חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גרפי - הדרך הנכונה להצלחה

עיצוב גרפי הוא תחום עיצוב נפוץ, המשלב בתוכו טקסטים ותמונות להעברת מידע/מסר כלשהו ומתבצע דרך תוכנות גראפיות ממוחשבות.
את העיצוב הגרפי, ניתן לראות כמעט בכל מקום בחיינו, על אריזות בסופר, לוגואים של חברות, סמלים, כרזות, שלטים, אתרי אינטרנט ועוד. לעיצוב הגרפי מספר שימושים ומטרות ביניהם :

* העברת מידע - באמצעות תוצרי הגרפיקה ניתן להעביר מידע או מסר כלשהו ולהביע דעות שונות בנוגע לנושאים שונים המשרתים אותנו ביום-יום.

* בתחום השיווק והפרסום - העיצוב משרת אותנו ככלי למיתוג ושיווק של מוצרים, פרסום אישיות כלשהי, או ארגון עם מטרה מסוימת.
* בלעדיות - העיצוב הגרפי משמש אותנו לבלעדיות בנוגע למוצרים שונים או לשירות אותו עסקים מעוניינים לתמכר ומשמש הרבה פעמים כ-חותמת זכויות היוצרים.

היום הכל סובב סביב עיצוב. דברים המושכים לנו את העין, גורמים לנו להתלהב הם אלו שבסופו של דבר, יגרמו לנו לרכוש מוצר מסויים או להתעניין בשירות כלשהו אותו החברה מציעה.
מה יישאר אתנו? מה נזכור? הכל תלוי בעיצוב ובמעצב אשר מספק את השירות.
הבסיס של עיצוב גרפי הוא הדגש על המסר תוך שמירה על ארגון, אסתטיקה ועיצוב ברמה גבוהה.
סטודיו סקיצה, מתמחה בשירותי עיצוב גרפי בכל הנושאים והתחומים השונים.
ברשותנו צוות גדול של מעצבים מקצועיים, היעמוד לשירותך וילווה אותך בכל דרכך בפרויקט אותו
תהיה מעוניין לרכוש דרכנו.


העיצוב הגרפי מתבצע על ידי אחד ממעצבינו אשר ידאג ללוות אותך בכל התהליך של עיצוב המותג.
העיצוב הגרפי נחוץ לכל עסק קטן וגדול כדי להצליח בשוק. ברגע שיש לך את האמצעים והכלים הנכונים להשקיע בעיצוב,
מכירות העסק יגדלו בכ- 80% ! . כרטיסי ביקור, כרזות, סמלים, לוגואים ואתר אינטרנט הם הדברים הבסיסיים אשר כל עסק זקוק לו כדי להצליח ברשת.
לסטודיו סקיצה, שנים של ניסיון בעיצוב הגרפי, שיווק ומיתוג באמצעות גרפיקה ונוכל להבטיח את התוצאה הטובה ביותר בעלויות נמוכות ונוחות לכל כיס.


מהבחינה הוויזואלית, הלוגו ישמש בדרך כלל ככלי להעברת הרעיון, או הקונספט של המוצר אותו הצרכן מעוניין לרכוש, או לחילופין,ישמש כ-חלון ראווה לעסק. עסקים שונים עם שירותי גרפיקה קיימים, מקנים ללקוחותיהם את החשק לרכוש את מוצריהם כיוון שהעיצוב הוא הדבר הראשון עליו מסתכל על הצרכן בעת הרכישה. בכל הנוגע לתחרות בין עסקים, העיצוב קובע ומשפיע ומשמש ככלי נהדר להגדלת המכירות ולהשפעה על הלקוחות. עיצוב גרפי הוא תחום נרחב ובתוכו נכללים עשרות פתרונות גרפיקה. אנחנו נדאג לבצע עבורך את שירותים אלו, כדי לגרום לעסק שלך להצליח לא רק בשטח, אלא גם ברשת.

סטודיו סקיצה, ידאג לעצב עבורך את כל פתרונות האינטרנט במינימום זמן ובמחיר זול ביחס לשוק.


לסטודיו סקיצה צוות של מעצבים עם שנים של ניסיון בעיצוב, שיווק ומיתוג של מוצרים ועסקים אשר יפיק את המקסימום מהשירות הגרפי אותו בחרת לרכוש. בנוסף לשירותי העיצוב הגרפי, ישנם עוד פתרונות גרפיקה אותם אנו מספקים, כגון:


אינטראקטיב - עיצוב באנרים.
אילוסטרציה - איורים, כרטיסי ברכה מאוירים והזמנות מאוירות.
בניית אתרים - עיצוב אתרים, עיצוב מיניסייט, עיצוב דף נחיתה.


סטודיו סקיצה ידאג לספק לך שלל שירותי גרפיקה כדי להבטיח את הצלחת עסקך ברשת!
אנחנו דואגים לכל לקוח בפרט, עד שיגיע לסיפוקו המלא בנוגע למוצר אותו בחר לרכוש מאתנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,  סטודיו סקיצה - עיצוב גרפי, עיצוב אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארתור בולוצ'ניקוב

מאת: ארתור בולוצ'ניקובעיצוב אתרים30/04/12989 צפיות
לוגו (סמליל) הוא יצירה גראפית המשלבת בתוכה לרוב טקסט ואיור כלשהו כדי לייצג מותג מסויים(לרוב חברות או מוצרים). הלוגו מעוצב בהתאם לצרכיו של הלקוח ולנושא אותו הוא בוחר לייצג והוא חיוני לשיווק ומיתוג של מוצרים או ארגונים שונים. כל עסק שיש בבעלותו אתר אינטרנט זקוק ללוגו שייצג את העסק שלו ברשת בכבוד ויהווה כרטיס ביקור מכובד ללקוחותיו. ישנם מספר סגנונות שונים לעיצוב הלוגו אשר משפיעים על צוויונה של החברה ולהפך, וכך מחדירים לתודעת הצרכן את חותמת העסק.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213408 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162053 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162568 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153052 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica