151126 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152585 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151339 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232638 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223303 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212874 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201402 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201134 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica